snapshots

Ja nog steeds druk dus laat ik maar even kijken of ik nog foto’s heb die iets vertellen, zoals deze twee die ik maakte tijdens een heerlijke wandeling. ( want daar  máken we gewoon tijd voor).  Op het ruiterpad een blijkbaar jarige  amazone …….

ingepakt
die zich niet de tijd gunde haar cadeau uit te pakken, maar metéén op stapte om een proefritje te maken!

ingepakt1
Iets verderop mensen die het vast nóg drukker hadden dan wij, ze moesten elkaar vasthouden onder het lopen en liepen dan nóg met zwaar  knikkende knieën, dan heb je het écht moeilijk.

door de knietjes

meid3Later blijk je gesnapt te zijn als je van  je achterkleindochters  ijsje zit te pikken…
uglyThuis zie je dan pas   in de spiegel dat je botox behandeling  niet helemaal het gewenste resultaat had.

En dán snap je ineens waarom je man met een andere vrouw aanpapt! meid1.

45 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. gewoonanneke
    Aug 21, 2016 @ 19:40:46

    Zo zie je maar je maakt zomaar een aantal foto’s en je hebt een verhaal. Nou die laatste kwam me wel bekend voor. Duurt denk al aardig lang dat je man met die vrouw aanpapt 😉 Arme jij ……

    Beantwoorden

  2. meninggever
    Aug 19, 2016 @ 14:12:51

    En zo is de kinderhand van de volwassen blogster toch weer snel gevuld. En genieten wij mee van alle verzamelde plaatjes…:)

    Beantwoorden

  3. Suskeblogt
    Aug 16, 2016 @ 21:24:43

    Alles kan beter, dus ook die botox !

    Beantwoorden

  4. beaunino
    Aug 16, 2016 @ 09:04:04

    Ik zou het bij het ijs laten ipv Botox voor wat de toetjes betreft.

    Beantwoorden

  5. John
    Aug 16, 2016 @ 08:35:36

    Hahaha ja deze foto’s vertellen allemaal hun eigen verhaal. Leuk! Die botox kun je voortaan beter achterwege laten. Ik denk een soort allergie.

    Beantwoorden

  6. Jokezelf
    Aug 16, 2016 @ 08:20:29

    Grote grijns!

    Beantwoorden

  7. Mrs. T.
    Aug 15, 2016 @ 23:15:08

    Oei, die botox is wel echt uit de handen gelopen. Arme jij.

    Beantwoorden

  8. datzalwel
    Aug 15, 2016 @ 23:10:49

    Geweldig Rietepietz, hier zouden ze dat knauwel noemen, gewone droge geen hoogdravende lol.

    Beantwoorden

  9. terrebel
    Aug 15, 2016 @ 23:01:27

    Leuk, die foto van je man, Riet!

    Beantwoorden

  10. ria
    Aug 15, 2016 @ 22:58:12

    Dat botoxgezicht had zeker te veel naar de paarden gekeken?;-)
    groetje, Ria

    Beantwoorden

  11. Renesmurf
    Aug 15, 2016 @ 22:47:26

    Ja, zo maak je er een hele soap van! Zo zie je maar weer, op een weblog kan alles!

    Beantwoorden

  12. Zus
    Aug 15, 2016 @ 22:19:19

    Leuk blog !! Heb weer genoten. Ik wou net aan de botox gaan,maar…

    Beantwoorden

  13. Kakel
    Aug 15, 2016 @ 20:28:42

    Hahaha! Ik heb bijna zitten janken van de lach. Dat ingepakte paard (-: Ik kwam niet meer bij. En dan de rest van de foto’s. Die botoxmishandeling was inderdaad niet zo verstandig.
    Volgens mij ziet die andere vrouw Henk ook wel zitten!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 15, 2016 @ 21:23:26

      ja dat is ook om te huilen natuurlijk als je niet eens de tijd neemt om je cadeau uit te pakken;-) Wat je niet ziet tijdens een zondagmorgen wandeling hé!
      Je bent een mensenkenner, die vrouw heeft een heel sterke band met Henk, te gek voor woorden natuurlijk want ze zou z’n dochter kunnen zijn….. sterker nog……;-)

      Beantwoorden

  14. Marja
    Aug 15, 2016 @ 18:41:32

    Geweldig. Hoe krijg je het weer bij elkaar gesprokkeld. Ik was al niet voor botox, maar nu weet ik het zeker.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 15, 2016 @ 18:48:42

      En dat allemaal in één week;-) komt omdat de camera áltijd mee op pad gaat en ik zie dan van alles en knip maar raak als ik maar hálf een idee heb.
      De botox viel mij ook tegen, ik blijf dus maar een tijdje binnen tot het weggeslonken is;-)

      Beantwoorden

  15. Regenboogvlinder
    Aug 15, 2016 @ 17:55:43

    Oh mijn hemel, ik schrok er ook van..
    Maar meer nog van de snapshot die ik een tijdje geleden van Jan maakte..
    Krijg hem hier niet geplaatst..helaas, of beter maar goed ook want je zou nog dubbelen gevouwen liggen als hij na de aanblik van die botoxfoto.. 😂😂😂
    En wie haalt je dan weer uit de knoop als Henk andere dingen te doen heeft hè 🤓

    Beantwoorden

  16. tagrijn
    Aug 15, 2016 @ 17:21:44

    Maar Henk toch… Het gaat toch niet om het uiterlijk maar om het innerlijk? Eh… hoewel… soms…

    Beantwoorden

  17. majaer
    Aug 15, 2016 @ 17:16:25

    Die botox heeft niet echt geholpen hoor het ziet er niet uit.

    Beantwoorden

  18. Melody62
    Aug 15, 2016 @ 17:11:38

    met mijn vondst van gisteren nog vers in mijn geheugen…. dacht ik : zij heeft dus ook gekeken en snapshots gevonden…. gaaf, gelijk ff kijken…..
    ehhhhhhh staat er heel iets anders….. overigens niet minder welkom maar dat weet je wel natuurlijk.

    foto’s 4 , 5 en 6 zijn het mooist, met nr. 5 met dubbelstip op 1 😉

    Beantwoorden

  19. Hartelijke Hot Hulk
    Aug 15, 2016 @ 17:09:12

    Gloeiende, gloeiende!
    Die BOTOXKOP.
    Zelfs een Hulk gaat daarvoor op de loop.

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

