Sebastian zonder Bach

Phoewee,  alles bij elkaar een enerverend weekje geweest temeer we ook vrij veel gewerkt hebben.
Ik neem er dus even gemak van. Uiteindelijk zijn er ook veel bloggers die nu vakantie houden terwijl ik nog, net als altijd, om de dag een logje neerzet. Hebben jullie even pech niks niet een makkie bij Rietepietz.

Maar goed, ik ben een beetje moe en ik heb Ruud een filmpje afgetroggeld  van Sebastian.
Hij is al een tijdje gefascineerd door “zelf muziek in elkaar knutselen” en  plakte een aantal van die zelf bedachte stukjes nu een beetje aan elkaar.
Het is een minuut of 2 muziek geworden, lekker rustig dus ik ga even onderuit om te luisteren en jullie mogen natuurlijk mee luisteren…… of niet, dan doe  je net of ik géén logje heb gemaakt!

41 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. meninggever
    Aug 06, 2017 @ 15:25:41

    Afhankelijk van mijn stemming zet ik zelf ook wel eens een lekker klassiek stuk op. Kom je vaak tot rust. En dat is best wel eens nodig…zeker in drukke tijden…

    Beantwoorden

  2. Petr@
    Aug 03, 2017 @ 20:02:26

    Heerlijke muziek, even ogen dicht gedaan en genoten van de mooie klanken!
    Toppertje hoor!

    Beantwoorden

  3. Villasappho
    Aug 02, 2017 @ 18:33:42

    Heerlijke muziek ben dan ook dol op piano

    Beantwoorden

  4. Willy
    Aug 02, 2017 @ 18:01:59

    Sebastian is creatief bezig ..

    en daar mag je trots op zijn Riet

    groeten

    Beantwoorden

  5. John
    Aug 02, 2017 @ 08:09:31

    Niets leukers bijna dan zelf wat muziek in elkaar knutselen. Ik doe het ook graag. EN jij hebt hier een heerlijk stukje relaxmuziek neergezet.

    Beantwoorden

  6. Leidse Glibber
    Aug 02, 2017 @ 00:39:27

    Een componist in de dop en zo te zien geniet hij er zelf ook van.

    Beantwoorden

  7. Matroos Beek
    Aug 02, 2017 @ 00:33:17

    Een kleinzoon om trots op te zijn!

    Beantwoorden

  8. RenéSmurf
    Aug 01, 2017 @ 23:39:24

    ja, dat klinkt wel aardig. Ik was eerder onderaan met lezen terwijl de muziek nog loopt. En nu is het afgelopen en kan ik dit plaatsen. Leuk hoor, ware kunst.

    Beantwoorden

  9. Esther Cuyvers
    Aug 01, 2017 @ 21:06:20

    heerlijk blogje, laat hem maar lekker spelen, ik ben hier fan van rietepietz

    Beantwoorden

  10. Suskeblogt
    Aug 01, 2017 @ 20:33:05

    leuke ontspannende muziek.

    Beantwoorden

  11. Corja
    Aug 01, 2017 @ 20:00:29

    Wat leuk. Je ziet hem genieten. Wat zul jij een trotse oma zijn!

    Beantwoorden

  12. Michel
    Aug 01, 2017 @ 19:59:16

    Creatief gedaan en prettig in het gehoor. Mooi dat hij er zoveel plezier in heeft en een toffe piano ook 👍

    Beantwoorden

  13. Spontanity
    Aug 01, 2017 @ 19:35:53

    Hij kan het wel zeg!!

    Beantwoorden

  14. ria
    Aug 01, 2017 @ 19:34:56

    Dit mag van mij de hele avond duren. Met of zonder Bach Sebastian speel goed.

    Beantwoorden

  15. Marja
    Aug 01, 2017 @ 17:46:46

    Het klinkt heerlijk. Ik ging ook even ontspannen achterover zitten.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 01, 2017 @ 18:26:07

      Zo grappig, een tijdje geleden kwam z’n moeder met hoofdpijn en moe van haar werk.
      Sebastian zei”ga even op de bank liggen dan speel ik wat voor je, dan gaat je hoofdpijn vast weg”
      En de hoofdpijn wás weg nadat hij rustig wat had zitten improviseren. Of dat bij anderen ook zou werken weet ik niet, moeders zijn natuurlijk anders;-)

      Beantwoorden

  16. leegschrift
    Aug 01, 2017 @ 17:34:48

    Ik hou zelf erg van dit soort muziek.

    Beantwoorden

  17. leegschrift
    Aug 01, 2017 @ 17:34:24

    Heerlijk rustige muziek. In een beach-bar aan het strand terwijl iedereen aan het smikkelen is. Ik zie het al voor me.

    Beantwoorden

  18. AnneMarie
    Aug 01, 2017 @ 17:15:08

    Nog even zonder Bach maar hij heeft het in zich. Alles zit erin. Als dat er goed uit komt dan komt het prima voor elkaar.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 01, 2017 @ 17:36:19

      Nou niet alleen voorlopig, hij blijft gewoon Sebastian zónder Bach en dat is goed. Hij heeft heel veel plezier in met muziek bezig zijn en dát is natuurlijk fijn voor hem. Mensen die iets met muziek kunnen hebben altijd een vriend voor het leven.

      Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

