beginnetje..

Het begin is er…… werd ook wel tijd zou ik zeggen!

48 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Suskeblogt
    Mei 29, 2016 @ 20:47:28

    Leuke clip, wie weet welke adverteerders dit op youtube aantrekt.

    Beantwoorden

  2. meninggever
    Mei 29, 2016 @ 12:52:59

    Hoe sexy ook, ik hoop oprecht dat je snel weer met 100% volume in staat bent de wereld kond te doen van de belevenissen…..

    Beantwoorden

  3. Regenboogvlinder
    Mei 28, 2016 @ 21:00:12

    Heb je al last van een schrijfhand ook? Je moet zeker voor Henk veel opschrijven!
    Gekheid… fijn dat het beter gaat maar doe het rustig aan hoor, stel je toch eens voor dat je hem helemaal kwijt bent… pffff

    Beantwoorden

  4. Jokezelf
    Mei 28, 2016 @ 18:28:35

    Je hebt juíst veel profijt van zo’n stem op een 06-lijn. Dat wil zeggen; als je de juiste 06-lijn hebt 😉

    Beantwoorden

  5. Melody62
    Mei 28, 2016 @ 13:18:24

    Een begin…… zo heel anders dan de mijne gisteren… maar het is een ‘begin’ en daar gaat het om… alle goede dingen komen langzaam zegt men. toch
    Maar jeetje meis wat een langdurige kwestie is dit bij jou, dat is wel heel erg naar!
    Ik vind je ‘bekkie’ ook wel een stukkie smaller geworden of verbeeld ik me dat nou?

    hou je haaks hoor, veel iefs van mij.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 28, 2016 @ 13:29:37

      Het gaat me véél te langzaam maar hoorde al van mensen die 2 en 4 weken bezig zijn, ga ik niet blij van worden.
      Ik was wel afgevallen ja, een week vrijwel niets eten hakt erin. maar alles smaakt me nu weer dus dat komt wel goed.

      Beantwoorden

  6. sweetlake
    Mei 28, 2016 @ 08:40:50

    Het handige van de blog is……..je hebt je stem niet nodig 😉 en communiceren met je volgers kan gelukkig als voorheen. Hoop toch voor jullie dat het snel weer bloggen MET stem kan worden.Gelukkig dat er nu geen verkiezingen zijn trouwens want je stem laten horen zou nu niet lukken 😉
    sweetlake

    Beantwoorden

  7. ria
    Mei 27, 2016 @ 19:32:23

    Neem de tijd al duurt het lang. Beter dan een terugval.Het komt allemaal wel weer goed.
    Groetje, Ria

    Beantwoorden

  8. Villasappho
    Mei 27, 2016 @ 18:32:12

    Wil jij mijn voicemail inspreken? Mevrouw Jambers? “Overdag een brave beveiligster maar ’s nachts…”

    Beantwoorden

  9. majaer
    Mei 27, 2016 @ 11:04:13

    Ach het komt helemaal goed je bent te verstaan het begin is er, ik ben blij voor je.

    Beantwoorden

  10. Petr@
    Mei 27, 2016 @ 09:58:23

    Gelukkig Riet, er komt weer geluid uit!
    Toch zou je met zo’n hese stem heel wat aanbidders kunnen hebben bij een 06 lijn haha.

    Beantwoorden

  11. Blog Zonder Naam
    Mei 27, 2016 @ 04:24:25

    Gelukkig maar dat Henk dat niet gehoort heeft…….. Hij zou je de hele dag aan het lijntje houden! Het 06-lijntje!

    Beantwoorden

  12. Leidse Glibber
    Mei 27, 2016 @ 00:16:09

    hhahhahahahhhahahah ik moet opens aan het programma van Jambers destijds denken. Ken je dat, zo niet moet je maar even googlelen en je begrijpt me gelijk 🙂

    Beantwoorden

  13. powerpointgreetje
    Mei 26, 2016 @ 23:32:09

    Vind het echt een mooie foto van je,
    je mag best trots zijn op jezelf….

    Beantwoorden

  14. powerpointgreetje
    Mei 26, 2016 @ 23:31:03

    Heel fijn voor je dat het weer de goede kant op gaat,
    houden zo……en rustig aan doen……….want alles heeft z’n tijd nodig.
    Ben heel blij voor je.

    Beantwoorden

  15. Zus.
    Mei 26, 2016 @ 23:06:24

    Riet, ben blij voor je dat het al weer wat gaat met je stem. Nu Henk nog een hoorapparaat,en jullie zitten weer gebakken.Of vindt hij dat nog niks? Toch wel heel lekker hoor dat je niet meer steeds moet vragen :wat zegt ie?
    Er zijn nog meer smaken dan honingdrop.Mij hebben Griotten goed geholpen.XXX

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 27, 2016 @ 08:18:23

      Henk draagt al bijna 20 jaar hoorapparaten en heeft peperdure “oorbellen”. Maar hij heeft een heel lastig te corrigeren gehoorbeschadiging die met apparaten niet helemaal weg te werken is. Normaal moet ik ook al vaak dingen 2 x zeggen omdat hij pas goed gaat luisteren als ik zijn aandacht heb en dat nog wel eens vergeet. Ik beperk de drop toch zoveel mogelijk want die is weer bar slecht voor m’n bloeddruk en zo rol je van het één in het ander. XXX

      Beantwoorden

  16. datzalwel
    Mei 26, 2016 @ 22:59:01

    Blijft vervelend, en al zo lang. En vermoeiend, ,nog even rustig aan hoor anders duurt het misschien nóg langer.

    Beantwoorden

  17. RenéSmurf
    Mei 26, 2016 @ 22:28:36

    Nou, dat heeft nog even wat tijd nodig.

    Beantwoorden

  18. Mrs. T.
    Mei 26, 2016 @ 22:11:52

    Je doet het weer! Hoera!!! En nu even rustig aan hoor.

    Beantwoorden

  19. Kakel
    Mei 26, 2016 @ 20:24:59

    Je dóet het weer! Een beetje dan. Niet de boel forceren, lieve Rietepietz.
    Gelukkig kun je tegenwoordig ook WhatsAppen (-:

    Beantwoorden

  20. Mammalien
    Mei 26, 2016 @ 20:23:20

    Haha, je kunt er wel bepaalde filmrollen mee gaan doen! 🙂

    Fijn dat het weer de goede kant op gaat. Niet te veel praten!

    Beantwoorden

  21. sweetlake
    Mei 26, 2016 @ 19:53:20

    jajajaja daar komtie weer een beetje. Nou ik hoop dat jullie snel kunnen stoppen met dat spel hints! Beterschap xx
    sweetlake

    Beantwoorden

  22. Marja
    Mei 26, 2016 @ 18:03:54

    Nou, ik vind je hartstikke sexy hoor. En een dappere dodo ben je ook!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 26, 2016 @ 18:22:40

      Wil je dan m’n 06 nummer? Whahahaha, nee hoor, er is weinig sexy aan, alles is in no time weer rauw als ik teveel praat. Nou ja, ik hoop iedere dag iets beter vanaf nu. De honingdrop komt me écht de neus uit.

      Beantwoorden

  23. Hartelijke Hot Hulk
    Mei 26, 2016 @ 16:44:56

    Jaaaaaaaaaaaaa!
    Ze doet het weer!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 26, 2016 @ 16:49:56

      Maar het voelt nog een beetje aan alsof ik zo’n autootje ben met vliegwiel aandrijving, je weet, eerst 5x over de grond halen voor er genoeg energie is opgeslagen om te rijden.

      Beantwoorden

  24. Mrs. Brubeck
    Mei 26, 2016 @ 16:40:00

    Super!! 😀

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

