sneeuw in juli?

Henk heeft al een bril en hoorapparaten en je zou aan de hand van deze foto bijna zeggen dat men druk doende is met een eng onderzoek om van alles in z’n hoofd door te meten.
Maar nee hoor, Henk amuseert zich even in de sneeuw, ja écht wel, hij zit rondom in de sneeuw  en dat is best prettig op een warme dag.

Hij is in het gezelschap van onze kleinzoon Maikel  die zo te zien óók in de sneeuw bezig is geweest en nu op een gipsvlucht lijkt te wachten, je ziet dat blauwe gips toch wel?
Terwijl ik met dochter Inge een telefoon uitzoek amuseren de heren zich  met een virtuele “werkelijkheid” ( of hoe zeg je zoiets) in de winkel.
Die gebroken pols  was trouwens een gevalletje “over enthousiast”  keepen bij zaalvoetbal maar dat mocht de pret niet drukken.
Ik weet alleen niet wie er nu wie zoet hield, opa zijn kleinzoon of de kleinzoon z’n opa.
Feit is dat ze samen plezier hebben en daar gaat het toch om.
Ik maakte een leuke serie foto’s, voor een logje ja, alleen een beetje jammer dat ik een foutje maak bij het overzetten op m’n lappie dus dié zijn allemaal gewist….. ik zei het toch, het blijft tobben met mij en  moderne “toestanden”.
Gelukkig had dochter Inge ook een paar foto’s gemaakt zodat ik toch iets kan laten zien ( waar je waarschijnlijk niet heel erg op zat te wachten).
Nee ik heb zelf niet door die bril gekeken, ik had die dag  een dikke roze bril op, anders was  ik nóóit zo’n telefoon gaan kopen natuurlijk.

