geduld !

Herinner je je dit logje uit augustus nog?
In dat geval zal het je niet verbazen dat ik me éigenlijk een beetje kom afmelden voor de komende week !
A.S.zaterdag gaan we naar Schiphol om zoon Ruud en kleinzoon Sebastian op te pikken want natúúrlijk willen we ze zien vanaf zodrá  er voet op Nederlandse bodem is gezet .
Altijd sport wie er als eerste een glimp op kan vangen van de verreisde koppies achter de , soms best wel smerige , ramen van de aankomsthal !
aapjes kijken
Dit keer maakt het toestel een tussenlanding op IJsland ,wat de reis  nog lánger maakt en zéker voor Sebastian een slijtage slag zal worden .
Dat beloofd wat voor de jetlag waar hij tóch al zo gevoelig voor is …. ik zet het emmertje maar vast klaar ;-(
Maar goed , waarschijnlijk dus weinig logjes hier na vandaag al zou het zómaar kunnen gebeuren dat de “omatrots” me noopt er alsnog wat foto’s op te knallen !

Het mag van mij bést wat minder hard gaan waaien en dichte mist ,zoals van de week ,moet óók maar even achterwegen blijven want vertragingen op de vlucht pikken we niet !Een week is een week en daar laten we niét aan tornen !
Ik ben nog druk doende m’n computerhol om te bouwen tot een , weliswaar geinpriviseerde, logeerkamer maar dat gaat wel goed komen .
Nog twee nachtje slapen …. voor ons maar óók voor Sebastian die zich al wéken verheugd op het bezoek aan de plaatselijk chinese eetgelegenheid …. ja “first things first” natuurlijk !
Het is met psp  een klein kunstje om hem hier alvast van het vliegtuig te laten springen …maar we moeten écht nog twee dagen geduld hebben !
the plane

22 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Truus
    Nov 12, 2010 @ 21:59:58

    Nu hoef ik gelukkig niet zoveel in te halen. 😉

    @ Truus
    Nou je móet niets natuurlijk maar ik vind het leuk dat je altijd tóch nog overal op reageert !

    Beantwoorden

  2. wilma
    Nov 10, 2010 @ 12:52:29

    Geniet er maar goed van Riet!
    X Wilma.

    @ Wilma
    Daar zitten we nu al van na te genieten 1

    Beantwoorden

  3. Jeroen
    Nov 08, 2010 @ 09:58:38

    Heerlijk van genieten Rietz (en Henk). Neem je tijd, we zien je wel weer verschijnen. Hoewel we je hier best zullen gaan missen.

    @ Jeroen
    Ik vergeet jullie niet helemáál hoor 😉

    Beantwoorden

  4. lind@
    Nov 06, 2010 @ 23:10:20

    Een hele fijne tijd en geniet maar flink van elkaar.
    Lind@

    @ Lind@
    Dat gaat vást helemaal goed komen ,dankjewel

    Beantwoorden

  5. Liesbeth
    Nov 06, 2010 @ 12:34:53

    Leuke bewerking, goed gelukt :-). Dat is dus vandaag, erg leuk dus voor jullie om je kleinzoon weer te zien. Ik hoop dat hij niet zoveel last heeft van al die tijd in het vliegtuig. Arme jongen, ik weet wat het is..was vroeger ook erg wagenziek.

    @ Liesbeth
    Het gaat dus dit keer gelukkig goed weet ik nu al , en van wagenziekte weet ik álles af , vréselijk !

    Beantwoorden

  6. Zus
    Nov 05, 2010 @ 22:19:27

    Spannend!!
    Nog 2 daagjes. Knuffel je kleinzoon en geniet van je zoon. Ik hoop dat jullie een fijne week hebben samen. Groet Zus

    @ Zus
    Ondertussen zijn we dus al druk aan het genieten 😉

    Beantwoorden

  7. Morgaine
    Nov 05, 2010 @ 19:15:32

    Jee wat VLIEGT de tijd toch weer! :-))

    Lieve Riet, ik wil je niet meer zien voorlopig op het i-net, al je tijd lekker naar zoon en kleinzoon en op en top genieten van elkaar!

    XXX

    @ Morgaine
    Dankjewel en dat gaan we zéker doen . We gaan er het maximale uithalen ,réken maar !

    Beantwoorden

  8. rietje
    Nov 05, 2010 @ 15:57:12

    hai Riet, wat gezellig en die aankomst is altijd zo knus, ik zie ’t steeds woensdag ’s avonds op t.v., komende week stopt ‘t…..ik wens je veel knusse dagen samen met je zoon & kleinzoon! liefs rietje

    Beantwoorden

  9. Redstar
    Nov 05, 2010 @ 07:31:20

    Heel veel plezier. Geniet van zoon en kleinzoon. Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te zeggen 🙂

    @ Redstar
    Als je bedoelt dat ik me er heel goed van bewust ben dat ik daarvan moet gaan genieten heb je gelijk maar het blijft leuk om te horen dat andere dat óók vinden !

    Beantwoorden

  10. Renesmurf
    Nov 05, 2010 @ 00:12:42

    Ik denk dat het allemaal wel goed komt.
    Er kan zoveel tegen zitten, maar de tijd gaat heus wel om!
    En dan genieten maar!

    @ Renesmurf
    Ja er kán genoeg tegen zitten ,maar even geen nieuws kijken denk ik , een Delta toestel met bommelding ,airbus met een ontplofte motor ,een Cubaan die neerstrort en nog ergens in Pakistan een neergestort toestel …. héél geruststellend allemaal 😉

    Beantwoorden

  11. Annemarie
    Nov 04, 2010 @ 22:46:42

    Dan vliegen we elkaar tegemoet denk ik.. Want over 2 dagen vertrek ik naar overzees, hahaha.
    Maar heel veel plezier toegewenst!

    @ Annemarie
    Tjéé ,daar wist ik niets van ,gaan we daar nog iets over horen in je logjes ? Maar in ieder geval veel plezier !

    Beantwoorden

  12. Leidse Glibber
    Nov 04, 2010 @ 22:45:33

    Dat wordt dus aftellen.
    Zal vast weer een heel leuke tijd worden en leuk dat ze zo regelmatig komen.

    @ L.Glibber
    We worden de laatste paar jaar inderdaad behoorlijk verwend ,ik kan er prima aan wennen hoor 😉

    Beantwoorden

  13. Elise
    Nov 04, 2010 @ 20:52:12

    Heerlijk Riet .. weer even lekker genieten van je kleinzoon en zoon natuurlijk. Maar eh wanneer ga je nu eindelijk eens die cursus vleigangst volgen .. dan kun je heerlijk op vakantie naar Amerika

    groetjes Elise

    @ Elise
    Om de doodeenvoudige reden dat ik vakantie niét heerlijk vind ,zélfs niet als ik er niet voor hoef te vliegen

    Beantwoorden

  14. tagrijn
    Nov 04, 2010 @ 19:17:30

    Nou joh, daar heeft iedereen toch alle begrip voor. Neem lekker een blogpauze en geniet met volle teugen van je bezoek! Heel veel plezier!

    @ Tagrijn
    Dankjewel !Ja natuurlijk weet ik dat ,al zullen er vast wel momentjes zijn dat ik “even rondhang ” in logland ,van m’n vaste rondjes zal inderdaad even niets terecht komen .

    Beantwoorden

  15. Astrid
    Nov 04, 2010 @ 19:03:52

    Wat heerlijk Riet dat je nog maar 2 nachtjes hoeft te slapen om dan weer je zoon en kleinzoon in je armen te kunnen sluiten.

    Ik wens jullie een hele fijne week en daarna haal je de schade maar in om al jullie belevenissen op je blog te zetten.

    @ Astrid
    Dankjewel ,en natuurlijk zal er wel weer véél te vertellen zijn over een week 😉

    Beantwoorden

  16. Gisella
    Nov 04, 2010 @ 19:02:12

    Ik wens jou samen met de twee mannen en tja natuurlijk Henk ook die vergeten we niet. Een paar superdagen met de kanjers 🙂 Geniet met volle teugen en laat de boel de boel.

    @ Gisella
    Ja Henk gaat natuurlijk meegenieten al is het lastig dat Henk geen Engels spreekt en Sebastiaan nog vrijwel geen Nederlands spreekt !We gaan er nu een klein beetje aan werken dat ze elkáár wat gaan leren !

    Beantwoorden

  17. joke
    Nov 04, 2010 @ 18:44:55

    Heel fijne dagen met zoon en kleinzoon die trouwens sterk op je lijkt. Leuk hoor!
    Groetjes.

    @ Joke
    Wonderlijk he , met voor de helft Colombiaanse genen tóch die gelijkenis ! Toevallig heeft m’n schoondochter óók blauwe ogen ,heel bijzonder !

    Beantwoorden

  18. Hanny
    Nov 04, 2010 @ 17:29:25

    Ik wens je super gezellige dagen toe. Geniet van die twee kerels!

    @ Hanny
    Dankjewel Hanny , we gaan ervan genieten ,zeker weten !

    Beantwoorden

  19. Leo
    Nov 04, 2010 @ 15:22:07

    Dat op en van die vliegtuigen springen was altijd het terrein van die meneer Duyvendak van Groen Links. Hij woonde weliswaar helemaal niet in de buurt van Schiphol, maar toch maakte hij zich daar erg druk namens die andere vijf bezwaarmakers tegen het geluid vande vliegtuigen. En bezwaren maken doen wij hier natuurlijk ook. Want hoe moet dat nu zonder jouw inspirerende verhalen? Ik hoop oprecht natuurlik wel dat je geniet van het bezoek e dat jullie er als familie een lekker weekje van maken.

    @ Leo
    Het is natuurlijk ook vreselijk lawaaierig als je dicht bij Schiphol woont en niet iedereen is er gaan wonen toen Schiphol al groot was ,dus ik begrijp het soms wel !
    Zelf veroorzaak ik geen overlast ,ik vlieg niet ,maar ik ben natuurlijk wél blij dat Ruud wel regelmatig een vlucht deze kant op maakt !
    We gaan er zéker een leuke week van maken ,om te beginnen zondag met de hele familie naar de chinees !

    Beantwoorden

  20. Thamara
    Nov 04, 2010 @ 13:02:36

    Het zal heus de mist niet in gaan omaRiet. Je kleinzoon zal trots op zo’n oma zijn, die je kan laten vliegen en neer zetten waar ze hem hebben wilt. En dat emmertje… ik hoop dat dat voor hem u achterwege kan blijven.

    @ Thamara
    Ik denk maar dat alle mist die we nú hebben ons niet op zaterdag kan verrassen …hoewel verr”assen” ? hoorde ik ook niet iets over een nieuwe aswolk?
    We gaan het kereltje in ieder geval die zaterdag zoveel mogelijk rust geven in de hoop dat “het emmertje “inderdaad dit keer leeg mag blijven !

    Beantwoorden

  21. marion
    Nov 04, 2010 @ 11:31:40

    We wachten natuurlijk geduldig op de, zeker weten, leuke verhalen die vast en zeker komen.
    Heel veel plezier komende week.
    Lieve groetjes, Marion.

    @ Marion
    Met Sebastian weet je het maar nooit inderdaad , hij zal niet in zéven sloten tegelijk lopen maar in één sloot kan best wel voorkomen 😉
    XXX

    Beantwoorden

  22. J@n.
    Nov 04, 2010 @ 10:09:43

    Geniet ervan Riet en die foto’s komen wel, zeker weten!
    Gr. J@n.

    @ J@n
    Dat genieten gaat zéker goedkomen J@n , en ik ben ook wel bang dat m’n camera overuren gaat maken ,zal meteen de reservebatterij even op de oplader leggen 😉

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

