FF SNEL

Hoera …..
dit keer  géén spugfestijn  maar eh…..

laat me slapen

half 9 in de morgen zeggen ze ….. het zóu wat ,voor mij is het half 3 in de nacht !!!!

 

18 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Truus
    Nov 14, 2010 @ 00:07:32

    Hier had ik ook een reactie op gegeven maar die zie ik niet meer. Maakt niet uit, ze zijn al weer naar huis. 🙂
    Is de terugreis ook goed verlopen?

    @ Truus
    Ja vreemd , ik had hem gezien en was aan de tegereactie bezig toen er iets tussen kwam ,blijkbaar heb ik de reatie ongemerkt “zoekgemaakt” .Ik heb nog niets gehoord , ze weten wel dat wij al slapen als zij aankomen dus is er geen haast ons bij te praten .Ze slapen nu vast nog !

    Beantwoorden

  2. Min
    Nov 13, 2010 @ 14:27:49

    Wens jullie allen een hele fijne week..

    @Min
    Dat is het zéker geworden , nu rusten we uit !

    Beantwoorden

  3. Elmar
    Nov 10, 2010 @ 15:19:46

    Fijn dat hij deze keer niet misselijk is, hopelijk is hij de jetlag snel te boven en kunnen jullie de hele dag van elkaar genieten!
    groetjes,
    Elmar

    @ Elmar
    We hebben mét en zonder jetlag van hem genoten maar het méést van het feit dat hij niet ziek was !

    Beantwoorden

  4. wilma
    Nov 10, 2010 @ 12:51:38

    Ik heb al moeite met het uur omzetten…dus laat hem heerlijk slapen! ;-))
    Liefs:Wilma.

    @ Wilma
    Klopt ,ik ben er ook slecht in als men de tijd in de war gooit !

    Beantwoorden

  5. Leo
    Nov 10, 2010 @ 09:14:10

    Ik heb dat zelf al na de omschakeling van de zomer- op de wintertijd. Laat staan als je uit de States deze kant op komt. Je bent helemaal van de leg daardoor. Laat dat arme kind toch….haha!

    @ Leo
    We hebben hem niet al te veel gemarteld hoor ,maar het schijnt toch óók een soort gewenning op te leveren naar mate je meer reist !

    Beantwoorden

  6. Jeroen
    Nov 09, 2010 @ 22:27:37

    Kan me voorstellen dat het niet meevalt voor mensen die er gevoelig voor zijn. Ondanks dat ik echt zeer veel gevlogen heb, heb ik gelukkig nog nooit last van een jetlag gehad.

    @ Jeroen
    Klopt , de één is gevoeliger dan de ander maar het scheelt óók op welke tijd je vliegt en of je vooruit of terug in de tijd vliegt !

    Beantwoorden

  7. Marian
    Nov 09, 2010 @ 21:37:37

    Ahaah! bezoek van overzee… super! Hele fijne dagen!!!!!!!!!!!

    @ Marian
    Dat is zéker goedgekomen!

    Beantwoorden

  8. tagrijn
    Nov 09, 2010 @ 20:47:36

    Zo heb jij last van hún jetlag!

    @ Tagrijn
    Ja dat klopt wel een beetje , we moeten er natuurlijk wél rekening mee houden 😉

    Beantwoorden

  9. Morgaine
    Nov 09, 2010 @ 10:37:33

    Ja kom op hey Riet, ’s nachts een vrouw ’s morgens ook een vrouw 😛

    hahahaha geweldig!

    XXX

    @ Morgaine
    Ja dát lukte wel maar Sebastian had toch wel moeite met ‘s-morgens een “vent “zijn 😉

    Beantwoorden

  10. Redstar
    Nov 09, 2010 @ 07:23:34

    LOL, ja en sommige hier maar klagen over zomer/winter tijd 😀

    @ Redstar
    péanuts natuurlijk zón uurtje 😉

    Beantwoorden

  11. Gisella
    Nov 08, 2010 @ 19:26:21

    ach die denkt OMA OPHOUDEN haha ik ben helemaal niet wakker laat me toch even slapen 🙂

    Geniet van ze, tot ze weer terug moeten.

    @ Gisella
    Van die foto heeft hij niets gemerkt ,ik vond het grappig dat hij die capuchon gebruikte om niets te zien 😉

    Beantwoorden

  12. Hanny
    Nov 08, 2010 @ 15:36:15

    Gelukkig dat hij zijn verblijf zonder spugen begonnen is. En die slaap, ach heerlijk toch zo’n slapend kereltje. Hij wordt vanzelf wel weer wakker.
    Heel gezellige dagen met beide heren!

    @ Hanny
    Hij pakt wel wat hazeslaapjes ,is gewend aan lange autoritten en valt spontaan in slaap als de auto langer dan 5 minuten rijdt;-) hij amuseert zich best tot nu toe !

    Beantwoorden

  13. lind@
    Nov 08, 2010 @ 13:40:42

    Zo geniet je extra van ze, of ze moeten uitzonderlijk veel slapen ?
    Valt ook niet mee dat geschakel van dat bioritme- pookje.
    Lind@

    @ Lind@
    We letten wel op dat we het niet overdrijven , lassen dus ook wel wat rustige thuismomenten in ,dat is broodnodig!

    Beantwoorden

  14. Aukje
    Nov 08, 2010 @ 13:32:46

    Heel, heel veel plezier daar!!!
    Lekker genieten met zijn allen.

    @ Aukje
    dat komt dik voor elkaar .

    Beantwoorden

  15. marion
    Nov 08, 2010 @ 12:40:26

    Wat een belevenis is het iedere keer weer voor hem, geen wonder dat je dan je slaap niet kan missen. Schattig ochtend jasje.
    Fijne tijd, groetjes, Marion. xxxx

    @ Marion
    ja best wel ingrijpend en hij beseft het nu allemaal wat meer .
    Net terug van beetje winkelen ,heb makkie vandaag want Ruud gaat koken .
    Ja dat badjasje was schot in de roos 😉
    XXX

    Beantwoorden

  16. J@n.
    Nov 08, 2010 @ 12:19:43

    Ik kan het me levendig voorstellen, dat dit niet meevalt. Maar hij is nog jong, hij komt er wel overheen.
    Gr. J@n.

    @ J@n
    Zes uur is inderdaad een flink verschil en door de tijd waarop gereisd werd miste hij óók nog veel slaap .Had hij hier best in kunnen halen maar is dáár dan weer te opgewonden voor door het zien van alle familileden .

    Beantwoorden

  17. joke
    Nov 08, 2010 @ 12:02:37

    Heel erg, ik kan ook helemaal niet tegen slaaptekort.’t Is gelukkig van voorbijgaande aard en hij heeft het er voor over, voor een tijd met zijn grootouders. geniet ervan.
    Groetjes.

    @ Joke
    ja klopt ,hij kan niet makkelijk in slaap komen op de juiste tijd én dus ook niet makkelijk wakker worden op “onze tijd” .
    Zal vandaag al wel een stuk beter gaan denken we !Van de foto maken heeft hij niéts gemerkt 😉

    Beantwoorden

  18. Liesbeth
    Nov 08, 2010 @ 11:47:16

    Beetje last nog van een jetlag? En dan sta jij met zo’n camera ook nog foto’s te maken..ahhh,laat dat kind toch met rust 😉 haha

    @ Liesbeth
    Volgens Sebastian duurt de nederlandse nacht véél langer dan de Amerikaanse 😉

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

