Mr. Murphy

Ja  hoor, mr. Murphy is weer in de buurt, zit ik met een stem die wappert als een kaarsje…. begint m’n wifi op de laptop hetzelfde te doen… en na een dag twee rommelen is nu de wifi aansluiting  helemáál verdwenen…. ik zou ‘m toch niet aangestoken hebben.

Boven werk de PC die met een vaste aansluiting werkt wél, maar ja, ik zit natuurlijk vrijwel nooit boven. Van álles heb ik al geprobeerd maar niets lukt dus áls er iemand een suggestie heeft hou ik me aanbevolen.
Ik begin te denken dat het misschien wel een storing  is van bij  wifi….. zit ik hier m’n hele zooi in de war te gooien en ligt het helemaal niet aan lappie;-(

boosNou ja, ik laat het maar even weten want  dan ben ik er waarschijnlijk veel minder dan anders omdat ik natuurlijk niet de hele ávond boven ga zitten.
Nee hoor, ik heb niét de pest in ggrrrrr*#*….. en dat de magnetron het niet meer doet kan er óók nog wel bij…..
maar verder gaat alles goed hoor…….

 

59 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. meninggever
    Jun 10, 2016 @ 11:02:22

    Als Murphy in de buurt is dan weet je bijna zeker dat er van alles en nog wat mis kan en zal gaan. Al was het maar omdat dit nu eenmaal zijn wet is. Sterkte met het gedoe. Ik klop even af dat hij mij met rust laat….

    Beantwoorden

  2. depetvantruus
    Jun 08, 2016 @ 19:42:05

    Wie heeft er NIET een hekel aam mister Murphy. ;-(
    Nou ja, ik lees dat je ondertussen een nieuw lappie hebt. 🙂

    Beantwoorden

  3. margrietspanjaard
    Jun 08, 2016 @ 14:46:43

    Joh…gewoon lekker een weekje met vakantie gaan zonder lappie of ander gespuis, dat wifi nodig heeft 🙂

    Beantwoorden

  4. Leidse Glibber
    Jun 07, 2016 @ 23:37:19

    Niets zo erg dan niet werkende lappies

    Beantwoorden

  5. majaer
    Jun 07, 2016 @ 15:13:29

    Het zit ook niet mee met je, heb je het ene gehad kondigt het volgende zich weer aan.Ik hoop dat alles weer werkt bij je want het is al weer de zevende juni.

    Beantwoorden

  6. Melody62
    Jun 07, 2016 @ 14:12:32

    stekker van het modem uit het stopcontact….minimaal 5 minuten wachten….daarna opnieuw inpluggen en de boel laten opstarten….

    en aanvullend: wifi-versterker (bij de action het goedkoopst en die werken prima) gebruiken… wij hebben er meerdere door het hele huis.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Jun 07, 2016 @ 14:20:31

      Volgens de meneer van de helpdesk wil mijn lappie de wifi niet meer ontvangen . En dat lijkt te kloppen want een ander apparaat werkt prima op de wifi. Lappie moet dus naar oom dokter.

      Beantwoorden

  7. Petr@
    Jun 07, 2016 @ 09:48:53

    Ja dat zijn de vervelende dingen van de techniek, als het niet werkt zit je ermee.
    Wij waren opeens mails kwijt vanmorgen 😦 en nog belangrijke ook. Zomaar verdwenen, en ook niet in de prullenbak.
    Het komt wel weer goed, maar je hebt er zo’n gedoe van

    Beantwoorden

  8. hanscke
    Jun 06, 2016 @ 22:10:36

    Het is dus even behelpen, maar ja dat wil een mens niet voor heel lang doen. Laptop toch maar even naar de dokter om ‘m na te laten kijken? En jij, met die stem schiet het niet echt hard op, zou je daar toch ook niet even opnieuw naar laten kijken? het duurt nu wel erg lang hoor.

    Beantwoorden

  9. Kakel
    Jun 06, 2016 @ 21:32:21

    Hè bah, een kwaaltje in je laptop…Niet alleen jammer dat je niet kan bloggen/internetten maar moet je je klapdoos door iemand laten nakijken en repareren. Ik wens jullie van harte beterschap!
    Lieve groet

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Jun 06, 2016 @ 21:49:19

      gelukkig heb ik nog een PC boven, maar daar ga ik niet de hele avond zitten natuurlijk. Het ligt aan de laptop weet ik ondertussen, die kan de wifi niet vinden, de pc boven staat gelukkig gewoon aan de kabel dus die doet het gewoon.

      Beantwoorden

  10. powerpointgreetje
    Jun 06, 2016 @ 19:31:59

    dat is toch behoorlijk balen, pffff….
    KPN even bellen en je wordt heel goed geholpen (is mijn ervaring)

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Jun 06, 2016 @ 19:41:50

      Ja klopt, de man heeft héél erg z’n best gedaan maar moest constateren dat de kwaal in de laptop moet zitten, die herkent de wifi niet meer. Kan een software fout zijn dus we moeten daar even achteraan.

      Beantwoorden

  11. cornma
    Jun 06, 2016 @ 14:08:45

    Maar voor de rest gaat alles goed en dat is dan toch weer een pluspunt.
    Ik heb totaal geen verstand van al die toestanden, maar het eerste dat bij me opkomt is, dat lapje misschien opnieuw aangemeld moet worden, maar vraag me niet hoe dat moet. Sterkte en succes.

    Beantwoorden

  12. kwan
    Jun 06, 2016 @ 06:48:42

    Oh nee, dat meen je niet!
    Wat een gedoe allemaal. Het zou toch geen teken zijn dat je terug naar pen en papier moet?! (En naar koken op de bbq – aangezien je magnetron het niet doet)

    Beantwoorden

  13. RenéSmurf
    Jun 05, 2016 @ 22:56:13

    ja, geen idee, iemand bellen die het kan maken lijkt me.

    Beantwoorden

  14. Mammalien
    Jun 05, 2016 @ 22:52:26

    Dat plaatje zegt genoeg. GElukkig heb je je strijdlust nog, haha

    Beantwoorden

  15. Villasappho
    Jun 05, 2016 @ 22:26:00

    Agossie huur een lekkere klusbink in die kan je vast verleiden met die stem!

    Beantwoorden

  16. ria
    Jun 05, 2016 @ 21:37:15

    Dan heb je alles gehad en dan krijg je dát.
    groetje, Ria

    Beantwoorden

  17. ariadnesdraad
    Jun 05, 2016 @ 21:31:06

    Eèn komt niet alleen, bij zoiets …

    Beantwoorden

  18. Marij
    Jun 05, 2016 @ 21:28:38

    Misschien is het de router die de geest gegeven heeft, even bellen met de leverancier die kunnen dat van daaruit controleren en mits hij echt stuk is meteen een nieuwe leveren.
    succes ermee, Marij

    Beantwoorden

  19. Mrs. T.
    Jun 05, 2016 @ 21:27:43

    Murphy is zo’n irritant sujet!

    Beantwoorden

  20. Leonoras life
    Jun 05, 2016 @ 21:19:02

    Ohh hihi. Zo herkenbaar. Ik zou ook heel chagie worden.

    Beantwoorden

  21. Regenboogvlinder
    Jun 05, 2016 @ 20:37:19

    Wat balen, ik kan er ook zoooo slecht tegen als er iets niet werkt. Maar je laptop heb je vast al een keer uit en weer aangezet hè.. Hoe kan ik het bedenken, maar dat is het eerst wat ik altijd doe, daarom. Geeft ie een melding, dat er iets met de adapter is of zo? Sterkte ermee!

    Beantwoorden

  22. Suskeblogt
    Jun 05, 2016 @ 20:34:23

    Morgen kan het alleen maar beter zijn.

    Beantwoorden

  23. datzalwel
    Jun 05, 2016 @ 20:27:24

    Je hébt van die dagen dat je het liefst terug naar bed wil en even niet meer aanspreekbaar wil zijn. Komt goed hoor Rietz, niets is gelukkig voor eeuwig. Alhoewel dat dat voor mij nu voor even wel leuk is.Bij een heel gezellige middag voor vrijwilligers won ik daar ook nog even een prijs, nl een talen cursus. Zou die Murphy ook de andere kant uit werken?

    Beantwoorden

  24. Marja
    Jun 05, 2016 @ 20:24:38

    Dit is allemaal ontzettend “NIET LEUK”

    Beantwoorden

  25. Hartelijke Hot Hulk
    Jun 05, 2016 @ 19:54:36

    Gloeiende, gloeiende!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

