1 van 395 ?

Ach jullie kennen me, een beetje overdrijven is me niet vreemd.
Maar echt waar, in mijn gevoel kan ik nú al 395 logjes schrijven over onze minivakantie, het is zó heerlijk.
Nee niet alleen maar makkelijk, dat zou niet kunnen maar toch, er wordt zóveel gelachen dat de tranen ons regelmatig over de wangen rollen.

Er zijn al tig echte Rietpietzlogmomentjes geweest maar voor vandaag hou ik het en beetje kort. Maar na al die van harte gemeente wensen voor fijne dagen wil ik alleen maar even laten weten dát we fijne dagen hebben. Dat we een héérlijk appartement hebben met een zonnig balkon, dat de zon ook veel schijnt en dat de kinderen schatten zijn.
Ja Henk heeft extra zorg nodig met al die deuren in een vreemd huis,  en ja hij is meer  in de war wanneer hij moe wordt maar  wat houden de kinderen hem goed in de gaten bij alles wat we doen overdag.

Kijk nou, hoe ze over hem waken toen we vanmorgen een rondje minigolf deden.
Nee, het spel snapte hij niet helemaal meer en we zijn er sowieso al niet zo goed in maar we hebben alle 18 hole’s gspeeld. Henk had niet de minste en dus winnende punten maar was wél de winnaar  want hij deed méé!

54 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. hanscke
    Aug 08, 2017 @ 19:20:36

    Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben. Ik ga gauw even de hieraan voorafgaande blogjes lezen.

    Beantwoorden

  2. terrebel
    Aug 08, 2017 @ 19:09:36

    Niemand kan door het leven zonder hulp van anderen. Fijn dat Henk de hulp krijgt die hij verdient!

    Beantwoorden

  3. Suskeblogt
    Aug 08, 2017 @ 19:01:21

    Meedoen is belangrijker dan winnen en daardoor is Henk de winnaar van het spel.
    Goed om jullie samen zo bezig te zien.

    Beantwoorden

  4. Corja
    Aug 08, 2017 @ 15:47:56

    Ach wat een ontroerend filmpje. Wat heerlijk dat jullie dit nog kunnen doen. En de manier waarop Henk wordt begeleid is zo liefdevol en subtiel. Jullie zijn prachtmensen! Geniet!

    Beantwoorden

  5. nikayablogt
    Aug 08, 2017 @ 12:33:31

    Wat fijn om dit te lezen en te zien. Zoveel warmte en liefde. Ik wens jullie alle goeds en blijf je zeker volgen.

    Beantwoorden

  6. cornma
    Aug 08, 2017 @ 10:57:28

    WOW! Wat een liefdevol filmpje en wat een geweldige kinderen hebben jullie. Zo mooi om te zien hoe ze met hun vader omgaan. Geniet nog maar heerlijk verder de komende dagen.

    Beantwoorden

  7. AnneMarie
    Aug 08, 2017 @ 10:51:31

    Nog even genieten en dan weer lekker naar huis.

    Beantwoorden

  8. Villasappho
    Aug 08, 2017 @ 09:22:12

    Heerlijk om te zien dit

    Beantwoorden

  9. John
    Aug 08, 2017 @ 08:59:03

    Fijn dat het zo heerlijk genieten is. We hadden niet anders willen lezen natuurlijk. Ook fijn dat Henk het toch nog redelijk weet te ervaren op zijn manier.

    Beantwoorden

  10. Matroos Beek
    Aug 08, 2017 @ 08:40:14

    Fantastisch! Zo blij dat jullie het naar de zin hebben. Geniet verder!

    Beantwoorden

  11. Mrs. T.
    Aug 07, 2017 @ 23:07:04

    Wat een ontroerend filmpje. En ik heb nooit geweten dat je zo’n balletje met de achterkant van je stick op kunt pakken, dus heb ik ook nog wat geleerd.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 08, 2017 @ 09:18:03

      Lief hé! Dat wisten wij ook niet hoor, er zit een rubberen zuignap op de stok omdat ze niet willen dat je op baan gaat lopen. Geen idee op dat overal zo is maar dat zal best.

      Beantwoorden

  12. RenéSmurf
    Aug 07, 2017 @ 22:36:40

    ja, dat filmpje ziet er ook wel uit als echt genieten! Alle tijd nemen en de lol er van inzien, en goed opletten natuurlijk. Zo komen de dagen wel om.

    Beantwoorden

  13. Zus
    Aug 07, 2017 @ 22:13:20

    Wat heerlijk om te lezen Riet, en de film,prachtig! Precies wat we allemaal gehoopt hebben . Zo lief en zorgzaam.

    Beantwoorden

  14. schrijfselsvanmij
    Aug 07, 2017 @ 22:02:52

    Oh Riet, wat fijn!
    Ik zie zo nog mijn vader voor me, ook zo serieus bezig met wat dan ook.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 08, 2017 @ 09:11:12

      Ja overgeconcentreerd want hij is niet flexibel genoeg meer om aan meerdere dingen tegelijk te kunnen denken. Hij krijgt er ook niet álles van mee maar vlamt hier heel af en toe weer even ouderwets op.

      Beantwoorden

  15. Hartelijke Hot Hulk
    Aug 07, 2017 @ 20:00:39

    Goed bezig!
    Ik zie en hoor allemaal toppers.

    Beantwoorden

  16. Regenboogvlinder
    Aug 07, 2017 @ 19:44:25

    Wat een prachtig filmpje.. hij weet toch wel heel goed welke kant die bal op moet als hij vlakbij de hole zit! Riet ik ben zo blij voor jullie! Echt geweldig en dat weer, dat werkt ook zo lekker mee. Blijf genieten hoor! Wij genieten ook zo van jouw schrijfsels en zeker nu.. Ik had niet verwacht dat je de tijd zou nemen om een logje te maken. Maar het is achter de laptop voor jou ook ontspannen en dat moet ook!
    Heel erg fijne dagen nog gewenst!!! X

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 07, 2017 @ 20:01:06

      Lief he, ze waren zo bang dat hij over die randen zou struikelen, er waren baantje bij met heel veel rare hoeken.
      Inderdaad, zodra Henk gaat slapen gaan “de kinderen iets voor zichzelf doen buiten” fietsen of zo, en dan is het rustig in huis. Ik slaap nooit maar zit dan meestal ff lekker op lappie te prutsen. Zo past alles mooi in elkaar en is het hier ook even rustig. Het weer wordt morgen minder maar dat geeft niet, er is hier een zwembad en wellnes maar we gaan ook een huifkar tocht maken .

      Beantwoorden

  17. ria
    Aug 07, 2017 @ 19:44:03

    Je verdient het en zo fijn te lezen dat jullie zo verwend worden.
    Ik wens jullie nog gezellige dagen:-)

    Beantwoorden

  18. Willy
    Aug 07, 2017 @ 19:32:56

    een genoegen om dit te lezen Riet

    geniet er samen van

    Beantwoorden

  19. Koen
    Aug 07, 2017 @ 18:42:41

    Dit stukje is alvast een ‘Hole in One’

    Beantwoorden

  20. Marja
    Aug 07, 2017 @ 18:39:14

    Het grote genieten! Heerlijk voor jullie.

    Beantwoorden

  21. Petr@
    Aug 07, 2017 @ 16:43:46

    Wat fijn Riet, ik heb aan je gedacht 😉
    Geniet nog maar even lekker, het is jullie van harte gegund!
    Xxx

    Beantwoorden

  22. margrietspanjaard
    Aug 07, 2017 @ 16:29:48

    Wat heerlijk joh, dat het zo fijn uitpakt, voor jullie allemaal…ik hoop dat dit nog even doorgaat 😀😀😀

    Beantwoorden

  23. gewoonanneke
    Aug 07, 2017 @ 15:59:15

    Wat fijn en zo van harte gegund. ☀️☀️

    Beantwoorden

  24. Melody62
    Aug 07, 2017 @ 15:49:30

    Joeeeeeepppiiieeeeeeee
    Mijn…. en die van velen met mij…. wens komt uit.
    Fantastisch!!!!!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

