Levi is druk

Je geeft mijn “grootje” en vinger en ze neemt metéén je hele hand!
Komt m’n grootje met de opdracht maar even een logje te maken omdat ze een probleem arm heeft, iets met een muis die een beetje op haar elleboog heeft lopen stampen of zo !

En dan een nog geen 3 jarige lastig vallen met een logje maken, alsof ik het al niet druk genoég heb met m’n zusje. Grootje  denk zeker  dat zusje Amber alles vanzelf wel leert maar heus, ik heb er een dagtaak aan.
Ze kan net een beetje rechtop zitten maar dan heb je het wel gehad.

Uiteindelijk moet m’n moeder nog wel wat andere klusjes doen in huis dus wié moet er Amber bezig houden……? Juist aan Levi de taak een beetje leven in de brouwerij te brengen, misschien moet ik “Abby”  maar eens aan het lachen maken. PPfffttt…. dat valt nog niet mee hoor, ze zit toch even meewarig met haar koppie te schudden, als of ze wil zeggen… “wat doet Levi toch raar! ”

Maar hé, als je ’t mij vraagt kan ik zó als “lachgoeroe”aan de slag, schijnt een hoop geld in te zitten …. oke, ik ben weg, even wat lach-workshops regelen!