wat is wijsheid !

Ik word gék van al die politiek ,of je nou de TV aanzet of de zaterdagse boodschapjes op de markt doet …..óveral staan vertegenwoordigers van politieke partijen te vertellen hoe goed ze het allemaal wel weten .

Ook de partijen uit de laatste vier kabinetten ( – 1 die niet meer bestaat als ik het goed heb ) ,die uitéindelijk stuk voor stuk de schroeven eruit draaiden waardoor het kabinet uit elkaar viel , weten nú plotseling hoe ze de BV Nederland weer gezond op de rails kunnen krijgen .

Op de markt werd mij namens de P v/d A een kaartje mét een theezakje aangeboden , heb ik geweigerd natuurlijk want ik drinkt nooit thee en meteen even medegedeeld dat ik met de mooie práátjes niets kan omdat ik gewend ben op te letten wat men dóet als men het voor het zeggen heeft .

Eigenlijk heel simpel , als een bepaalde supermarktketen zijn reclames nooit kan leveren , slechte service geeft , niet doet wat men beloofd en daardoor voor de vierde keer failliet gaat …… sta ik niét in de rij als die supermarktketen  voor de vijfde keer een doorstart wil maken .
Een ezel stoot zich misschien dan nog twee keer aan dezelfde steen ….maar vijf keer…..dan ben je wel héél goedgelovig en dat is Rietepietz zeker niet , zij stond dan ook na het tweede failliet al niet meer voor de deur ,één extra kans krijgen moet maar genoeg zijn !

Helaas , er zijn toch weer héle volkstammen die zich in de rij verdringen voor "een heropening " , ze geloven de schreeuwerige reclames ,laten zich aanpraten dat het dom is om ergens anders te winkelen en mopperen over een jaar weer lekker verder dat ze voor de vijfde keer in de maling genomen werden …. tja , wát is dom !

      GESLOTEN.png picture by rietepietz