rustig nou….


Zijn we lekker aan de wandel langs de vliet, zonnetje, door het water zoefende bootjes in allerlei maten en fluitende vogeltjes, kortom, alles schreeuwd om rustig aan te doen.
Krijgen we te maken met een gevalletje “tegenstrijdige informatie”  want op het pad staat dit.


Waar bemoeien ze zich mee… , bovendien we zijn al begonnen met lopen,  dat zei ik toch al !


Oh, we moeten sneller lopen? Ja hallo, dat maken we zelf wel uit.
Kijk, wandelen doe je “naar eigen kunnen” ook als wandelen móet om de oude botten in beweging te houden. En dan hoeft er niemand te zeuren over sneller lopen, of….


Kijk liever naar de naam van die passerende boot …., dáár hebben we iets aan!

 

 

24 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. gewoonanneke
    Sep 11, 2017 @ 10:02:39

    Zo weer een beetje bijgelezen, misschien niet alles maar even blogjes tijd vanmorgen…..

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Sep 11, 2017 @ 15:58:14

      Ja dat is altijd een klus als je er even uit bent geweest. Ik heb altijd m’n lappie bij me áls we weg zijn en omdat Henk dan toch slaapt hou ik het een beetje bij.

      Beantwoorden

      • gewoonanneke
        Sep 11, 2017 @ 21:20:54

        Ik heb de hele week amper zelfs op mijn telefoon gekeken. Wim had hem zelfs een week uitgezet, dat doe ik nog net niet. Hij heeft trouwens nog een gewone Nokia voor bellen en sms en. Maar het is wel rustig hoor geen email, geen blogs, geen FB….. Vind zo’n weekje heerlijk

        Beantwoorden

  2. meninggever
    Sep 03, 2017 @ 15:19:49

    Als wij wandelen, doen we dat in straf tempo. Dan maak je meters. Maar soms moeten we met gasten of vienden die dat niet gewend zijn bijna slenteren. Doodmoe wordt je daar van en zeker niet Zen! 🙂

    Beantwoorden

  3. Mrs. T.
    Sep 02, 2017 @ 19:18:28

    Het past weer allemaal bij elkaar.

    Beantwoorden

  4. Regenboogvlinder
    Sep 02, 2017 @ 14:47:15

    Wat een leuk logje weer, je kunt ook van hele kleine dingen van alles maken 😉

    Beantwoorden

  5. Melody62
    Sep 02, 2017 @ 11:00:58

    haha je hoeft je natuurlijk ook niet van alles iets aan te trekken in de zin van dat je opdrachten moet opvolgen hè?
    Je weet immers wel zeker dat ze niet voor jou bedoeld waren, toch?

    Beantwoorden

  6. Willy
    Sep 02, 2017 @ 10:57:19

    leuk gespot Riet..

    daar word ik nu zen van

    groeten

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Sep 02, 2017 @ 11:32:51

      Log-oogjes staan altijd op “waaks” als we wandelen en foto’s maken is tegenwoordig zó makkelijk dat ik altijd wel iets in voorraad heb waar ik helemaal nooit iets mee ga doen;-)

      Beantwoorden

  7. John
    Sep 02, 2017 @ 09:14:22

    Zen is altijd goed natuurlijk. Gelukkig waren het geen opdrachten maar vragen. Met de boot mee was misschien ook wel lekker geweest.

    Beantwoorden

  8. ria
    Sep 01, 2017 @ 22:49:16

    Helemaal Zen 🙂

    Beantwoorden

  9. RenéSmurf
    Sep 01, 2017 @ 22:26:05

    Het zijn vragen, geen bevelen! Zie de vraagtekens, en mijn antwoorden zouden ook nee zijn. Zenig.

    Beantwoorden

  10. Marja
    Sep 01, 2017 @ 21:26:28

    Jij weet het weer perfect te combineren. Petje af. En vooral ZEN blijven.

    Beantwoorden

  11. Matroos Beek
    Sep 01, 2017 @ 21:24:46

    Hahaha 😂 Weer heel goed gezien! Zalig dat bootje!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

