vloggen

Eigenlijk ben ik toch ook een beetje vlogger, een vlog is een log op video/film en ik zet al van vóór  het een naam had met enige regelmaat  filmpjes van mezelf  in een log. Ja wéét ik, ook vaak filmpjes met ánderen in de hoofdrol, uiteraard de (achter-) kleinkinderen zijn regelmatig ‘aan de beurt en ook dieren zijn heel geschikte onderwerpen.
Maar het meest “geliefd” zijn toch de  filmpjes  waar ik zelf op sta  in m’n rol van “stand in” van Beatrix die de troonrede voorleest maar ook wel eens de  kerst/nieuwjaarsboodschap voorlas.
M’n kerstwensen breng ook meestal  in vlogvorm ,  altijd  “in cognito”, maar altijd door een kerstgerelateerd iets of iemand, dat gaat nog lástig worden om weer iets of iemand te vinden. Gelukkig is het nog lang geen kerstavond (en eerder staat mijn kerstwens er nóóit) dus ik héb nog even de tijd.
Dat levert dan meestal wel weer een blooper filmpje  of een filmpje over de tot stand koming.
Zo was de hoed die  het alter-ego van Trix in het vorige logje draagt een in elkaar gedraaide lap tule uit de verkleedkist die met een paar spelden in elkaar zat.
De hoed hád ik al een beetje uit z’n model gehaald toen ik er aan dacht dat ik daar wel een filmpje van kon maken……
……. nee nee, géén vlog want dáár had in 2010 nog nooit iemand van gehoord, ik ben zó bij hé……