intimidatie?

“Amsterdam is helemaal klaar met het gepsssst op straat. Als het aan de wethouders en burgemeester van de stad ligt, moet deze vorm van straat intimidatie strafbaar worden gesteld.
Het gaat niet alleen om het sissen en nafluiten op straat, maar ook om specifiekere uitspraken die kunnen worden gezien als intimidatie. “

Of het er van gaat komen is natuurlijk een andere vraag, uiteindelijk is het lang niet altijd als intimidatie bedoeld en soms alleen maar een blijk van waardering. Ik had zélf van de week nog zo’n twijfelgevalletje……,
Práchtige bruine ogen had tie……,
……en die kon hij  niet van áf houden ……
……….terwijl hij met z’n lippen smakkende  kus bewegingen maakte!
Ik heb er wél stiekem een foto van gemaakt, maar ik wéét het niet, moet ik nu aangifte doen of niet?
Oke, je mag natuurlijk niet zómaar een foto op het internet zetten van iemand die een overtreding begaat,  dus heb ik die achter de foto  verstopt ( even klikken op de foto)

 

51 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. meninggever
    Jun 26, 2017 @ 10:14:03

    Twee aanhalige poezen in huis. Die constant aan me willen zitten en het liefst ook op me. Tenminste bij me. Als een rattenvanger van Hameln in hoofdstedelijke verpakking laat ik ze achter me aan lopen en overal naast of bij me liggen. Liefde die onverpakt wordt geuit. Als vrouwen dat zouden doen zou ik er moe van worden. Maar ach, dieren….zo lief….onvoorwaardelijk. Kan geen gesis door leuke allochtone dames tegenop…

    Beantwoorden

  2. Blog Zonder Naam
    Jun 24, 2017 @ 20:01:07

    Over een kus gesproken….
    Gisteren voor het eerst in weken zelf de koeien gehaald in het weiland (om naar de stal te gaan voor het melken). Een van de leidster van de koppel kwam metee naar me toe en gaf een lieve lik over mijn gipsen arm. Een welkomstkus! Lief hé!

    Beantwoorden

  3. willy
    Jun 23, 2017 @ 15:40:47

    dat heb je leuk gebracht Riet..

    hopelijk ziet de bevoegde ambtenaar dit door de vingers…

    Beantwoorden

  4. cornma
    Jun 23, 2017 @ 11:42:00

    Ze zien er wel heel erg lief uit, maar zijn ze te vertrouwen? Uiterlijk zegt niet altijd alles, dus, ik weet het niet. Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen: geef ze het voordeel van de twijfel en geniet gewoon van de aandacht.

    Beantwoorden

  5. Neeltje
    Jun 23, 2017 @ 09:27:03

    😅😅😅

    Beantwoorden

  6. ria
    Jun 22, 2017 @ 23:25:49

    Ik smelt bij die blikken.Wat heb je dit prachtig gedaan.
    Het smakken en sissen is niet zo erg zolang ze hun handen maar thuis houden.

    Beantwoorden

  7. Melody62
    Jun 22, 2017 @ 21:43:57

    Wie hier niet van smelt……..wil ik niet in mijn vriendenkring 😉

    Beantwoorden

  8. Kakel
    Jun 22, 2017 @ 21:43:13

    In Amsterdam is de regel al van kracht. In Rotterdam vanaf 1 januari 2018. Ik zou zeggen: miv 1 juli 2017 maar ambtenaren malen natuurlijk langzaam.
    Lekker ding dat een oogje op jou had (-:

    Beantwoorden

  9. Suskeblogt
    Jun 22, 2017 @ 19:22:25

    die foto zullen we binnenkort op de televisie zien onder “opsporing” of iets dergelijks.

    Beantwoorden

  10. Mrs. Brubeck
    Jun 22, 2017 @ 19:07:35

    Toch echt wel een geval van openbare zedenschennis hoor Riet, aangifte doen…onmiddellijk !

    Beantwoorden

  11. Spontanity
    Jun 22, 2017 @ 17:08:15

    Leuk stukje, maar……
    Hoe krijg je dat voor elkaar?
    Dat trucje van achter de foto zetten 🙂

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Jun 22, 2017 @ 17:47:41

      O dat is een fluitje van een cent hoor.
      je plaatst eerst de foto of plaatje in je logje, ( plaatje én foto natuurlijk eerst in de media zetten) dan selecteer die en klink op de “peperclip” voor link invoegen/bewerken. Daarin zet de link die je ook in de media kunt vinden plakt die in dat venstertje, vakje selecteren voor “openen in nieuw venster en klaar is Aukje;-) Eigenlijk gewoon zoals je een site aan een woord kunt linken.

      Beantwoorden

  12. Regenboogvlinder
    Jun 22, 2017 @ 10:14:54

    Wowww.. Wat een schatje zit er achter die foto! Zou ook smelten ☺️😆
    Beetje overdreven wel hoor tegenwoordig!

    Beantwoorden

  13. John
    Jun 22, 2017 @ 08:23:59

    Ik vind dat ze sommige zaken wel echt overtrekken. Maar goed, hier op ’t dorp hebben we zulks gedrag niet natuurlijk dus ik kan makkelijk lullen. 😆

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Jun 22, 2017 @ 10:01:44

      Het zóu inderdaad niet nodig moeten zijn maar ik weet inderdaad dat er in Den Haag wijken zijn waar vrouwen het nogal te verduren hebben van knullen die vrouwen als vrij wild zien als ze niet van top tot teen bedekt zijn.

      Beantwoorden

  14. Leidse Glibber
    Jun 22, 2017 @ 03:09:35

    et is maar goed dat je die foto niet rechtstreeks geplaatst hebt 🙂

    Beantwoorden

  15. RenéSmurf
    Jun 21, 2017 @ 23:11:14

    Ze willen ook alles reguleren in wetten en regels, nu nog handhaven.

    Beantwoorden

  16. schrijfselsvanmij
    Jun 21, 2017 @ 22:41:20

    Die mag dat blijven doen 🙂

    Beantwoorden

  17. Zus
    Jun 21, 2017 @ 22:39:49

    Dit was vast heel lief bedoeld,en van die ogen smelt je toch. niet aangeven dus.

    Beantwoorden

  18. margrietspanjaard
    Jun 21, 2017 @ 21:04:01

    Geweldige act 🤣🤣🤣

    Beantwoorden

  19. Anne Mieke Vermeulen
    Jun 21, 2017 @ 20:35:06

    Hij is erg leuk!

    Beantwoorden

  20. Michel
    Jun 21, 2017 @ 20:22:32

    Tja dit gaat wel heel erg ver hé, hoe durven ze! 😂

    Beantwoorden

  21. Marja
    Jun 21, 2017 @ 20:20:03

    Wat een schatje. Die mag rustig blijven lonken. Graag zelfs.

    Beantwoorden

  22. Hartelijke Hot Hulk
    Jun 21, 2017 @ 19:42:58

    Daar ken ik een liedje van.
    “Twee reebruine ogen, die keken de dame aan”

    Beantwoorden

  23. gewoonanneke
    Jun 21, 2017 @ 19:42:25

    Gevalletje zonnesteek ??? Hij is leuk

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

