luchtig

Ja na sommige onderwerpen  moet er eerst even een beetje lucht ontsnappen  om op een luchtiger onderwerp over te kunnen stappen….. Ik heb even de hulp van Amber ingeroepen  want die weet prima hoe je lucht moet laten ontsnappen en doet dat met plezier even voor me.

Zo, ontluchting geslaagd zou ik zeggen. Volgende onderwerp.
Eigenlijk had ik er nog een filmpje aan vast willen plakken want Amber zit natuurlijk niet alléén maar te boeven, ze kan ook  hartveroverend lief  haar Sinterklaas liedjes oefenen.

Tot september had you tube ook gratis  een  bescheiden mogelijkheid om filmpjes te bewerken maar helaas, ik kan ze nu alleen nog maar inkorten, niet meer aan elkaar plakken.
Mijn videobestanden krijg ik dan weer niet in Windows Movie Maker en dat is toch wel een gemis.
Geen idee of daar andere  mogelijkheden voor zijn maar daar moet ik nog naar zoeken.
Maar mocht jij een goede oplossing weten houd ik me natuurlijk aanbevolen.
Anders moet ik de goedheiligman maar om een oplossing vragen, ga ik mét Amber samen oefenen om een beetje goed uit de verf te komen met  het lijflied van Sint.

