erwten op een plankje

Jammer, jammer, jammer!  Nou jammer….. ik heb gewoon de pést in! Blijkt ineens m’n PSP programma niet te werken. Geen idéé waarom het niet werkt. Nou ben ik meestal niet voor één gat te vangen en dus kieper ik het hele programma eraf met de gedachte het via de schijf  die ik heb opnieuw te installeren! Leuk bedacht alleen….. het werkt niet, er blijft een hatelijk stukje wit waar de groene streep aan zou moeten geven dat alles geïnstalleerd is……ggrrrrr…..

Op de pc boven werkt het gelukkig wél maar ja, ik heb geen zin om nú boven te gaan zitten knutselen. Wat die 2 erwten op een plankje daar mee te maken hebben? Nou dát is het plaatje dat ik even had willen maken om  het verhaaltje te illustreren. Je kent de kreet wel waarmee men zéér kleine borstjes bedoeld. O ja googlen voor een  plaatje, nee……, maar niet doen hé!

Waarom ik dat plaatje nodig had? Nou omdat Henk zo heel af en toe toch ineens even kan “vlammen” en dát is genieten hoor.
We zitten we tegenover elkaar in ’t bad.  Ineens valt me op dat hij gelukkig nog aardig vlees op de botten heeft  en ik zeg;
“Hé,  kijk nou, je hebt tietjes”  ( ja sorry, het floepte er zomaar uit)  zegt hij met een grote grijns op z’n snuit; ”  dat zijn nog  jonkies”!!