Sint moet nu écht weg

Ja Sinterklaas moet nu écht het land uit hoor dus ik maak nog even snel een logje  over zijn onverwachte en warme optreden hier.
Ik kom langzaam weer in mijn gewone doen. Liep wél  iets achter met overal bij lezen, tja, er waren ook méér lezers dan anders, sommige was ik een beetje uit het oog verloren  en anderen deden zelfs spontaan mee zonder hier vaste  lezer te zijn, hadden alleen maar een warm en meevoelend hart.

Natuurlijk laat ik nog even zien wat er uit al die pakjes kwam, dat was écht te gek. Het is écht té veel, ik vond die zaterdag pakjes al té gek maar dit allemaal kijk nou……..


Twee geweldige  van Haasteren legpuzzels , als je me érgens een lol mee doet!!! Veel smulwerk, van kunstig versierde chocolade letters, tot smeltende marsepein en van heerlijke Japanse mix tot roomboter kerststol, mjammie…., ik heb gelukkig géén weegschaal in huis! Ik kreeg het er allemaal een beetje benauwd van maar gelukkig is er geurige eucalyptus douche yel om me weer lucht te geven, zó lekker!
Met het zwarte tasje kan ik me in de salon van Annemarie zelfs 2x laten verwennen en met het klein doorzichtig groene tasje mag ik een aantal weken een mooi boeket bloemen halen. Een open haardblok gaat zorgen dat  alle warmte van deze week nog langer kan blijven hangen. De twee prachtige kerstengelen staan  symbool voor al die beschermengelen die een oogje op ons houden, dat kan gewoon niet anders.
Oeps, de mooie roos vergeten maar daar is gelukkig ook nog een foto van….


O ja, en de kattensnoepjes die ik Beau al voor een deel heb gegeven, hij eet mijn vingers er bijna bij op, Henk vond ze er zó appetijtelijk uitzien dat hij ze zélf in zijn mond wilde steken toen ik hem vroeg  ze aan Beau te geven.
En dan nog de letters voor mijn hulptroepen die deels al weg zijn. Had ik  iedereen al een héél dikke kus gegeven ….. bij deze rechts  X links X rechts X.

Op Henk had het natuurlijk wel énig effect, vrijdag  was hij alleen maar heel moe en sliep veel maar vannacht was hij voor het eerst in weken toch weer een beetje onrustig. Het duurt bij hem gewoon langer eer de invloed van gebeurtenissen zichtbaar wordt. Ook vandaag nog wel onrustig en hallucinerend. Maar overwegend toch  nog te doen, de kalmerende pilletjes, waar ik echt heel zuinig mee om ga hoefden er niet aan te pas te komen. Echt deze verrassende warme actie was het méér dan waard.
Oeps…. nog meer vergeten. Een theater bon ( had ik in het zwarte tasje gestopt om niet zoek te raken) en een CD van Willy Nelson die natuurlijk al in de CD speler zat .
Om het helemaal in mijn stijl af te maken had Inge er ook nog het restant van de rol “politiek incorrect’ inpakpapier bij gedaan.             

  Jullie zijn  kanjers.