kattebelletje

Een kattebelletje ja, dat is volgens Google een klein haastig geschreven briefje. Kan ook best voor een logje opgaan vind ik. Weinig tijd vandaag, eerst naar de markt, dan de huishoudelijk zaken die niet kunnen wachten, en daarna om 1 uur aanwezig zijn voor de bridgedrive in Leidschendam tot rond 5 uur.

Dan zit ik al bijna in Zoetermeer waar ik vanavond Maikel met z’n 35ste verjaardag ga feliciteren. Maar ja, er moet ook nog gegeten worden, om daarvoor weer naar Rijswijk te rijden is niet “economisch”.. eh….. o wacht, ik haal onderweg naar Zoetermeer Chinees en neem dat mee naar Inge die óók in Zoetermeer woont en óók naar Maikel gaat.
Oke, na overleg neem ik wat meer mee, eten we gezellig samen.

De enige die een beetje “katterig” wordt van zo’n vol geplande dag buiten de deur van zijn personeel is Beau.

Niks niet lekker tegen de voeten van het personeel liggen op de bank.
De hele avond alleen is hij niet zo gewend maar daar is het laatste woord nog niet over gesproken hoor, daar gaat hij wel iets over zeggen.

Dat doet hij altijd als ze weer eens de hort op was, je kunt niet álles pikken als jeweetwelkater met zo’n lief koppie!



57 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Nicky
    jun 06, 2024 @ 07:57:20

    Doe dat nou niet, zo’n filmpje…

    Beantwoorden

  2. meninggever
    jun 03, 2024 @ 09:58:43

    Met vier van die schandelijk verwende haarballen in huis is een lang uitje geen optie meer. Je moet ze eens horen als we dan weer binnenstappen na een dagje weg. Zo verwijtend…..

    Beantwoorden

    • rietepietz
      jun 03, 2024 @ 11:58:50

      Ja grappig hé, alsof ze máándenlang verwaarloosd zijn!En ze stoten jij bijna een hersenschudding met dat kopjes geven.
      Ach als er maar iemand even iedere dag eten komt geven en de bak in de gaten houdt kun je best wel een paar dagen weg. Ik zorg ook altijd voor de poes van de buren als ze een weekje weg gaan.

      Beantwoorden

  3. Suskeblogt
    jun 03, 2024 @ 09:36:17

    Zo praat ik ook met Louis. Die laat ook regelmatig van zich horen.

    Beantwoorden

  4. Liesbethblogt
    jun 03, 2024 @ 09:24:54

    Wat een babbelaar is het! Maar wel een heel lief filmpje. Katten kunnen het wel aan een dagje alleen te zitten, maar Beau heeft je het liefste thuis.

    Beantwoorden

  5. leidseglibber
    jun 03, 2024 @ 03:04:24

    Na een weekje vakantie, had ik opeens een overvolle agenda. Zo vol dat ik bijna weer aan vakantie toe ben 🙂 Toch eens leren nee zeggen. Ik ga morgen op mijn gemak lekker bij iedereen bijlezen, maar dacht laat toch vast iets horen.

    Beantwoorden

  6. RenéSmurf
    jun 02, 2024 @ 22:28:06

    Dieren hechten aan normaal doen, daar zijn het ook dieren voor. En ze moeten er maar tegen kunnen.

    Beantwoorden

  7. Janne1950
    jun 02, 2024 @ 22:23:59

    Och, wat ‘n aansteller 😉😉 maar wel lief! Heerlijk toch als iemand zo duidelijk laat merken dat hij je gemist heeft.
    Onze hond bleef mij, als ik van mijn werk thuis kwam, minstens 5 minuten verwijtend aankijken en pas als ik haar kriebelde op buik en gezegd had dat ik ook voor haar eten werkte, keek ze weer blij.

    Beantwoorden

  8. Koen
    jun 02, 2024 @ 13:21:35

    Ik kan een haast identiek filmpje maken met onze Vince.

    Beantwoorden

  9. Naomi
    jun 02, 2024 @ 07:41:02

    Hahaha, dat filmpje! De boodschap is duidelijk;).

    Beantwoorden

  10. logbankje
    jun 01, 2024 @ 21:45:07

    Het was een gezellige gevulde dag.
    Een goed gesprek met Beau, blijf alsjeblief vrouwtje. Hans

    Beantwoorden

  11. gewoonanneke
    jun 01, 2024 @ 20:59:08

    Hij praat echt tegen je haha……

    Beantwoorden

  12. Neeltje
    jun 01, 2024 @ 19:15:37

    Wat een klaagzang! 😀 😀

    Beantwoorden

  13. Thomas Pannenkoek
    jun 01, 2024 @ 17:10:34

    Volgende keer neem je de poes gewoon mee 🙂

    Beantwoorden

  14. Sjoerd
    jun 01, 2024 @ 13:55:37

    Die twee van mij laten ook wat van ze horen als ze niet op tijd te eten krijgen…

    Beantwoorden

    • rietepietz
      jun 02, 2024 @ 09:52:03

      Ik zorg altijd wel dat er iets te eten en drinken staat als ik weg ben, maar meneer vindt het gewoon niet oke als hij zolang alleen zit. Maar als ik thúis ben slaapt hij alleen maar.

      Beantwoorden

  15. Rebbeltje
    jun 01, 2024 @ 13:34:10

    Dat ze dat gelijk aanvoelen hè…zou zeggen geniet van de rust in huis…Beau dan hè

    Beantwoorden

  16. Kakel
    jun 01, 2024 @ 12:08:05

    Beau is gramstorig dat je hem alleen laat. Hij wil ook aandacht en dat zal hij je vertellen ook. Vat het op als een compliment!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      jun 02, 2024 @ 09:56:52

      Ach hij is ook wel lief hoor, maar ik ben tegenwoordig natuurlijk meer thuis dan vroeger . Soms heb ik het idee dat hij Henk net zoveel mist als ik want hij lag altijd bij hem op schoot.

      Beantwoorden

  17. waarloopjijwarmvoor
    jun 01, 2024 @ 11:33:34

    Huishoudelijke taken die niet kunnen wachten?

    Beantwoorden

    • rietepietz
      jun 02, 2024 @ 09:58:28

      Die zijn er altijd wel hoor, de ontbijtboel wegruimen, de gebruikte badkamer en slaapkamer op orde brengen kun je wel laten wachten maar daar loop je dan bij thuiskomst weer tegenaan.

      Beantwoorden

  18. willyfotoblog
    jun 01, 2024 @ 11:27:48

    ik kan wel wat begrip opbrengen voor Beau..

    maar geniet van je dag !

    Beantwoorden

  19. djaktief
    jun 01, 2024 @ 11:13:22

    Geniet van de gezelligheid van alles, maar dat doe je vast als ik het kattenfilmpje bekijk

    Beantwoorden

  20. staartje
    jun 01, 2024 @ 10:45:58

    Veel plezier! EnBeau maar wat extra lekkers geven. Het lijkt wel een schaap 😎 🐈‍⬛

    Beantwoorden

  21. liesonderweg
    jun 01, 2024 @ 09:48:37

    Geniet van je volle dag, van de eerste tot de laatste minuut!

    Lie(f)s.

    Beantwoorden

  22. Karel
    jun 01, 2024 @ 09:43:14

    mogge Riet
    ik kan Beau geen ongelijk geven , als je nu eens om een doggiebag vraagt bij de Chinees en dan de restjes voor hem mee neemt , zijn jullie vast en zeker gelijk weer goede maatjes

    fijn weekend groet

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.