kunst stukje

Tja, je kán natuurlijk je natuurlijk gaan zitten ergeren wanneer je even in een soort file (tje) moet wachten als je graag naar huis wilt! Maar je kunt ook met bewondering even kijken naar het huzarenstukje dat een vrachtwarenchauffeur hier laat zien.
Geen idee waarom hij áchteruit over een piepklein bruggetje wilde met zijn meterslange oplegger waar nog niets op lag. Ik sloot pas aan toen hij al een deel van de lege oplader over het bruggetje heen had gemanoeuvreerd.
Je moet stalen zenuwen hebben om dat netjes voor elkaar te krijgen onder het toeziend oog van aan beide zijden wachtende chauffeurs die niet allemaal even geduldig zullen zijn als ik.
Ik vind het vaak al lastig mijn Suus met haar kleine kontje achteruit in klein parkeerplekje te prikken als er mensen staan te wachten. Alle lof voor die chauffeur wat mij betreft.
Bij nader inzien eet ik de lof lekker zelf op natuurlijk, heb ik ook wel verdiend na een week keihard werken.