Bloopertsss

Ja natúúrlijk …. blooperts zijn nét zo goed traditie,  daar hoef ik  niet eens m’n best niet voor te doen, die  overkomen me.
Muziekje  te vroeg, of juist te laat aan, camera doet óók niet altijd precies wat je dénkt dat hij doet en zo’n grote kaart zwabbert álle kanten uit als je even niet oplet.
Henk is gewillig genoeg maar heeft nog stééds geen helderziende gave  en heeft dus niet altijd direct door wat ik in m’n hoofd heb, zó jammer dat ik dat altijd eerst moet uitspreken en al helemaal niet tussentijds aan moet passen.

Dan nog de  versprekingen,  ga ik het  maar niet over hebben, er zit er zelfs nog één in de voor gisteren gebruikte versie.
Als ik dan ook nog het gat voor m’n hoofd iets op wil vullen met wit spul om m’n nek ontplof ik bijna van de hitte en de jeuk.
Zucht….. wát ik niet allemaal doe voor m’n lezertjes want je denkt toch niét dat ik dit allemaal voor m’n éigen plezier doe hé!

Misschien schrijf ik wel liever een soort  kerstverhaal met een boodschap …… zoals ik in het “pré-gekke filmpjes” tijdperk deed.
Ja hoor, dat kan ik óók best ik zoek wel een oudje op voor een volgend logje, afgesproken.

40 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. John
    Dec 28, 2016 @ 08:05:53

    Geen kerstgroet zonder de bloopers Riet. Maar ga er alsjeblieft mee door want ik vind de filmpjes dus geweldig.
    Ook deze bloopers zijn geweldig.

    Beantwoorden

  2. ria
    Dec 27, 2016 @ 23:24:25

    Vandaag had ik een lachdag maar het was niets in vergelijking met waar ik nu om zit te lachen, Geweldig 🙂

    Beantwoorden

  3. Corja
    Dec 27, 2016 @ 21:11:03

    Geweldig! En dat knutsel je ook allemaal voor ons! Heel erg leuk en ik ben je dan ook heel dankbaar. Ik wens jullie ook een heel goed 2017!

    Beantwoorden

  4. hanscke
    Dec 27, 2016 @ 15:38:55

    Bloopers horen er bij, en ja ik heb er nog eentje gehoord. Hoef je er niet uit te halen hoor.

    Beantwoorden

  5. peter jansen
    Dec 27, 2016 @ 10:38:44

    Heel leuk Rietepietz die kerst blopers.
    Ik stuur je de Haagse Peppi en Kokki naar je toe.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Dec 27, 2016 @ 12:24:18

      Tja, van die schilders kan ik nog wel iets leren. ja schilderen óók. Maar dat is een behoorlijk professioneel filmpje.Als geboren en getogen Haagse ( al woon ik er al 30 jaar niet meer) zie ik natuurlijk veel bekende dingen, alleen al Florentia…zó lekker dat ijs! Was even genieten van een ver verleden;-)

      Beantwoorden

  6. Suskeblogt
    Dec 27, 2016 @ 08:39:24

    ooit winnen jullie een award met die filmpjes. Dat is duidelijk.

    Beantwoorden

  7. sweetlake
    Dec 27, 2016 @ 07:42:13

    Kijk en daarom kom ik dus gewoon niet helpen om te filmen 😉 Dan zouden we een minder leuk blooper filmpje hebben. Nou papa echt prima geluids en camera man .Valt natuurlijk niet mee met zo’n veel eisende opdrachtgeefster 😉
    xx sweetlake

    Beantwoorden

  8. RenéSmurf
    Dec 26, 2016 @ 23:04:13

    ja, het was erg leuk, en dit natuurlijk ook! Een mooie traditie!

    Beantwoorden

  9. Mrs. T.
    Dec 26, 2016 @ 21:07:36

    Had ik al ooit gezegd dat jij een van mijn favoriete bloggers bent. 😉

    Beantwoorden

  10. Leidse Glibber
    Dec 26, 2016 @ 18:07:22

    Heerlijk om te zien hoe de boodschap tot stand is gekomen met alle bloopers erbij. Dit mag je nooit over gaan slaan hoor.

    Beantwoorden

  11. Villasappho
    Dec 26, 2016 @ 17:45:30

    Je zou die arme man van je een statief met afstandsbediening geven. Kostelijk vermaak is het wel.

    Beantwoorden

  12. Matroos Beek
    Dec 26, 2016 @ 17:26:53

    Geweldig. De probeersels zijn net zo leuk als het afgewerkt filmpje. Ik heb ervan genoten 😀

    Beantwoorden

  13. Hartelijke Hot Hulk
    Dec 26, 2016 @ 17:18:48

    Henk for president!!!

    Beantwoorden

  14. Regenboogvlinder
    Dec 26, 2016 @ 17:13:30

    Mens, ik lig in een deuk! Maakte me net als Marja ook zorgen om dat kerststuk!
    Ik vond het weer zo knap, maar zonder slag of stoot gaat het ook niet, dat blijkt wel. Nog meer bewondering voor je en ook voor Henk, de cameraman! 🙂
    Geweldig!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Dec 26, 2016 @ 19:39:41

      Nou het loopt altijd langs hetzelfde patroon, de eerste “take”is meestal heel schappelijk, voor alle zekerheid maken we dan een tweede waar iets fout gaat…dus doen we het nog eens over enz…. en vóór je het weet heb je een filmpje vol bloopers terwijl je de eerste take gebruikt, óók dit keer weer mét een kleine verspreking waarom we het over wilde doen;-)

      Beantwoorden

  15. Zus
    Dec 26, 2016 @ 16:46:14

    Bedankt Riet ik heb toch gelachen. Ik kon me het helemaal indenken. Hoe het moest en hoe het ging , maar het was weer leuk.

    Beantwoorden

  16. Marja
    Dec 26, 2016 @ 16:41:15

    Wat ik me nu afvraag is of je mooie kerststukje al die hectiek heeft overleefd. Ik zat gewoon met ingehouden adem te kijken hoe jij die kaart iedere keer rakelings langs het stukje liet scheren.
    Bedankt voor deze heerlijke beelden. xxx

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Dec 26, 2016 @ 19:33:12

      Ja hoor, dat heeft het overleeft, maar ik vond het zo mooi “in het plaatje passen”. Inge heeft het stuk gemaakt op een workshop dus ik ben er heel zuinig op. Altijd een feestje hoor om de bloopers bij elkaar te scharrelen.

      Beantwoorden

  17. matroos
    Dec 26, 2016 @ 16:25:09

    whaa dan was ik toch sneller klaar want ik heb gewoon weer een oudbakken verhaal neergezet en nog ‘gejat’eh geleend van Godfried ook.Maar ik vind het GEWELDIG!eh Henk weet dan wel niet wat je in je hoofd hebt,hij maakt het toch wel compleet door het vast te leggen.Chapeau!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

