erwten op een plankje

Jammer, jammer, jammer!  Nou jammer….. ik heb gewoon de pést in! Blijkt ineens m’n PSP programma niet te werken. Geen idéé waarom het niet werkt. Nou ben ik meestal niet voor één gat te vangen en dus kieper ik het hele programma eraf met de gedachte het via de schijf  die ik heb opnieuw te installeren! Leuk bedacht alleen….. het werkt niet, er blijft een hatelijk stukje wit waar de groene streep aan zou moeten geven dat alles geïnstalleerd is……ggrrrrr…..

Op de pc boven werkt het gelukkig wél maar ja, ik heb geen zin om nú boven te gaan zitten knutselen. Wat die 2 erwten op een plankje daar mee te maken hebben? Nou dát is het plaatje dat ik even had willen maken om  het verhaaltje te illustreren. Je kent de kreet wel waarmee men zéér kleine borstjes bedoeld. O ja googlen voor een  plaatje, nee……, maar niet doen hé!

Waarom ik dat plaatje nodig had? Nou omdat Henk zo heel af en toe toch ineens even kan “vlammen” en dát is genieten hoor.
We zitten we tegenover elkaar in ’t bad.  Ineens valt me op dat hij gelukkig nog aardig vlees op de botten heeft  en ik zeg;
“Hé,  kijk nou, je hebt tietjes”  ( ja sorry, het floepte er zomaar uit)  zegt hij met een grote grijns op z’n snuit; ”  dat zijn nog  jonkies”!!

63 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. meninggever
    Jun 19, 2017 @ 13:33:55

    Vroeger werd die kreet gebruikt voor meiden die idd niet zoveel bovenwijdte te bieden hadden. Vaak compenseren ze dat met fraaie billen en heupen. Ook iets waard hoor. Tegenwoordig gaan we direct naar een kliniek om die omvang te doen groeien. Doodzonde….

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Jun 19, 2017 @ 17:05:30

      Ja klopt, verschrikkelijk al die “verbouwingen” voor perfectie die helaas nooit bereikt wordt.
      Iedere vrouw heeft haar charme”punten” en die hoeven niet altijd in een BH te liggen. ,

      Beantwoorden

  2. beaunino
    Jun 18, 2017 @ 11:14:51

    Niets boven wat badwaterlol op z’n tijd😁

    Beantwoorden

  3. ria
    Jun 17, 2017 @ 16:21:01

    en een erwtentikker een kleintje, kan ook jonkie zijn:-).

    Beantwoorden

  4. Regenboogvlinder
    Jun 17, 2017 @ 15:54:44

    Geweldig toch.. heerlijk die humor die gelukkig nog regelmatig omhoog komt.. Kan me voorstellen dat dat je mij maakt
    Helaas PSP problema,maar hij heet Rietepietz toch? Komt heus wel weer goed!

    Beantwoorden

  5. schrijfselsvanmij
    Jun 16, 2017 @ 22:13:20

    Geweldig, die jonkies 🙂

    Beantwoorden

  6. Zus
    Jun 16, 2017 @ 22:10:13

    Zo’n beelddenker ben ik ook ,dus dat plaatje zie ik vrij goed,Vooral die brede lach.Maar wat heerlijk toch die momenten,Lekker ontspannen en dan is het er opeens weer. Prachtig !

    Beantwoorden

  7. majaer
    Jun 16, 2017 @ 17:25:15

    Wat een heerlijk lach moment weer in dat bad. maar succes met je psp programma

    Beantwoorden

  8. Mrs. T.
    Jun 16, 2017 @ 17:21:52

    Beantwoorden

  9. Melody62
    Jun 16, 2017 @ 15:01:20

    Ohhh geweldig dat badverhaal, aangezien ik nooit in tekst denk maar in afbeeldingen zie ik dit moeiteloos voor me…hilarisch en ontroerend tegelijkertijd, ik zou er wellicht bijna in gestikt zijn, de lach dan hè

    PSP…geen idee, ken het alleen van naam, kan er niks mee, heb t nooit onder de knie kunnen krijgen dus weggemieterd op zeker moment. Hopelijk vind je de oplossing zodat je niet speciaal daarvoor naar boven hoeft.

    Beantwoorden

  10. minoesjka2
    Jun 16, 2017 @ 12:20:10

    Zou het te maken kunnen hebben met de laatste windows update? Weet het ook niet maar dat komt zomaar in me op ……………

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Jun 16, 2017 @ 14:13:36

      dat heb ik me ook al af zitten vragen omdat er weer iets nieuws bij die up-date aan de hand was. Er wordt vooraf gevraagd om je instellingen bij te werken als je die ánders wilt dan zij het als “huidig”laten zien. Vanaf die tijd speelt inderdaad dit probleem.

      Beantwoorden

  11. willy
    Jun 16, 2017 @ 11:29:20

    googlen voor dat plaatje.. ga ik niet doen

    ik kan het me zo voorstellen, denk ik toch..

    met PSP kan ik je helaas niet helpen Riet

    groeten

    Beantwoorden

  12. John
    Jun 16, 2017 @ 09:24:54

    Helaas, wij hebben geen bad 😆 maar ik ontdek ook nog van alles hoor.
    Nee, zomaar wat opzoeken op Google kan tot zeer verassende maar ook vervelende resultaten zorgen Beter dat maar te laten als je een waarschuwing van jou krijgt.

    Beantwoorden

  13. Michel
    Jun 16, 2017 @ 08:09:09

    Zo kun je in bad tot allerlei ontdekkingen komen 😂 En dit is er 1 van….

    Beantwoorden

  14. Koen
    Jun 16, 2017 @ 07:35:22

    Ik ken PSP enkel als een partij die in Groen Links is opgegaan. Van tietjes weet ik … %%^DFY%U%Y$ … toch maar censureren, lijkt me

    Beantwoorden

  15. Leidse Glibber
    Jun 16, 2017 @ 01:12:51

    Geweldig verhaal en het plaatje denken we er wel bij .

    Beantwoorden

  16. powerpointgreetje
    Jun 15, 2017 @ 23:48:32

    haha….geweldig…. die jonkies…..
    Kan je niet helpen met PSP, anders deed ik het wel.
    Totaal geen verstand van.

    Beantwoorden

  17. RenéSmurf
    Jun 15, 2017 @ 23:41:16

    Dat komt dan nog wel een keertje, denk ik dan altijd maar. Alles gaat een keer stuk en dat is altijd vervelend.

    Beantwoorden

  18. terrebel
    Jun 15, 2017 @ 23:21:16

    Wat een geweldig beeld! 😉 (En succes met je psp programma.)

    Beantwoorden

  19. Neeltje
    Jun 15, 2017 @ 22:02:13

    Geweldig! Kzieutformu! 😀

    Beantwoorden

  20. Kakel
    Jun 15, 2017 @ 21:53:18

    Van mij had je de grijns van Henk vast mogen leggen. Vind ik stukken mooier dan eh…erwten op een plankje.

    Beantwoorden

  21. gewoonanneke
    Jun 15, 2017 @ 21:51:18

    Haha ook zonder plaatje is ie harstikke leuk …..maar snap de frustratie dan weer wel………

    Beantwoorden

  22. Marja
    Jun 15, 2017 @ 21:43:42

    Wat een heerlijke reactie. Ik heb geen plaatje nodig, maar hoop voor jou dat je alles weer aan de praat krijgt met PSP.

    Beantwoorden

  23. Matroos Beek
    Jun 15, 2017 @ 21:22:34

    Zonder plaatje werkt de fantasie des te beter! Leuk!

    Beantwoorden

  24. Corja
    Jun 15, 2017 @ 21:22:15

    Dat is goud! Opgeslagen voor mindere tijden? 🙂

    Beantwoorden

  25. Villasappho
    Jun 15, 2017 @ 21:04:31

    Haha haha doe dan idd maar een PS plaatje. Maarre PS is al een hele lange tijd een betaald programma. Als je ooit een schijfje gekocht hebt kan je eens een rondje Google doen. Is je versie illegaal? Dan ben je wel klaar.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Jun 15, 2017 @ 21:12:04

      Heb ik ooit gekregen van iemand en draait al járen, boven werkt het ook nog prima. Is nog PSP 9, ze zijn nu al aan een veel hoger nummer. Nou ja, even behelpen dan maar en uitvogelen hoe het zit.

      Beantwoorden

  26. Spontanity
    Jun 15, 2017 @ 20:59:42

    Geen fototoestel bij de hand :)?

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

