kerst 2016

Zónder wimpers maar mét alle liefde die ik te bieden heb………!


Steeds meer mensen vinden een kerstkaart schrijven en versturen teveel moeite.

Maar  hier bij Rietepietz  staat natuurlijk een  met zorg gemaakte en persoonlijke kerstkaart klaar voor iedereen.

Mede namens Henk
wens ik  iedereen, warme, sfeervolle kerstdagen en een voorspoedig, maar  vooral gezond nieuwjaar .

En kom op hé, stuur nog even snel een kaartje  naar iemand die in deze feestelijke maand  wel wat extra aandacht kan gebruiken!

Maak er mooie dagen van allemaal!

 

70 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petr@
    Dec 29, 2016 @ 09:05:33

    Riet wat een geweldige kerstkaart!
    Ik heb eerst de bloopers bekeken daaruit blijkt dat je een echte doorzetter bent en Henk ook trouwens!
    Ik wens je een gezellige jaarwisseling en veel liefde en gezondheid in 2017!
    Dat je nog maar lang leuke logjes mag maken!
    Liefs Petr@

    Beantwoorden

  2. Spontanity
    Dec 27, 2016 @ 18:41:59

    Heerlijk Mensch!!
    Dikke kus lieverd.
    Voor jullie allebei.

    Beantwoorden

  3. hanscke
    Dec 27, 2016 @ 15:37:31

    Wat een prachtige wenskaart. En ja, ik heb twee hele oude bridgedames, een tweeling notabene, maar ze bridgen niet meer. een kerstkaart gestuurd. Heb ik ook nog weer een kerstkaart terug gekregen. Dat had niet gehoeven.

    Beantwoorden

  4. Leidse Glibber
    Dec 26, 2016 @ 18:05:16

    Hij was weer prachtig Rietepietz en een heel mooie boodschap.

    Beantwoorden

  5. cornma
    Dec 26, 2016 @ 12:23:22

    Geweldig, deze persoonlijke wenskaart. Ik weet alleen niet hoe ik hem bij de andere kaarten moet hangen.

    Beantwoorden

  6. meninggever
    Dec 26, 2016 @ 11:25:45

    Geweldig weer! Ouderwets leuk! En qua presentatie beter en vlotter dan onze Haagse Willem het presenteert. Kortom, een compliment waardig. Wens jullie alsnog een fijne tweede kerstdag toe. Beter laat dan nooit…..:)

    Beantwoorden

  7. Blog Zonder Naam
    Dec 26, 2016 @ 04:52:17

    Spijker op de kop!
    Dit filmpje zou ik naar alle mensen moeten sturen die ik ook een kerstkaart gestuurd heb, zonder vruchteloos wedercontact. Ook ik stuur ieder jaar tientallen kaarten de deur uit met kerst (dit om te voorkomen dat ik de opmerking krijg dat men geen nieuwjaarswens van mij heeft gehad en kan bewjizen dat ik hen niet vergeten ben!)
    Maar ieder jaar wordt het stapeltje kaarten dat terugkomt kleiner…. Blijkbaar is men mij wel vergeten…. Zelfs geen wensje over de mail…..
    (Nee hoor, Ik heb iedereen een wens gedaan op Facebook… Dat jij dat niet heb is je eigen schuld!)
    Zo jammer dat een traditie verloren gaat….. Verplicht immatrieël erfgoed!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Dec 26, 2016 @ 08:03:53

      Ja jammer hé, en ga gerust je gang als je het filmpje wilt sturen;-) Maar het klopt, ik krijg er ook ieder jaar minder terug. Van sommige begrijp ik dat en die blijf ik gewoon een kaart sturen. Maar ….., jij zou ze toch óók kunnen verwijzen naar je site, die is vrij toegankelijk en anders dan bij FB hoef je niet zélf een site te hebben om jouw site te kunnen bezoeken. Dan stuur je uitsluitend een kaartje naar de mensen die nog digibeet zijn.

      Beantwoorden

  8. IngridMoorenBlogs
    Dec 26, 2016 @ 00:42:07

    Haha…geweldig! Wat ben je toch een heerlijk mens! Fijne dagen en nog vele vele gezonde en gekke blogjaren Rietepietz…

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Dec 26, 2016 @ 08:21:08

      Dankjewel Ingrid en ik hoop nog altijd weer tegen een blog van jou aan te lopen . Maar in ieder geval wens ik jou héél gezellige kerstdagen in de hoop dat je gezondheid oke is.

      Beantwoorden

  9. Mrs. T.
    Dec 25, 2016 @ 21:49:59

    Wederom prachtig! Fijne dagen voor jou, Henk en alle mensen die je dierbaar zijn.

    Beantwoorden

  10. Matroos Beek
    Dec 25, 2016 @ 16:24:29

    Wat lief! Wat heb je dat mooi gemaakt en gedaan. Ik wens jullie fijne kerstdagen en alvast beste wensen voor een gezond en tevreden 2107! ❤️🎄

    Beantwoorden

  11. minoesjka2
    Dec 25, 2016 @ 16:08:33

    O, wat heb je dat weer leuk gedaan zeg!! Dank je wel voor je wensen, en ja, ik heb handgeschreven kaartjes verstuurd, gewoon omdat ik het er bij vind horen.
    Hele fijne kerstdagen

    Beantwoorden

  12. Hartelijke Hot Hulk
    Dec 25, 2016 @ 14:55:56

    Ik voel liever die liefde dan die wimpers, WEBLOGQUEEN!
    Zalig kerst voor jou en je mannetje!

    Beantwoorden

  13. Regenboogvlinder
    Dec 25, 2016 @ 14:55:15

    Ohhhh Riet, wat geweldig weer! Ik mis die wimpers helemaal niet hoor. Wat ben je toch een inventief tiepje! :-). Ik wens jullie met jullie lievelingen om jullie heen en op afstand mooie kerstdagen en alvast een geweldig, gezellig, gezond en gelukkig 2017! XXX

    Beantwoorden

  14. beaunino
    Dec 25, 2016 @ 10:14:54

    Wat hebben jullie er weer wat moois van gemaakt, wouw! Lekker stel zijn jullie toch;-D
    Nogmaals hele fijne dagen met elkaar. 😘

    Beantwoorden

  15. John
    Dec 25, 2016 @ 08:46:31

    Geweldig Riet. Je hebt jezelf weer overtroffen. 😀
    Jullie ook hele fijne dagen. Geniet van elkaar en van iedereen.

    Beantwoorden

  16. margriet spanjaard
    Dec 25, 2016 @ 08:04:46

    Hele fijne kerst gewenst 🙂

    Beantwoorden

  17. Melody62
    Dec 25, 2016 @ 06:14:52

    😉 Geweldig weer…. creatief koppie heb jij toch … mooi mooi mooi

    Beantwoorden

  18. Villasappho
    Dec 25, 2016 @ 00:17:50

    Hahahaha schitterend!

    Beantwoorden

  19. RenéSmurf
    Dec 24, 2016 @ 22:51:17

    prachtig, in een tijd dat er geen pop up boeken meer in trek zijn!

    Beantwoorden

  20. Kakel
    Dec 24, 2016 @ 22:50:01

    Wat heb je dat weer leuk gedaan! Origineel als altijd.
    Pas maar op dat je je wimpers niet hebt ingeslikt, dan hangen er aan je onderste oog waar de zon nooit op schijnt ook een hoopje (!) haren!
    Heel fijne kerstdagen voor jou en allen die je lief zijn ♥

    Beantwoorden

  21. Spinnetje
    Dec 24, 2016 @ 20:15:24

    Wat ben toch een heerlijk maf mens! Echt weer geweldig gedaan.
    Jullie ook hele fijne feestdagen gewenst!

    Beantwoorden

  22. Zus
    Dec 24, 2016 @ 19:40:40

    Zonder wimpers kan je je nog behelpen .
    Ik ben mijn adresboekje kwijt en dat is een (kleine) ramp dezer dagen.
    alweer Fijne Kerst gewenst.

    Beantwoorden

  23. sweetlake
    Dec 24, 2016 @ 19:37:45

    Deze kaart past niet door de brievenbus 🙂 Bij deze ben je genomineerd voor het “schrijven” van de meest originele kerstkaart van 2016!!!!
    xxxsweetlake

    Beantwoorden

  24. Michel
    Dec 24, 2016 @ 18:40:08

    Haha zo’n mooie kaart heb ik nog nooit gezien, en hij beweegt ook nog 😉 fijne dagen!

    Beantwoorden

  25. gewoonanneke
    Dec 24, 2016 @ 17:55:11

    Ik heb de nepwimpers niet gemist hoor. Mooi gedaan weer en voor Henk en jou en je familie hele fijne dagen gewenst 🌲🌲🌲

    Beantwoorden

  26. Marja
    Dec 24, 2016 @ 16:17:58

    Je bent weer geweldig! Ook zonder nepwimpers. Liefs en alle goeds voor jullie.

    Beantwoorden

  27. Mrs. Brubeck
    Dec 24, 2016 @ 16:10:56

    Van mij en Mr B, oprecht…hele warme feestdagen en onze mooiste wensen voor een geweldig 2017, omringd door al wie je liefhebt! X

    Beantwoorden

  28. powerpointgreetje
    Dec 24, 2016 @ 16:02:13

    wens jullie ook hele fijne kerstdagen toe en alle goeds voor 2017,
    lieve groetjes van mij

    Beantwoorden

  29. matroos
    Dec 24, 2016 @ 15:40:02

    GEWELDIG!!!!!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

