zij weer..

Ondertussen is eindelijk de rust weergekeerd in Windows 10 land. Niet dat ik álles nu weet maar wat ik nodig heb werkt en weet ik te vinden.
En nu maar hópen dat alles rustig blijft op dat gebied want ik heb helemaal geen moeite om mezelf  gek te maken zónder inmenging van Windows updates.

Of m’n modem er mee stopte dóór die grote update weet ik niet, maar het is wél waarschijnlijk dat het oude beestje bij al die nieuwigheden, net als ik, ver over de rooie knalde. En als dat dan allemaal weer opgelost is ga je over tot de orde van de dag en wil je een brief uitprinten…… en dan doet de printer het niet!
Gód……fried van Boullion scheld je dan luid en duidelijk en gaat met een diepe zucht logisch denken….. na al dat geknoei met snoertjes en stekkertjes móet er haast wel een stekkertje los liggen, alleen zié ik geen los stekkertje op het bureau…….. totdat ik onder het bureau doorkijk want dáár hangt het losse kabeltje dat ik bij het gerommel uit de printer  getrokken blijk te hebben!

Herstellen  en na het printen even m’n  logrondje afmaken……. en wat denk je….. heb ik ineens weer géén internetverbinding, ook beneden niet…..*#*#* wat is er nóu weer fout, o ja, er moeten lampjes knipperen op de nieuwe “box” en nee hé, er knippert helemaal niets!
dwang Even resetten helpt ook al niet en ik hád toch alleen maar even tussen de snoertjes zitten zoeken……eh…. snoertjes?
Oeps, inderdaad, door alle gerommel nu weer de stekker van de box  een beetje scheef geduwd zodat hij nét geen contact maakt!
Wat zeg je, …..  chaotisch…., wie ik?
Zeg ik toch, ik heb helemaal niets of niemand nodig om me gek te maken, dan kan ik héél goed zelf!