Levi is druk

Je geeft mijn “grootje” en vinger en ze neemt metéén je hele hand!
Komt m’n grootje met de opdracht maar even een logje te maken omdat ze een probleem arm heeft, iets met een muis die een beetje op haar elleboog heeft lopen stampen of zo !

En dan een nog geen 3 jarige lastig vallen met een logje maken, alsof ik het al niet druk genoég heb met m’n zusje. Grootje  denk zeker  dat zusje Amber alles vanzelf wel leert maar heus, ik heb er een dagtaak aan.
Ze kan net een beetje rechtop zitten maar dan heb je het wel gehad.

Uiteindelijk moet m’n moeder nog wel wat andere klusjes doen in huis dus wié moet er Amber bezig houden……? Juist aan Levi de taak een beetje leven in de brouwerij te brengen, misschien moet ik “Abby”  maar eens aan het lachen maken. PPfffttt…. dat valt nog niet mee hoor, ze zit toch even meewarig met haar koppie te schudden, als of ze wil zeggen… “wat doet Levi toch raar! ”

Maar hé, als je ’t mij vraagt kan ik zó als “lachgoeroe”aan de slag, schijnt een hoop geld in te zitten …. oke, ik ben weg, even wat lach-workshops regelen!

41 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Regenboogvlinder
    Okt 27, 2015 @ 15:18:17

    Oh wat een lol, dikke pret samen! Schattig!

    Beantwoorden

  2. Spontanity
    Okt 13, 2015 @ 15:56:43

    Geweldig 🙂

    Beantwoorden

  3. gewoonanneke
    Okt 12, 2015 @ 20:12:16

    Mooie filmpjes en wat kunnen ze lachen he….die twee

    Beantwoorden

  4. cornma
    Okt 11, 2015 @ 14:22:29

    Haha, superleuk! Maar begrijp ik goed dat je een muisarm hebt? Dan duim ik voor je dat dat snel overgaat.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Okt 11, 2015 @ 14:34:53

      Schattig hé!
      Nou daar zag het even wél naar uit. De elleboog kon bepaalde bewegingen niet meer maken zonder gruwelijk veel pijn. Mijn vermoeden is dat ik nét ff te fanatiek met de muis gespeeld heb bij een spelletje , dat heb ik dus maar achterwegen gelaten, veel gewreven en wat oefeningen gedaan om toch soepel te blijven en het gaat nu al véél beter. Ik kan m’n vlees weer snijden en m’n haar weer kammen en dat ging van de week écht niet met de rechterarm.

      Beantwoorden

  5. IngridMoorenBlogs
    Okt 11, 2015 @ 12:00:00

    Haha…..heerlijk!

    Beantwoorden

  6. Suskeblogt
    Okt 10, 2015 @ 21:52:48

    Amber zorgt er voor dat ik ook moet lachen en daar moet je een talent voor zijn. Mee lachen doe ik niet gauw.

    Beantwoorden

  7. Tessa | 52druppels.nl
    Okt 10, 2015 @ 18:54:36

    Wat een heerlijk stel! Dat lachje… Fantastisch!

    Beantwoorden

  8. majaer
    Okt 10, 2015 @ 17:46:32

    Heerlijk toch als ze zo bezig zijn, en het werkt aanstekkelijk dat lachje.
    Het is altijd genieten van de kids ik heb 3 meiden van 4 en 6 en 1 van 6 weekjes.

    Beantwoorden

  9. Blog Zonder Naam
    Okt 10, 2015 @ 10:08:26

    Als Amber deze lachsessie na gaat doen met een volle mond Olvarit…… Wat zal mamma dan lachen………

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Okt 10, 2015 @ 14:49:20

      Volgens mij eet Amber geen olvarit, Kleindochter Jennifer is meestal voor gewoon met de pot mee eten en potjes bij hoge uitzondering als ze een dagje weg moet of zo. Maar ook zo kan ze natuurlijk knoeien als de beste hoor.;-)

      Beantwoorden

  10. Marion Schütte-de Brabander
    Okt 10, 2015 @ 10:05:55

    Wat een heerlijk stel.XXX

    Beantwoorden

  11. John
    Okt 10, 2015 @ 09:13:42

    Hahaha nou die hebben lol 😀 vooral dat tweede filmpje is dat goed te zien. Erg leuk. Ik denk dat er wel ene paar mensen in onze samenleving een lachworkshop kunnen gebruiken 😆

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Okt 10, 2015 @ 09:42:58

      Ja Levi geeft gewoon niét op tot z’n zus lacht , misschien moeten we hem inderdaad maar uitlenen aan mensen die het lachen verleerd hebben. Dan valt Rutte af want die lacht altijd, ook als hij zich beter eens achter de oren zou kunnen krabbelen of er wel iets te lachen valt.

      Beantwoorden

  12. Leidse Glibber
    Okt 10, 2015 @ 00:43:52

    Met die twee ga je nog een hoop plezier krijgen en gaan heel wat stof voor blogs geven 🙂

    Beantwoorden

  13. J@n.
    Okt 09, 2015 @ 23:47:36

    Ze communiceren goed met elkaar, dus er is niks mis mee.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Okt 10, 2015 @ 09:37:52

      Dit is echte broer en zus taal , lachen om niks. Had éérst nog een filmpje in gedachten waarin Henk Levi speelt en ik Amber…. had nóóit zo op de lachspieren gewerkt als dit;-)

      Beantwoorden

  14. ria
    Okt 09, 2015 @ 23:22:34

    Geniet er van Riet zolang ze klein zijn heb je er het meest plezier van. Het zijn schatjes.
    Groetjes, Ria

    Beantwoorden

  15. Kakel
    Okt 09, 2015 @ 20:59:10

    Het zijn ook wel een stelletje schavuiten bij elkaar. Wat klinkt het lief als Levi Ebbie zegt 🙂 Zelfs als het buiten stikdonker is, schijnt binnen de zon!
    Lieve groet

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Okt 09, 2015 @ 21:04:35

      Ja lief hé, het kon wel eens een blijvend koosnaampje worden, het klinkt zo lief.
      je hebt hélemaal gelijk, het zijn een paar zonnestraaltjes, we genieten ons te pletter met dat stel en worden en krijgen daar ook alle kans toe door hun ouders, we zijn regelrechte bofkonten!.

      Beantwoorden

  16. Renesmurf
    Okt 09, 2015 @ 20:08:22

    Het is leuk hoor, dat jong spul! Daar kan echt niks tegen op.

    Beantwoorden

  17. Melody
    Okt 09, 2015 @ 17:21:02

    Joeeeeeeeeeeeepieeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeeepoepieeeeeeeeeeee
    e.i.n.d.e.l.i.j.k. dáár ben je dan weer eens
    precies wat ik vandaag nodig had!!

    Die workshops, zet mij op de lijst hoor, ik wil ze niet missen!

    Beantwoorden

  18. Marja
    Okt 09, 2015 @ 16:29:22

    Lieve Levi,
    Jullie zijn allebei aanbiddelijk. Wat fijn dat jij mamma en je grootje zo goed helpt.
    Je bent een kanjer!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Okt 09, 2015 @ 16:38:21

      Levi zegt;
      Dag tante Marja, ja ik héb het er maar druk mee hoor. Je zag het al op het filmpje in het spoorwegmuseum, gaat grootje mee om op Amber te passen maar bij wie zit Amber op een karretje…..precies bij mij, grootjes….zucht!

      Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

