voorvoelende geest?

Een béétje “politiek bewusteloos” ben ik wel moet ik toegeven, ik heb het al moeilijk wat ik er in Nederland van moet denken, laat staan dat ik de Amerikaanse verkiezingen kan volgen. Maar soms hoor je hier méér over de Amerikaanse verkiezingstoestanden dan over onze eigen politiek en zo las ik vandaag dit over “Mc.Mullen” die zich alsnog heeft aangemeld als  republikeinse presidentskandidaat  om te proberen Trump de wind uit de zeilen te halen ;

Verschillende conservatieve groeperingen zouden zich al achter hem hebben geschaard, maar toch blijft McMullin, zoals elke onafhankelijke kandidaat, kansloos om president te worden, zegt verslaggever Eise Pulles in New York. “Maar hij zou wel zomaar eens essentiële stemmen kunnen afsnoepen van Trump, al gaat hij hem natuurlijk nooit verslaan.”

Hij heeft géén politieke ervaring en zijn doel is duidelijk, géén president worden maar voorkomen dat Trump het wordt, je kúnt een slechtere motivatie hebben volgens mij.
Toen ik van de week in de oude logjes zat te snuffelen kwam ik een psp knutsel tegen die me op een idee bracht.
vrije R kaarsjeDestijds maakte ik psp lesjes en de opdracht was met meegeleverde spullen een bepaald plaatje te maken.
vrije R 1Maar natuurlijk werd mijn plaatje ánders omdat ik wél de bijgevoegde kaars met flakkerend  vlammetje gebruikte  maar niet deze wat heksachtige dame.
Ik zocht in m’n eigen foto’s naar iets bruikbaars.
Dat was niet moeilijk, ik koos deze foto  rechts, gemaakt tijdens een bezoek van “onze Amerikaantjes” toen Sebastian nog een ukkepuk was en de trein geweldig interessant vond.
De mogelijkheden van die  foto waren me  metéén duidelijk én ik zag  een leuke combinatie combinatie met de tweede foto  die bij hen thuis in de tuin was genomen.
Ik moét een voorvoelende geest gehad hebben,  met het plaatje dat ik ervan maakte  zou Ruud zich heel goed naast deze Mc . Mullen kunnen scharen.
Ook Ruud heeft geen politieke ervaring en zal Trump zeker graag in de wielen  rijden, waarom niét….. twee snoepen méér stemmen af dan één…..!
Het plaatje sta ik belangeloos af om er een poster van te maken….. hij hoeft het alléén maar te willen!

vrije Ruud

31 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. willy
    Aug 11, 2016 @ 20:02:06

    Trump zeker niet

    een zo’n jonge frisse kracht als Hilary spreekt me ook al niet aan

    het zal wel een miljardair zijn

    zeker weten

    Beantwoorden

  2. Melody62
    Aug 11, 2016 @ 19:52:57

    die trump…. echt een voorbeeld van veel geschreeuw en weinig wol…. en meer van die negatieve spreuken die op hem van toepassing zijn.

    Die andere meneer…. wil vast ook niet de ‘run for president’ doorleven moeten, schat ik zo in… alhoewel dan zou jij zoiets als de ‘queen-mum of the usa’ worden..dat zie ik dan weer wel voor me

    Beantwoorden

  3. hanscke
    Aug 11, 2016 @ 13:27:03

    Ach, helaas is Ruud niet in de VS geboren neem ik aan? Jij was daar toevallig toen toch niet toen hij het levenslicht aanschouwde? Ook al wil hij geen president worden, hij mag het niet eens worden. Jammer, want anders had ik zeker op hem gestemd.

    Beantwoorden

  4. Kakel
    Aug 10, 2016 @ 21:56:32

    Om te voorkomen dat Trump wint, vind ik elke samenzwering geoorloofd. Als ik stemgerechtigd was, zou ik ogenblikkelijk op je zoon stemmen. Hup Ruud!

    Beantwoorden

  5. Petr@
    Aug 10, 2016 @ 15:02:39

    Alles beter dan die engerd van een Trump!
    Ik stem ook op Ruud!

    Beantwoorden

  6. Zus
    Aug 10, 2016 @ 14:02:44

    Ruud for president ! Mijn stem heeft ie. Ruud the brains. His mother the humor, Veel beter dan wat ze daar aan het bekokstoven zijn. Maar eerlijk gezegd heb er ook geen verstand van.hahaha

    Beantwoorden

  7. Mrs. Brubeck
    Aug 10, 2016 @ 10:04:34

    Ik vind je toch niet helemaal bewusteloos hoor, integendeel, je hebt altijd zo’n kritische geest!
    En laat ons met zijn allen maar hopen dat voor heel de wereld de juiste persoon President wordt!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 10, 2016 @ 11:52:06

      Nou ik denk dat op dat gebied m’n sterkste kant is dat ik wéét dat ik er niet veel vanaf weet. Maar door ieder groot probleem naar een “gezinssituatie” te vertalen kán ik soms de vinger op een zere plek leggen.

      Beantwoorden

  8. terrebel
    Aug 10, 2016 @ 09:34:17

    Wat een geweldig idee, Riet! Mijn stem heeft-ie! Ik vrees voor het zieleheil van mijn Amerikaanse vrienden en familieleden…:-(

    Beantwoorden

  9. John
    Aug 10, 2016 @ 08:24:45

    Clinton is in deze net zo erg als Trump. Wat zij allemaal al op haar kerkstok heeft daar krijgt Trump rode wangen van.
    De wereld zal er in ieder geval niet beter op worden.

    Beantwoorden

  10. Leidse Glibber
    Aug 09, 2016 @ 23:02:39

    Als ik in Amerika zou wonen zou ik zeggen Ruud for President. Tegen dat we 50.000 ballonnen moeten gaan opblazen voor de campagne geef je maar een gil doe ik er ook wel 10 🙂

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 10, 2016 @ 11:43:32

      Het lijkt daar op het moment heb belangrijkst dat de “de eerste van iets “bent, de eerste gekleurde, de eerste vrouw, dan is Ruud dus in de race voor de “eerste allochtone president”.

      Beantwoorden

  11. Regenboogvlinder
    Aug 09, 2016 @ 22:40:24

    Haha, politiek bewusteloos… Geef me maar weer een hand want ik houd me er ook verre van. Het enige wat ik van de Amerikaanse Presidentsverkiezingen weet is dat ik op een democraat zou stemmen, dus Trump is wat mij betreft sowieso buiten beeld.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 10, 2016 @ 11:42:11

      Nou ik volg het hier nét genoeg om te weten waar ik zeker niét op moet stemmen maar dan heb je het wel gehad;-) En zoonlief is een té nuchtere Nederlander om zich in die verkiezingsgekte mee te laten slepen. In ieder geval “hebben we het er nooit over”.

      Beantwoorden

  12. Marja
    Aug 09, 2016 @ 21:08:57

    Je bent weer knap aan het knutselen geweest. Hij ziet er goed uit. Sowieso 10000 keer zo goed als Trump.

    Beantwoorden

  13. gewoonanneke
    Aug 09, 2016 @ 19:28:48

    En is de achterliggende wens be the presidents mother??? Haha mooi gemaakt hoor 👍👍

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

