het spijt me…

Zie je nou vrouwtje dat het me spijt….. !
Ik heb me op een onmogelijk klein plekje gewurmd  terwijl ik  riant ruim bij de baas op schoot kan liggen…….hé toe, doe nou die laptop weg …mag ik op schoot?

sorry
Ik kon toch niet wéten dat al die stukjes karton die je op dat tafeltje in de serre hebt liggen   jouw speelgoed is……

puzzel
Je had me ook helemaal niet vertelt dat het “tafeltje” alleen maar uit  twee schagen met twee dunnen planken over elkaar heen  bestaat…. die óók nog eens flink over elkaar heen kunnen schuiven als ik daar met een vaartje opspring….. ik ben me rótgeschrokken jáááh!

puzzel3
Heus het spijt me dat alles toen op de grond lag…. en dat terwijl je puzzel  nét bijna klaar was…..

puzzel4
O ja, en ik móest natuurlijk nog  naar de bak in die nacht dat het gebeurde, dus nadat je alles nog een béétje heel probeerde  te houden door het met een kartonnetje op te “scheppen” zát er  wel wat gruis  tussen, dat zat aan m’n pootjes…… maar welke sukkel zet dat tafeltje dan ook zo dicht bij mijn prive toilet!

puzzel1
Ik moet het  toegeven…. je neemt  sportief op, je hebt niet op gemopperd en bent al druk om bezig om alles weer in elkaar te passen want álles dat hier nog los op tafel ligt lág al op z’n plaats voor ik ging “planksurven”!
Maar heus vrouwtje, ik deed het niét expres! Ik begrijp  wel dat je “je verhaal”nog even kwijt moet  op je laptop…..toch een beetje die teleurstelling,  maar ik laat je niet los  voor je belooft dat ik dáárna  dan op je schoot mag, om het af te knuffelen want heus… het spijt me zo……….!

sorry1

54 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Suskeblogt
    Sep 05, 2016 @ 21:10:31

    Als er hier een “ongelukje” gebeurt met de katten word ik nooit kwaad. Ze weten het gewoon niet en daarbij, ze kunnen zo poeslief kijken. 🙂

    Beantwoorden

  2. gewoonanneke
    Sep 02, 2016 @ 19:00:25

    Ach gut dat beest en je arme puzzel. Tja ik ben helemaal geen kattenmens moet ik zeggen misschien ook wel daarom. Ze zitten altijd waar je niet wilt slopen wat niet mag en gooien puzzels op de grond….. (honden ook soms hoor dus wat dat betreft maakt het niet veel uit).

    Beantwoorden

  3. Petr@
    Sep 02, 2016 @ 09:44:44

    O Riet nu kun je weer opnieuw beginnen 😦
    Maar met wat extra stukjes (gruis) gaat het vast wel lukken haha.
    Poes dacht waarschijnlijk dat je je verveelde!

    Beantwoorden

  4. Leidseglibber
    Sep 01, 2016 @ 21:27:35

    En dan zal je zien dat er door de crash net één stukje ergens onder is geraakt. ;-(

    Beantwoorden

  5. Zus
    Sep 01, 2016 @ 21:21:14

    Riet ik voel met je mee! (arme poes het was vast niet zijn bedoeling) ggrrrr.
    Ben maar blij dat hij niet de hele kattenbak over de puzzel trok. 😦 !

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Sep 01, 2016 @ 21:24:12

      Ach zo erg is het niet hoor, de puzzel is leuk genoeg om nóg een keer te maken en dat gaat de tweede keer veel vlugger.
      Inderdaad, als er stukjes in de bak hadden gekomen was het vervelender. Maar omdat er iets overheen lag gebeurde dat gelukkig niet.

      Beantwoorden

  6. Mrs. T.
    Sep 01, 2016 @ 20:10:02

    Ach gossie … 😉

    Beantwoorden

  7. Mammalien
    Sep 01, 2016 @ 15:37:35

    Vuil stuk poezenvreten! Weet je wel hoe lang de baas daar mee bezig is geweest? Ga jij dat maar eens allemaal weer recht leggen. En een nieuw tafeltje kopen..

    Beantwoorden

  8. cornma
    Sep 01, 2016 @ 11:51:00

    Katten en puzzels, het is niet echt een goede combinatie. Je kan in ieder geval iets langer genieten van het leggen van deze puzzel.

    Beantwoorden

  9. John
    Sep 01, 2016 @ 09:12:41

    O ja, van dat soort ongelukkige momenten kennen wij hier ook wel hoor. Niets aan te doen hoewel het natuurlijk soms zuur kan zijn maar die beesten weten het ook niet.
    Moeten wij maar zorgen dat ze er niet bij kunnen 😛
    Maar jullie zijn nog dikke vriendjes 🙂

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Sep 01, 2016 @ 13:57:41

      Ja hoor, zeker weten, het is precies zoals je zegt, en eigenlijk dácht ik dat het allemaal wel snor zat we doen het altijd zo maar waarschijnlijk is ze ergens van geschrokken, de stumper, ik vond later nog een lossen nagel tussen de puzzelstukjes.

      Beantwoorden

  10. Renesmurf
    Aug 31, 2016 @ 23:29:56

    Ja, het houdt de boel wel lekker levendig!

    Beantwoorden

  11. datzalwel
    Aug 31, 2016 @ 22:58:39

    Prachtig. Ik ben blij dat je het zo op neemt, lief,niet iedereen begrijpt zijn/haar huisdieren en dat is vooral voor het dier niet leuk.

    Beantwoorden

  12. schrijfselsvanmij
    Aug 31, 2016 @ 21:50:03

    Ach gos 🙂

    Beantwoorden

  13. beaunino
    Aug 31, 2016 @ 21:06:08

    Ogossies, de ziel! Riet, vergeef hem hoor, hij deed het echt niet expres. Dat zie je toch zo?! De onschuld Zelve ligt daar;-))

    Beantwoorden

  14. Regenboogvlinder
    Aug 31, 2016 @ 20:27:37

    Och och die arme kat, ben je die nou helemaal aan het negeren? Dat is nog veel erger dan boos worden en dat ben je niet eens.. Hahaha..
    Is de puzzel inmiddels af?

    Reactie van Jan… ik hóór het hem zeggen… 😉

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 31, 2016 @ 20:49:37

      Nou de vrede is weer getekend hoor, maar het was zo grappig dat hij zich in dat hoekje frommelde terwijl hij mééstal bij Henk ligt.
      Nee de puzzel is nog niet af, moesten weer even werken dus dan gaat het loggen voor;-)

      Beantwoorden

      • Regenboogvlinder
        Aug 31, 2016 @ 21:18:44

        Dat kan ik me voorstellen, alsof hij echt wist dat hij fout zat. Heb ook zo’n zin om weer aan een puzzel te beginnen, maar heb gewoon gene tijd 😉

        Beantwoorden

        • rietepietz
          Aug 31, 2016 @ 21:35:29

          het beest moet een hartvergroting gekregen hebben toen hij me plank en al óver de tafel vloog, hij is tóch al zo schrikkerig.
          Gewoon dóe, mits je een plekje hebt waar je ‘m kan laten liggen, dan doe je steeds een stukje als je wél tijd hebt, zó verslavend!

          Beantwoorden

  15. Marja
    Aug 31, 2016 @ 20:14:36

    Gossie, wat sneu voor je vrouwtje. Geef haar maar heel veel knuffels. En …. niet meer doen, hoor.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 31, 2016 @ 20:43:45

      Volgens mij hebben ze nu een andere plank gevonden, met latjes om de stukjes karton heen. Maar er moet toch altijd weer iets overheen en als dat te licht is kan ik er leuk op skaten!

      Beantwoorden

  16. Hartelijke Hot Hulk
    Aug 31, 2016 @ 20:13:46

    Rotbeesten!
    Ze mollen puzzels
    Liggen ’s nachts op de trap
    Slopen de kerststal
    Hangen in de nieuwe vitrage
    En pissen altijd op mijn plek van de bank

    Als je wilt leren vergeven?
    Neem dan een poes in huis.

    NEVER NOOIT meer een kat!

    Beantwoorden

  17. Melody62
    Aug 31, 2016 @ 20:11:56

    Volgens vrouwmens moesten wij hier maar eens lezen want zei dat er hier iets stond van net zo’n spelbederver als dat wij soms zijn… Nou ja zeg…. hoe durft ze hè? Hoe moeten wij nou weten wat spelbedervers zijn zonder uitleg…
    Jouw vrouwtje is vast niet boos, kunnen we ons niet voorstellen. En ach, karton is er genoeg, droogt ook snel, mocht jouw vrouwtje nieuwe nodig hebben laat haar dan maar met onze grote baas bellen want op zijn werk staan er pakhuizen tot aan de nok toe mee vol.

    Dikke knuffel van ons Tuffer, Buffer & Knuffer

    (we kunnen niet inloggen hier dus doet ons vrouwmens dat ff voor ons)

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 31, 2016 @ 20:40:04

      Hallo pluchen trio, ga me nou niet vertellen dat jullie soms óók zo de beest uithangen. Maar jullie kunnen natuurlijk mákkelijk de schuld op de andere viervoeters schuiven.
      Nee vrouwtje was inderdaad niet boos….., maar wél teleurgesteld ;-(
      Bedank het vrouwmens maar voor het inloggen;-)

      Beantwoorden

  18. Kakel
    Aug 31, 2016 @ 20:08:51

    Ik heb zitten schateren 😀
    “Toch een beetje die teleurstelling.” En het gruis van de kattenbak tussen je puzzelstukjes. Het is absoluut geen leedvermaak – je kent me – maar eh…nou…eh tóelachen, dát is het.
    Een aai voor de poes. Wat een snoes.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 31, 2016 @ 20:35:19

      Nee natúúrlijk geen leedvermaak, maar gewoon een beetje “medicijn”want lahen is gezond, graag gedaan hoor.
      Maar zó grappig dat hij echt in dat hoekje kwam kruipen en z’n pootje op m’n arm…. het kreng wist het gewoon!

      Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

