hoogtepunten…?

Natuurlijk wordt op radio en  TV ruim aandacht besteed aan de naderende Olympische spelen en de omroepen maken veel  reclame voor hun uitzendingen,  zojuist hoorde ik deze wervende slogan!

Elke ochtend  de Olympische hoogtepunten op uw TV,
maar eh………,  wil ik dat wel na dit bericht ?

“Olympische sporters en hun begeleiders krijgen 450.000 condooms in Rio’

olymische ringen

68 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. meninggever
    Aug 07, 2016 @ 13:46:47

    De meeste sporters zijn jong, opgepept, al dan niet in de drugs of doping, maar zeker in de beste conditie. Mannen en vrouwen door elkaar heen. Dat vraagt om onderlinge contacten. Beter mee dan om verlegen. Dus zoek bescherming en laat je niet opzadelen met een of andere soa of erger. Naar ik begreep lusten sommige Olympiers er wel pap van. Logisch op die leeftijd. Dus liever tien condooms in de zak van je mooie outfit, dan geen een op het moment supreme. En wie ze allemaal op krijgt door gebruik waartoe het bestemd is, krijgt ook een gouden medaille…vast!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 07, 2016 @ 15:08:46

      ja dat is allemaal waar, maar het maakt seks dus min of meer “een ontspanningsitem” waar de partner er niet zo toe doet, als hij/zij maar willig is en zin heeft. Ik ben een “ouwe meut” aan het worden, ik mag er graag liefde aan gekoppeld zien.

      Beantwoorden

  2. Blog Zonder Naam
    Aug 06, 2016 @ 08:59:41

    Okay… Ze willen zich een goed uitleven. Zonder gevolgen……. Onze topsportertjes zitten natuurlijk niet op een handenbinderig ZIKA-babytje te wachten, dat als zwaar gehandicapt kindje op verzorging van de ouders zit/ligt te wachten. Dan kun je je cariër als topsporter wel vergeten. De pil slikken mag niet, want daar zitten hormonen in en zouden op doping kunnen lijken dus wat dan??? Bij Marianne Vos een oude binnentube van een fietsband halen en in stukjes knippen om te gebruiken als ‘feestmuts’ of een leuk gezellig kleurijk en gratis aangerijkt rubbertje van het IOC. (Ze zijn er ook in Oranje zag ik…. Leuk voor het hockeyteam, als W.A. hen nog even persoonlijk komt feliciteren).
    …..En dat in een land waar de hoofdmoot Katholiek is….. Geen wonder dat een groot gedeelt van de bevolking tegen de spelen is……..

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 06, 2016 @ 12:54:43

      Nou je tipt daar inderdaad wel een paar”aandachtpuntjes”aan!
      Maar ik denk WA geen condooms meer nodig heeft dus de oranje blijven over denk ik;-)
      Condooms van fietsbanden…tja ik wéét het niet, vroeger waren ze er wél van schapendarm als ik me goed herinner;-)

      Beantwoorden

  3. Mammalien
    Aug 05, 2016 @ 20:26:14

    Je zou toch niet willen dat er een liefdesbaby van komt, van al dat gesport..

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 05, 2016 @ 20:34:39

      Nou een baby misschien, ik betwijfel of er sprake is van liefde bij dit soort overdreven “hoeveelheden “dus laat de liefde er maar af, zal meer”lust” zijn, temeer de meeste partners er niet bij zullen zijn. .

      Beantwoorden

  4. Jokezelf
    Aug 05, 2016 @ 18:38:14

    Als het maar wel in kleur gebeurt!

    Beantwoorden

  5. Zus
    Aug 04, 2016 @ 22:33:00

    Wat een opluchting zal dat geven.Heb dat nooit geweten.Ik heb een levendige fantasie, lach me suf.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 05, 2016 @ 13:18:25

      Nou ik snap best dat “het gewone leven” daar ook doorgaat maar ik neem aan de meeste niet hun partner bij zich hebben en vraag me dan toch af hoe men aan dit soort aantallen komt.

      Beantwoorden

  6. Melody62
    Aug 04, 2016 @ 20:07:25

    griebels…..wat ze ook maar verzinnen om die zendtijd te vullen, alsof t niks kost…

    Beantwoorden

  7. willy
    Aug 04, 2016 @ 18:27:11

    45000…

    ik vraag me af wie hier de gouden medaille zal winnen..

    Beantwoorden

  8. majaer
    Aug 04, 2016 @ 17:03:22

    Ja ik hoorde het ook gisteravond op de tv, ja er moet ook een beetje ontspanning zijn. leuke kleurtjes hebben die condooms overigens lache

    Beantwoorden

  9. Petr@
    Aug 04, 2016 @ 11:27:19

    Gemiste kans met die condooms op de foto, ik had ze in de Olympische ringen neergelegd haha.
    Misschien een nieuwe Olympische sport, wie de meeste condooms gebruikt?
    😉

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 04, 2016 @ 16:39:08

      Plaatje is van internet gepikt en ik vond eigenlijk de suggestie al gewekt, door de kleuren dus heb maar geen poging gedaan nog te gaan knutselen. Ja ik denk dat ritmisch opdrukken wel een nieuwe olympische sport zal worden;-)

      Beantwoorden

  10. John
    Aug 04, 2016 @ 08:25:32

    Het is al langer duidelijk. Die sporters doen het met jan en alleman en dat van subsidie die ze krijgen. Wat een leven. Geen echt werk, sporten, en neuken tot je er bij neer valt met ook nog eens gratis condooms….

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 04, 2016 @ 11:10:11

      Ik sta ze óók niet op schiphol op te wachten als ze terugkomen!
      Ik ga me maar niet “opwinden” over de randverschijnselen van de topsporter, Ik heb minder mogelijkheden om mijn opwinding te blussen;-) Maar éigenlijk verwacht je bij een sporter toch een beetje “moraal”, maar ik weet natuurlijk niet echt hoe het er aan toe gaat …….
      al zullen ze die condooms niet verstrekken om als badmuts te gebruiken.

      Beantwoorden

  11. Koen
    Aug 04, 2016 @ 07:50:25

    Alweer een mooie associatie … hoogtepunt en condooms. Hahaha. Toch denk ik dat het een goede gewoonte is om condooms (gratis) ter beschikking te stellen. Ook een soort ‘reclame’ om condooms te gebruiken. Dat gratis is trouwens veel gebruikelijker in andere landen. Als je Mozambique binnenkomt vanuit het buitenland (of omgekeerd) staan er altijd dozen vol gratis condooms. Terwijl je aanschuift om je paspoort te laten stempelen kun je d’r een paar mee-graaien. Ik vind het een prima idee.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Aug 04, 2016 @ 08:22:26

      Tja, lijkt me in Nederland toch minder noodzakelijk. Condooms worden vaker uit ge(not) makzucht niet gebruikt dan omdat ze niet betaald kunnen worden. Wel een leuke aanvulling van je hoe daar in andere langen mee omgegaan wordt.
      Mijn “dirty mind”ziet alweer mooie taferelen in de rij bij douane als het wachten lang duurt;-)

      Beantwoorden

  12. Leidse Glibber
    Aug 04, 2016 @ 00:28:46

    Ben benieuwd wat dat voor ochtendproagramma’s worden. Ze zullen toch wel rekening met kleine kinderen die dan ook kijken houden 🙂

    Beantwoorden

  13. datzalwel
    Aug 03, 2016 @ 23:55:26

    Je zou je bijna gaan afvragen of het IOC zoveel behoeftes heeft om zoiets mee te geven.Zouden er ook sporters zijn die er een ruilhandeltje van gaan maken? Jij krijgt er 10 van mij als ik dan dát van jou krijg? Met als achterliggende gedachte dan win ik gegarandeerd want hij ligt op apegapen ?

    Beantwoorden

  14. beaunino
    Aug 03, 2016 @ 21:55:38

    Dat wordt dan een kleurrijk hoogtepunt van de dag;)

    Beantwoorden

  15. Kakel
    Aug 03, 2016 @ 21:14:51

    Je kant met die condooms gemakkelijk de olympische ringen nadoen (-:
    Een atleet vertelde voor de camera dat ze vier jaar lang gefocust geweest zijn op de OS en als ze hun wedstrijden achter de rug hebben, compleet “los” gaan en in willen halen wat ze de afgelopen vier jaar gemist hebben…

    Beantwoorden

  16. Villasappho
    Aug 03, 2016 @ 20:40:31

    Hebben ze toch geen tijd voor?

    Beantwoorden

  17. Regenboogvlinder
    Aug 03, 2016 @ 20:30:57

    Tjonge jonge wat een ophef hè..Die hoogtepunten hoef ik ook echt niet te weten hoor whahahaha… Ik lees in een reactie van jou dat ze 30 de man krijgen, voor 3 weken. Ik dacht dat ze sportprestaties moeten gaan leveren, dat wordt toch niks dan… ?

    Beantwoorden

  18. Mrs. Brubeck
    Aug 03, 2016 @ 19:34:27

    Ik herinner me dat van de vorige spelen, toen werd er ook uitvoerig over gepraat in kranten en nieuws, je kan je afvragen wat het belangrijkste is en dan denk ik nog niet aan al die partners die thuis zitten en dit te zien krijgen… vind het echt een beetje dubbel.

    Beantwoorden

  19. gewoonanneke
    Aug 03, 2016 @ 19:07:27

    Misschien kijken er dan meer mensen naar dan naar dat gezwaai aan een rekstok 😄😄

    Beantwoorden

  20. Hartelijke Hot Hulk
    Aug 03, 2016 @ 18:44:27

    Tja, gaat het om sport of om RUBBER RULES?

    Beantwoorden

  21. Marja
    Aug 03, 2016 @ 18:34:32

    Nee, dank u. En zeker niet in de ochtend.
    Haha. Je weet ze wel weer te vinden.

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

