1 van 395 ?

Ach jullie kennen me, een beetje overdrijven is me niet vreemd.
Maar echt waar, in mijn gevoel kan ik nú al 395 logjes schrijven over onze minivakantie, het is zó heerlijk.
Nee niet alleen maar makkelijk, dat zou niet kunnen maar toch, er wordt zóveel gelachen dat de tranen ons regelmatig over de wangen rollen.

Er zijn al tig echte Rietpietzlogmomentjes geweest maar voor vandaag hou ik het en beetje kort. Maar na al die van harte gemeente wensen voor fijne dagen wil ik alleen maar even laten weten dát we fijne dagen hebben. Dat we een héérlijk appartement hebben met een zonnig balkon, dat de zon ook veel schijnt en dat de kinderen schatten zijn.
Ja Henk heeft extra zorg nodig met al die deuren in een vreemd huis,  en ja hij is meer  in de war wanneer hij moe wordt maar  wat houden de kinderen hem goed in de gaten bij alles wat we doen overdag.

Kijk nou, hoe ze over hem waken toen we vanmorgen een rondje minigolf deden.
Nee, het spel snapte hij niet helemaal meer en we zijn er sowieso al niet zo goed in maar we hebben alle 18 hole’s gspeeld. Henk had niet de minste en dus winnende punten maar was wél de winnaar  want hij deed méé!

