weekendSint

Ja ja, te vroeg, dat is bekend, maar het zijn drukke dagen

het weekend is dus héél geschikt, dat durft Sint wel te wagen

Hij was hier eerder zeker wel,  een jaar of acht geleden

een filmpje was er toen al snel, dus uit een ver  verleden

Heel veel plezier voor wie het viert, daar gaat Sint nog naar toe

pas op…..  wie er over Pieten kliert, die krijgt gewoon de roe!

 

 

 

 

55 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. gewoonanneke
    Dec 06, 2016 @ 21:07:32

    Haha deze had ik dus ook gemist. Hoop dat Sint de Piet nog gevonden heeft en de namen op de pakjes gekomen zijn. Wat een leuk filmpje zeg.

    Beantwoorden

  2. Petr@
    Dec 06, 2016 @ 09:03:34

    Haha Riet, geniaal filmpje weer! Al is het een oudje, dat zie je niet, Sint blijft eeuwig jong!

    Beantwoorden

  3. Leidse Glibber
    Dec 05, 2016 @ 22:56:55

    Heerlijk filmpje uit de serie The best of Rietz 🙂

    Beantwoorden

  4. ria
    Dec 05, 2016 @ 15:30:34

    Nu op de dag van pakjesavond
    leest piet dit relaas
    en denkt och nog één dagje
    dan zeg ook ik dag sinterklaas

    Beantwoorden

  5. Regenboogvlinder
    Dec 05, 2016 @ 15:22:21

    Geweldig Rietsint! Ik lig in een flauwte… dat serieuze stemmetjes, echt enig!
    Deze is dus al een paar jaar oud, nou ja, dat is de Sint ook hè, dus maakt niks uit!
    GENOTEN!

    Beantwoorden

  6. tagrijn
    Dec 05, 2016 @ 14:47:06

    Kun je rustig ieder jaar herhalen. Blijft hartstikke leuk!

    Beantwoorden

  7. RenéSmurf
    Dec 04, 2016 @ 22:59:08

    Het is nooit te vroeg voor Sinterklaas, wat is het ook een trage man he, zo rustgevend.

    Beantwoorden

  8. Mrs. Brubeck
    Dec 04, 2016 @ 18:32:07

    Ik vind het helemaal geweldig!! Echt!
    Jaren heeft mijn schoonvader Sint gespeeld voor onze en andere kinderen, we hebben “doodsangsten” uitgestaan 🙂 🙂
    Waar het om draait? Dat weet jij als geen ander! Kinderen en mensen gelukkig maken én zien!
    Liefs!

    Beantwoorden

  9. Mrs. T.
    Dec 04, 2016 @ 16:09:30

    Oh wat een heerlijk filmpje weer
    hoe flik je dat toch iedere keer
    een van mijn favoriete bloggers dat ben jij
    hier regelmatig lezen, dat maakt me erg blij
    het feit dat je schrijfsels vaak stof tot nadenken geven
    maakt dat er hier altijd wel iets is te beleven
    is het niet het blogje zelf dan zijn het wel de reacties hier
    die ik ook vaak lees met heel veel plezier
    lieve Rietepietz keep up the good work zou ik zeggen
    al wil ik je niet al te veel druk op je leggen.

    Beantwoorden

  10. majaer
    Dec 04, 2016 @ 15:21:06

    Wat gezellig zo’n sinterklaas op visite, hoewel mij de stem bekend voor kwam.

    Beantwoorden

  11. Desire
    Dec 04, 2016 @ 14:57:08

    Waar is de Sint zonder (zwarte) Piet? Nergens 😉

    Beantwoorden

  12. Suskeblogt
    Dec 04, 2016 @ 13:22:20

    Da’s pas een echte sint. 🙂

    Beantwoorden

  13. willy
    Dec 04, 2016 @ 11:30:16

    een leuk filmpje Riet..

    ondanks die lange baard heeft de Sint iets vrouwelijk

    prettig weekend

    Beantwoorden

  14. John
    Dec 04, 2016 @ 08:55:58

    De stem van Sint is veranderd. Ik hoorde hem pas nog op de radio maar toen klonk hij anders 😛
    Leuk filmpje, en die Piet? tja, een klap met zijn eigen roe?

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Dec 04, 2016 @ 11:47:39

      Misschien had de Sint een koutje
      en sloeg dat op zijn keel
      dat was dan vast een foutje
      al maakt Sint die niet zo veel
      En Piet krijgt op z’n donder
      maar Piet blijft zó bijzonder
      dat Sint alleen maar fluit

      Beantwoorden

  15. matroos
    Dec 04, 2016 @ 00:16:56

    ’t Klinkt best koninklijk,
    lig vorstelijk helemaal dubbel.
    Vergeet abrupt dat P gezeik,
    door dit leuke gestrubbel.

    De bisschop heeft misschien,
    wat last van de wijn.
    Tis echt niet te zien,
    ’t zal de warmte wel zijn.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Dec 04, 2016 @ 10:16:40

      ach koninklijk , nou ja ik gok
      echt meer op knettergek
      bij al dat vreemde “tok,tok, tok
      denkt Sint, “schiet mij maar lek”
      gelukkig is ’t een heilig man,
      zodat hij zich beheerst
      maar wees er rustig zeker van
      hij ’s boos en niet voor ’t eerst.

      Beantwoorden

  16. Villasappho
    Dec 04, 2016 @ 00:15:54

    Haha bekende stem heeft u Sint!!

    Beantwoorden

  17. Matroos Beek
    Dec 03, 2016 @ 23:54:34

    Wat een leuk filmpje met een heel sympathieke Sint!

    Beantwoorden

  18. powerpointgreetje
    Dec 03, 2016 @ 23:26:35

    wat een geweldig en amusant filmpje, gewoon te gek, dankjewel dat ik hier van mocht mee genieten Sinterklaas hahaha

    Beantwoorden

  19. IngridMoorenBlogs
    Dec 03, 2016 @ 22:38:59

    Ik zeg…een vrouwelijke Sinterklaas!

    Beantwoorden

  20. Kakel
    Dec 03, 2016 @ 22:27:10

    Lieve weblogkindertjes allemaal? Dus Sint vindt me lief (-: Het is te mooi om waar te zijn. Riet, houd me vast, voor het eerst vandaag heb ik me rot gelachen. Dank u Sinterklaas!

    Beantwoorden

  21. Melody62
    Dec 03, 2016 @ 22:03:09

    Laat die roe maar komen
    En op pietenzeikerds straf stromen
    Onze grote vrind
    Is en blijft de sint
    Met knecht in zwart zilver en goud
    Het feest waar ieder kind zo van houdt

    Beantwoorden

  22. Marja
    Dec 03, 2016 @ 21:48:25

    Mens, je hebt een carrière misgelopen.

    Beantwoorden

  23. Hartelijke Hot Hulk
    Dec 03, 2016 @ 21:41:14

    Wat een prachtige zwoele stem heeft Sinterklaas.
    Van zo’n kindervriend moet je wel van houden.

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

