moe maar gelukkig

Ja dat is een aardige omschrijving hoe  de familie Rietepietz  er nu bij zit.
Goede terugreis gehad en nog té woelig in het hoofd om vroeg naar bed te gaan.
Geeft niets, kan ik alvast mooi een voorproefje geven wat “de lezer” nog te wachten staat. Als al die verhalen een plekje gevonden hebben zijn we vast weer een paar logjes verder.
Misschien krijgen jullie wel ál die momenten voorgeschoteld dat we nét zo in een lachstuip lagen als op deze foto!


Wat er daar te lachen viel……?  Tja, laat ik het er op houden dat het die eerste avond daar op het waddenstrand erg “winderig” was! En de kinderen me een schatje vonden maar dat ze waarschijnlijk een beetje in de war waren met de klinkers a en e.
Ja dát soort “lolligheid” heeft een naam en daar kunnen wij altijd goed mee uit de voeten op zo’n eerste avond van de vakantie. Geloof me, het was nog lang rumoerig.

Het is jullie gezamenlijk gelukt alle regen tegen te houden tot dinsdag heel laat in de middag. Maar toen hadden we alles al gedaan dat we die dag buiten op het programma hadden, we aten in het hotel die dag dus hadden geen last van de flinke bui die voor de natuur gewoon heel nodig was.  We stonden weer met een zonnetje op en dat piepkleine buitje toen we op de boot zaten tellen we gewoon niet mee, dat moet haast wel boegwater geweest zijn!

Oke, om toch een béétje normaal vakantieloge  te kunnen brengen heb ik dan maar snel wat natuurfoto’s in een diashow gezet. Terschelling is zó prachtig. Dan kunnen  Anneke en Renesmurf, die allebei ergens in september Terschelling aandoen, alvast zien wat ze te wachten staat. Ik ben bang dat de heide dan al uitgebloeid is, die was vroeg in bloei dit jaar en daar mochten dus al van genieten.

