katterig

Ben je eens een keer een beetje “katterig…..” neemt iemand een doos katten voor je mee….


Als ik  de doos open maakt staren de kattenogen me vanuit alle hoeken aan…..


Ze houden blijkbaar een oogje op me  zodat ik  niet de kantjes eraf loop…..


Oke, verstand op nul, een lekker muziekje aan en de kat(ten)  de bel aan binnen.

Ja klopt kort logje, maar je mag best even meeluisteren naar de muziek waar ik naar luister.

52 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. meninggever
    Nov 16, 2017 @ 11:15:06

    Bij ons viel begin vorige week de poezenfamilie even in elkaar. Nu puzzelen we om daar weer een geheel en lief plaatje van te maken. Valt niet mee. Traumatische ervaring weer. Mensen leren van de kerven in hun ziel. Deze kerf wil nog niet helemaal dicht…

    Beantwoorden

  2. AnneMarie
    Nov 15, 2017 @ 22:58:02

    Heerlijke muziek. Puzzelen heb ik vroeger veel gedaan. Toen we nog geen tv hadden. Vind ze nog steeds heel mooi en heb zo af en toe de neiging om er weer eens een te kopen. Komt vast nog weer een keer.

    Beantwoorden

  3. Kim Vigneron
    Nov 15, 2017 @ 22:12:12

    Dit zou nog een puzzel voor mij zijn #crazycatlady

    Beantwoorden

  4. Melody62
    Nov 15, 2017 @ 11:19:43

    Kijk….zo zie je maar, toeval bestaat niet…. dit past perfect bij die andere K uiit je vorige blog 😉 Zo zie je maar weer dat niets zonder een reden gebeurt 😉

    Beantwoorden

  5. cornma
    Nov 14, 2017 @ 10:10:00

    Puzzelen is natuurlijk altijd leuk en ontspannend, maar al die katten trekken mij niet zo. Als het nou hondjes waren….

    Beantwoorden

  6. Leidse Glibber
    Nov 14, 2017 @ 01:11:42

    Even lekker rustgevend zo’n puzzel met een mooi stuk muziek op de achtergrond

    Beantwoorden

  7. Renesmurf
    Nov 13, 2017 @ 22:24:20

    O, dat is lekker ontspannend. Maar op den duur op de zenuwen werkend.

    Beantwoorden

  8. Kakel
    Nov 13, 2017 @ 20:40:13

    Adagio…heerlijke muziek! Klassiek maar ook weer niet té klassiek. Ik krijg de zenuwen van die muziek die zachter gaat en dan enorm aanzwelt en met veel gedonder pauken om je oren slaan. Maar dit dus wel (-:
    Het is je weer gelukt, ik heb wéér zitten lachen!

    Beantwoorden

  9. Neeltje
    Nov 13, 2017 @ 20:32:23

    Dat is geen kattenpis, die puzzel! 🐺🐺🐺🐺🐺

    Beantwoorden

  10. ria
    Nov 13, 2017 @ 19:59:15

    De muziek is prima en de puzzlepoesjes schattig

    Beantwoorden

  11. Zus
    Nov 13, 2017 @ 19:46:12

    Riet, Je puzzel vind ik leuk al die kattenkopjes,lief. Maar je muziek vind ik prachtig. Ik houd van Mozart, dat is de klassieke muziek die ik kan voelen,en evt meezingen. Maar om eerlijk te zijn word ik er niet vrolijk van.Op een sombere dag draai ik liever iets van de Dutch Swingcollege. Daar word ik altijd blij van. X

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Nov 13, 2017 @ 20:36:49

      Ja Mozart heeft ook heel veel mooie muziek en inderdaad kan dit soort muziek je treurig maken als je er teveel achter elkaar naar luistert. Maar dan hebben we gelukkig nog genoeg jaren 60/70 muziek om ons op te vrolijken. De Dutch is meer Henk’s muziek, ik ben weer minder van de jazzachtige muziek al is sommige dixielandmuziek wel leuk.

      Beantwoorden

  12. minoesjka2
    Nov 13, 2017 @ 18:30:18

    Wat een leuke puzzel zeg!

    Beantwoorden

  13. Suskeblogt
    Nov 13, 2017 @ 18:23:11

    Een puzzel en rustgevende muziek. Meer moet dat niet zijn op zo’n herfstige dag.

    Beantwoorden

  14. Hartelijke Hot Hulk
    Nov 13, 2017 @ 17:42:28

    Puzzel maar lekker door.
    Dat is goed voor je ontspanning.
    De muziek is voor mij niet aan te horen. Kan als geluidsgestoorde de hoge tonen van de violen niet aan.

    Beantwoorden

  15. Regenboogvlinder
    Nov 13, 2017 @ 14:50:22

    Zo, voorlopig ben je wel zoet met die katten en dus lekker van de straat 😉
    Muziek graag geluisterd, maar mijn geluid in de laptop doet het niet 😦
    Heb ik weer wat uit te zoeken! Puzzel ze!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Nov 13, 2017 @ 15:43:52

      ja het is met recht een puzzel, maar ik had tijd genoeg dus schiet al lekker op.
      Het is een héél bekend populair klassiek stuk dus je kent het waarschijnlijk wel al hoeft het dan nog niet je smaak te zijn.

      Beantwoorden

      • Regenboogvlinder
        Nov 14, 2017 @ 00:05:17

        Lekker hoor puzzelen!
        Ik ga het morgen luisteren. Heb de probleemoplosser er op losgelaten. Niks aan de hand. Alles werkt goed..
        Wat denk je? Zie ik opeens mijn oortjes er nog in zitten… grrrrr… hoe dom kan een mens zijn hè 😂😂😂

        Beantwoorden

  16. majaer
    Nov 13, 2017 @ 14:38:21

    Je bent lekker bezig, de muziek is niet de mijne maar de puzzel is leuk met al die kattenkopjes.
    Groetjes

    Beantwoorden

  17. Villasappho
    Nov 13, 2017 @ 13:54:13

    Geweldig stuk muziek serieus genieten deze versie!

    Beantwoorden

  18. Willy
    Nov 13, 2017 @ 10:27:30

    hier zou ik de kat uit de boom kijken Riet…

    mooie luistermuziek

    prettige dag gewenst

    Beantwoorden

  19. John
    Nov 13, 2017 @ 08:58:50

    Ah, leuke puzzel voor de donkere dagen. Die katten houden je wel scherp. De muziek vind ik wel te pruimen. Ik luister hier regelmatig klassiek,

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Nov 13, 2017 @ 09:25:43

      Het is gelukkig maar 50 stukjes maar wel weer reuze leuk. Muziek liefhebbers hebben mééstal ook wel interesse in klassieke muziek, uiteindelijk is ook daarin van alles te vinden en heel veel verschillende stromingen en dus voor elk wat wils..

      Beantwoorden

  20. Marja
    Nov 13, 2017 @ 07:38:54

    Prachtig.

    Beantwoorden

  21. powerpointgreetje
    Nov 12, 2017 @ 23:17:06

    heerlijk op deze regenachtige dag een leuke puzzel maken,
    gezellig toch!!!!

    Beantwoorden

  22. Corja
    Nov 12, 2017 @ 23:07:26

    Een goede combinatie op een druilerige dag.

    Beantwoorden

  23. gewoonanneke
    Nov 12, 2017 @ 22:04:45

    Ja dat wordt een hele puzzel om die weer vol te krijgen. Deze muziek zou mij niet inspireren maar past wel bij deze sombere zondag….. 😉

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Nov 12, 2017 @ 22:23:47

      Ik ben al aardig op dreef met de poezen, héérlijk en de muziek houd ik wel van, met vlagen draai ik veel (populair)klassiek , deze week al div verzamel CD tjes gedraaid, Vind Henk heerlijk als hij op de bank een dutje doet.

      Beantwoorden

      • gewoonanneke
        Nov 12, 2017 @ 22:42:35

        Is ook niets mis mee, ik heb er niet zo heel veel mee hoewel ik voor mijn werk wel eens naar concerten ga (soms niet het hele concert) en dan kan ik het ook wel weer waarderen.

        Beantwoorden

        • rietepietz
          Nov 13, 2017 @ 08:24:03

          Nou ten eerste mogen smaken verschillen maar behalve dat heb ik ook niet altijd zin klassiek. Dan heb je óók nog heel veel verschil in klassiek, eigenlijk als in popmuziek;-)
          Maar dit is wel een stuk dat me nooit verveelt.

          Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

