gemiste kans

Als gewoonlijk ben ik weer te ongeduldig, ik hád gewoon de foto’s nog een maand of vier moeten bewaren, tot 14 februari om precies te zijn had ik even lekker actueel kunnen zijn, maar waarschijnlijk kan ik tegen dié tijd de foto’s helemaal niet meer terugvinden, ik ben weliswaar niet écht een chaoot maar oke, ik héb aanleg!

cupido1Klopt, 14 februari is Valentijnsdag  de dag dat iedereen Cupido een beetje mag helpen om zijn pijlen te richten op een ogenschijnlijk onbereikbare liefde .
Val ik gisteren  zomaar in een dagje”historisch Zoetermeer” waar ik (tegen geringe vergoeding) mag proberen hoe lástig het voor een meneer Cupido moet zijn om zo’n pijl in het betreffende hart jassen.

 

cupido2
Tja, wás het nu 14 februari geweest dan had ik  dus foto’s kunnen laten zien van hoe de man me best even uit wilde leggen hoe zo’n boog vastgepakt moet worden.

cupido6
En omdat ik er dan wel twee Eurootjes voor over zou hebben zou ik natuurlijk óók drie  keer de boog gespannen hebben terwijl de meneer welwillend toe keek……

cupido3
Waarschijnlijk zou ik het eerste schot  missen, als je zo’n ‘touwtje” loslaat gaat de boog er vandoor als je niet oplet. Ik zou zeker een flutverhaal  opgehangen hebben over ” op deze manier raakt Cupido onbedoeld  de   dikke moeder die náást de ideale vrouw staat” ( net boven de volle borst zo te zien)

cupido5
Maar uiteindelijk zou ik dan toch een beetje trots laten zien dat de volgende twee pijlen héél dicht bij het doel insloegen…..

cupido4

cupido

En dan metéén gaan solliciteren naar een baantje als hulpje voor Cupido….

Maar  helaas, het is nog geen 14 februari, jammer!

 

42 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. tagrijn
    Okt 04, 2016 @ 13:50:13

    Heb ik ook een keer geprobeerd. Meen bij camping de Heihaas. In een grijs verleden. Ze hebben die pijl nooit meer teruggevonden. Voor Cupido ben ik niet in de wieg gelegd.

    Beantwoorden

  2. Villasappho
    Okt 04, 2016 @ 10:19:33

    O dat zou zo niet goed komen heerlijke blog weer geweldig.

    Beantwoorden

  3. meninggever
    Okt 04, 2016 @ 09:06:15

    Ik vind het knap als je de stromuur weet te raken. Over het doel hebben we het maar niet. Vrouw en coordinatie….blijft een lastige. Cupido was en is niet voor niets een mannelijk engeltje hoor…..:) Uh…sorry….

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Okt 04, 2016 @ 15:18:57

      Ja hallóóóó, zie je die twee pijlen dan niet die zowat in de roos zitten, Wanneer daar een mens had gestaan zou die toch compleet doorboord zijn , tjongejonge ….ik zou zeggen laten we het eens proberen als jij op de plaats van dat bord gaat staan 😉

      Beantwoorden

  4. hanscke
    Okt 03, 2016 @ 21:20:52

    Goed bewaren. Stop het maar in je portfolio (woord van deze tijd,) dan kun je het in februari bij je sollicitatie toevoegen, want echt, je hebt aanleg.

    Beantwoorden

  5. Mammalien
    Okt 03, 2016 @ 19:51:47

    Best moeilijk, dat pijl en boog! Ik bekijk die Cupido weer met hele nieuwe ogen sinds ik het een keer geprobeerd heb..

    Beantwoorden

  6. majaer
    Okt 03, 2016 @ 15:04:33

    Leuk verhaal weer, maar je heb het toch geprobeerd het scheelde niet weinig meer.
    fijne dag nog

    Beantwoorden

  7. Paul
    Okt 03, 2016 @ 13:59:30

    Dat heb je best goed geschoten, Riet. Ik raakte met kleiduif schieten echt helemaal niets…

    Beantwoorden

  8. powerpointgreetje
    Okt 03, 2016 @ 11:50:50

    een erg leuk verslag met enige foto’s er bij, fijne dag verder

    Beantwoorden

  9. cornma
    Okt 03, 2016 @ 11:16:18

    Je hebt nog ruim 4 maanden om te oefenen en dan kun je echt aan de slag als hulp-cupido. Het lijkt me trouwens best moeilijk om goed stil te staan en op het juiste moment de pijl los te laten. Ik vind dat jet het razend knap hebt gedaan.

    Beantwoorden

  10. gewoonanneke
    Okt 03, 2016 @ 10:18:16

    Het valt echt niet mee om ook nog een beetje recht te schieten. Maar je mag tevreden zijn hoor, zo slecht heb je het niet gedaan.. Even blijven oefenen dan is het 14 februari wel in de roos….hoewel volgens mij heb jij al de hoofdprijs….

    Beantwoorden

  11. margrietspanjaard
    Okt 03, 2016 @ 09:47:05

    Wahaha…ik heb het ooit één keer gedaan. Nu zie ik slecht en ze moesten me er dan ook naar toe slepen om te bewijzen dat ik ECHT in de roos had geschoten…dus…tsssssss …doe ik even …met mijn ogen dicht 🙂 🙂 🙂

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Okt 03, 2016 @ 10:20:52

      Whahaha, Dus ik had m’n ogen dicht moeten doen voor het beste resultaat.
      Maar als we gaan solliciteren als hulp cupido kan ik wel thuis blijven, dan nemen ze natuurlijk de beste;-)

      Beantwoorden

  12. Blog Zonder Naam
    Okt 03, 2016 @ 09:44:23

    Een log recht in de roos!

    Beantwoorden

  13. RenéSmurf
    Okt 02, 2016 @ 21:47:02

    Gelukkig is het geen februari en ben je niet in de buurt, mijn leven bevalt me prima zo! Schieten is niet zo mijn ding, ik heb het eens gedaan op kleiduiven.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Okt 02, 2016 @ 21:56:28

      Nou ik richt niet op mensen hoor, maar ik vind schieten wél leuk, maar natuurlijk nóóit op mens of dier, kleiduiven heb ik nog nooit geprobeerd, dat is moeilijker denk ik omdat je”roos” beweegt

      Beantwoorden

  14. Suskeblogt
    Okt 02, 2016 @ 21:30:38

    Blijven oefenen Riet, tegen 14 februari kan je gegarandeerd recht in de roos van om het even wie mikken ! 🙂

    Beantwoorden

  15. Zus
    Okt 02, 2016 @ 20:56:04

    Leuk om dat ook eens te proberen. Schieten ! Jij durft ook alles he?

    Beantwoorden

  16. Kakel
    Okt 02, 2016 @ 20:45:36

    Drie keer met je ogen knipperen en het is Kerst (-:
    Goede geschoten, Riet!

    Beantwoorden

  17. Marja
    Okt 02, 2016 @ 20:01:45

    Jij mag onmiddellijk bij mij in het team. Met gym werd ik vroeger als laatste gekozen omdat ik altijd mijn ogen sloot wanneer er een bal op me af kwam. Snap je dat nou? Kinderachtig hoor.

    Beantwoorden

  18. Regenboogvlinder
    Okt 02, 2016 @ 19:57:09

    Whoehahaha… je hebt zo je best gedaan! En je hebt het niet eens bewaard tot 14 februari? Ja, je bent echt te ongeduldig 😉

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Okt 02, 2016 @ 20:08:08

      Tja, het logje ging gewoon een eigen leven leiden;-) Joh, tegen die tijd ben ik de foto’s allang weer kwijt!

      Beantwoorden

      • Regenboogvlinder
        Okt 02, 2016 @ 20:17:44

        Nou dan is het maar goed dat je het nu hebt gemaakt. Zou zonde zijn geweest.. 😔

        Beantwoorden

        • rietepietz
          Okt 02, 2016 @ 20:29:30

          Ik kán nooit een onderwerp bewaren of vooruit werken. Vaak heb ik meerdere onderwerpen maar als ik er dan één gebruik komt de rest meestal niet meer aan bod, domweg omdat ik de volgende keer óók weer iets heb dat “kriebelt” .

          Beantwoorden

          • Regenboogvlinder
            Okt 03, 2016 @ 11:12:12

            Ik snap dat wel hoor.. Ik heb ook soms meerdere dingen en dan plan ik dat vooruit in. Ik wil ook niet meer dan 1 logje per dag plaatsen.
            Dus soms wissel ik dan weer om omdat ik het bericht toch lieve eerder wil plaatsen dan het andere.. Op dit moment even geen last van..
            Moet nodig een STAPUIT schrijven maar kom er maar niet aan toe 😉😂

            Beantwoorden

            • rietepietz
              Okt 03, 2016 @ 11:39:03

              Bij mij gaat het altijd fout als ik vooruit plan, dan ga ik er aan rommelen en komt het logje er meestal niet meer. Dat is de jus van het enthousiasme er van af lijkt het wel.
              Nou kom óp dan, dat is de valkuil van minder bloggen, je raakt het ritme kwijt. Maar ik snap het natuurlijk wel, je hebt gewoon nu zoveel andere leuke dingen. Ik heb het bewust op om de andere dag gehouden, zo nodig kan ik dan één dag alleen maar rondje maken en tegenreacties doen want op zich zou ik best een dagelijks logje kunnen maken.

              Beantwoorden

  19. datzalwel
    Okt 02, 2016 @ 19:07:23

    Net niet in de roos maar wel in het hart van je lezers, weer een heerlijk verhaal.

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

