zo niét behulpzaam!

Mijn schuld is het niet hoor dat er hier geen spectaculair logje staat, ik was paraat en had er zin in. Helaas kreeg ik te maken met mensen die  dan niét  weten dat ik nog een leuk logje moet schrijven en vertikken het om  mee te werken.
Een beetje entertainment is toch nooit weg maar sommige mensen snappen dat niet.

Hoe dat zat….? Nou wij zaten op een bankje langs de vliet, even uitrusten  en over het water turer na een fijne wandeling. Er gaan boten en bootjes voorbij, in weet niet in welke categorie deze valt, voor mij is het een bootJE ……


Vooral op zondag ook heel veel kano’s en roeiboten, in alle soorten en maten. Met stuurman- of vrouw, voor 2 personen of voor 4, 6 of 8 personen al dan niet met stuurman.


Bovenstaande roeiboot trok  mijn  aandacht omdat ik dáár wel een logje in zag. Camera in de aanslag dus en wachten  want kijk eens iets dichterbij……


Ja precies, dan is één van de roeiers moe en wil graag even lekker rustig sturen en dus wil  meneer  over mevrouw heen klauteren…….


Ja, dat wéét je toch, fotograferen is niet écht mijn ding maar heus hier klimt een meneer over een mevrouw heen, óf mevrouw kruipt onder meneer door…. of allebei.
Kijk dan, álle ingrediënten voor een prachtige snoekduik de plomp in.

Je begrijpt, mijn vinger trilt op de “film”knop van de camera om het spektakel te filmen als meneer  “buiten de boot valt” , misschien zelfs wel het wiebelende, smalle bootje in z’n geheel om laat slaan.
Helemaal voorbereid sla ik het gade maar…., nee hoor,  tttjjsss,  niét ff meewerken hoor aan een leuk logje voor me,   even later heeft iedereen z’n nieuwe plaats ingenomen en kunnen ze verder roeien.
Zó jammer voor m’n lezertjes toch?

 

61 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kakel
    Mei 24, 2017 @ 21:59:45

    Nou zeg, dat was je redding van de dag geweest. Kinderachtig dat die mensen niet even meewerken, huh! Wel weer een zegen dat ze voor je lens langs voeren terwijl ze capriolen maakten. Hebben ze toch iets voor je gedaan (-:

    Beantwoorden

  2. Petr@
    Mei 23, 2017 @ 20:51:17

    Haha wat jammer Riet, dat had echt leuk geweest!
    Dat doet me denken aan vroegah toen mijn man met zijn broers een vwbus had en ze tijdens het rijden van plaats wisselden.
    Onverantwoordelijk denken wij nu we oud en wijs zijn haha, maar toen deden ze dat gewoon in hun jeugdige overmoed, erg he?

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 23, 2017 @ 21:13:55

      Ik zeg óók foei ja, vooral omdat het ook gevaar voor anderen mee brengt, bij zo’n roeiboot doe je alleen jezelf kwaad. Maar inderdaad jammer dat het in dit geval goed ging;-)

      Beantwoorden

  3. RenéSmurf
    Mei 22, 2017 @ 23:54:57

    Ik vind het prima dat het goed ging! Zelfs een hele prestatie!

    Beantwoorden

  4. Leidse Glibber
    Mei 22, 2017 @ 23:44:58

    Zonde ik zou ook startklaar hebben gestaan om te filmen 🙂

    Beantwoorden

  5. Regenboogvlinder
    Mei 22, 2017 @ 22:56:54

    Hahaha… Niet leuk nee.. Maar die lui klimmen altijd over elkaar heen 😆
    Had waarschijnlijk de krant gehaald als hij echt in het water was gekukeld.. Dat was natuurlijk wel weer heel leuk voor jou geweest… Want die had jij dan in kunnen sturen 😊🤗😆

    Beantwoorden

  6. beaunino
    Mei 22, 2017 @ 20:03:37

    Potverdikkeme, is ons zomaar een leuk logje door de neus geboord!

    Beantwoorden

  7. Mrs. T.
    Mei 22, 2017 @ 20:02:24

    Erg jammer dat ze Jou, en daarmee ons, dat plezier niet gunden. 😉

    Beantwoorden

  8. tagrijn
    Mei 22, 2017 @ 16:04:59

    Maar toen je twee minuten weg was, ging hij alsnog te water. Want zo gaat dat altijd. Zeker als je Rietepietz heet…

    Beantwoorden

  9. Zus
    Mei 22, 2017 @ 15:31:30

    Hahaha, met jou gevoel voor humor is niets mis Riet X

    Beantwoorden

  10. meninggever
    Mei 22, 2017 @ 10:38:39

    Absoluut! Maar deze lieden hadden dat eerder gedaan denk ik….vandaar dat het goed ging voor hen en fout voor ons toeschouwers…

    Beantwoorden

  11. terrebel
    Mei 21, 2017 @ 23:16:21

    Acrobatiek tijdens het roeien…ik zie er wel een Olympische sport in!

    Beantwoorden

  12. schrijfselsvanmij
    Mei 21, 2017 @ 23:04:15

    Flauw hè 🙂

    Beantwoorden

  13. margrietspanjaard
    Mei 21, 2017 @ 22:42:59

    He bah, flauw hoor….stiekem vind ik het wel knap hoor van meneer en mevrouw 😊

    Beantwoorden

  14. gewoonanneke
    Mei 21, 2017 @ 22:33:09

    Dat had de film van je leven geworden haha……. Wel knap om er zo overheen te klimmen, pfff maar dit verhaal is ook leuk.

    Beantwoorden

  15. Marja
    Mei 21, 2017 @ 21:57:39

    Wat ontzettend flauw van die lui. Had je niet even kunnen roepen?

    Beantwoorden

  16. Matroos Beek
    Mei 21, 2017 @ 21:43:07

    Geweldig! Ik lig in een deuk.

    Beantwoorden

  17. matroos
    Mei 21, 2017 @ 21:26:55

    Zo fijn dat je bereid bent om drenkelingen evt te redden,kan ik gewoon in de plomp vallen.Volgens mij zijn deze er in getraind niet te water te gaan.Die in het groene hesje zit er zo ontspannen bij.

    Beantwoorden

  18. kwan
    Mei 21, 2017 @ 21:17:21

    Hahahaha! Ik pies bijna in mijn broek, zó niet behulpzaam van je!

    Beantwoorden

  19. Neeltje
    Mei 21, 2017 @ 20:55:03

    Heel jammer! 😂😂😂😂

    Beantwoorden

  20. Suskeblogt
    Mei 21, 2017 @ 20:53:38

    zo’n spectakel moet natuurlijk jouw aandacht trekken. 🙂

    Beantwoorden

  21. willy
    Mei 21, 2017 @ 20:51:23

    zo van plaats wisselen, zou ik niet wagen Riet

    knap gefotografeerd..

    maar je moet niet al je wensen voor werkelijkheid nemen toch…

    prettige zondagavond

    Beantwoorden

  22. Corja
    Mei 21, 2017 @ 19:11:31

    Echt superflauw hoor, van die lenige meneer. Maar, je weet er toch weer een heerlijk verhaal van te maken.

    Beantwoorden

  23. Villasappho
    Mei 21, 2017 @ 19:02:27

    Haha dat werkt gewoon niet zo! Die mensen die zijn dat gewend, hoe gemeen ook.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 21, 2017 @ 19:08:08

      Ja ingemeen natuurlijk maar je moet wát als je een logje wilt dat iets van de middenmoot afwijkt;-)
      Ik had er natuurlijk grif achteraan gedoken wanneer gebleken was dat ze niet konden zwemmen!

      Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

