kilo’s,stem,alles verdwijnt

Allemaal héél erg bedankt voor alle medeleven en nee, het is nog niet over, maar ik ben weer min of meer op de been! Ach, dat blijkt al als ik weer zin in een logje schrijven heb en niet meer als een geknakte lelie op de bank lig. (op af en toe een half uurtje na)
Mazzel dat ik m’n boterham niet als telefoniste hoef te verdienen want dan had ik een probleem op het moment. In een onbewaakt ogenblik is m’n stem er nu helemáál vandoor gegaan.
De stem deed al een paar dagen vreemd, je weet wel, een beetje hijgerig  en  qua volume heel geschikt om een sekslijn van klanten te voorzien.
Wat wél ff jammer is dat Henk behoorlijk doof is en zo’n zwoele stem  totaal niet aan hem besteed is, maar goed, sinds vandaag geeft de stem er helemáál de brui aan en is zelfs fluisteren vaak nog moeilijk. Dat wordt dus  “hints” spelen óf alles opschrijven.

Heel langzaam komt er wél iets van eetlust terug al smaak nog láng niet alles. Gelukkig kan ik wel een paar kilo missen voor ik in  een gratenpakhuis verander maar een krappe week vrijwel niéts eten is toch nog steeds een probaat middel om een paar kilo kwijt te raken, maar oke,
Het hoesten gaat helaas maar door, het meest in de nacht, en sinds vandaag heb ik blijkbaar wat scheermesjes los gehoest.
Misschien wel ooit achtergelaten door een slordige chirurg die ze in een onopvallend hoekje in de ribbenkast achtergelaten moet hebben.
dr. rietz4Heb ik weer, komen ze na járen op zo’n ongelegen moment “uit de kast”.
Nou ja, het komt allemaal wel goed denk ik, moet gewoon een beetje tijd hebben.
Hoogste tijd dat ik weer eens bij iedereen rond kom hangen, geen zorgen hoor, ik hou een mondkapje op  zodat ik niet iedereen aansteek!

 

48 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. tagrijn
    Mei 16, 2016 @ 13:36:38

    Wat een doffe ellende, joh… Maar het siert je dat je toch nog een stukje eruit weet te persen. Hoop dat je toch nog wat van de Pinkster kunt genieten. In ieder geval kun je nu zoals het pinksterverhaal dat wil met vreemde stemmen spreken… Zo hep ieder nadeel zijn voordeel. Hou de moed erin, alles komt weer goed.

    Beantwoorden

  2. hanscke
    Mei 16, 2016 @ 12:16:56

    Och wat vervelend. Ik ben een kleine veertien dagen weggeweest, maar ik heb ook keelpijn kaakpijn en van alles gehad. Wanneer ik ’s morgens met bijvoorbeeld een molletje of iets dergelijks begon, kon ik toch redelijk tot goed de dag door komen, maar ’s avonds was de energie totaal op. Een troost, het gaat echt weer over, al duurt het wat lang. Beterschap.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 16, 2016 @ 12:26:03

      Ja blijft vervelend maar niet zo heel tegen te doen. Gelukkig géén hoofdpijn dus ik laat medicijnen helemaal achterwegen, ben ik niet zo gek op.
      Het zou al prettig zijn als m’n stem het weer doet. 😉

      Beantwoorden

  3. Suskeblogt
    Mei 16, 2016 @ 08:45:45

    bedankt voor het mondkapje Riet. Ik ben al genoeg afwezig geweest de laatste tijd op mijn werk. Nog meer afwezig kan niet goed zijn voor het gemoed van mijn baas.
    Houd het maar verder rustig. Eerst aan jezelf denken.
    Groetjes en verder beterschap.

    Beantwoorden

  4. Petr@
    Mei 16, 2016 @ 08:21:17

    Gelukkig dat het weer iets beter gaat, al is het nog niet helemaal top!
    Die kilo’ s eraf is dan een geluk bij een ongeluk, gelukkig val je nog niet van je graatje.
    Doe nog maar rustig aan Riet, eerst opknappen!
    Liefs

    Beantwoorden

  5. RenéSmurf
    Mei 15, 2016 @ 22:26:53

    Zonder stem, dan rest niet veel anders dan maar een logje gaan maken.
    Beterschap er verder mee.

    Beantwoorden

  6. Regenboogvlinder
    Mei 15, 2016 @ 18:55:26

    Het komt allemaal wel weer terug, hoewel die kilo’s misschien wel mogen wegblijven. Zou voor mij ook niet zo erg zijn, maar niet DE manier om af te vallen hè. Dus dan maar niet 😉
    Beterschap Riet, je hebt het weer heerlijk verwoord, gelukkig gaat dat je nog steeds heel goed af 😉

    Beantwoorden

  7. Corja
    Mei 15, 2016 @ 17:11:11

    Voor ik het wist had ik je verhaal geliket, maar dat is eigenlijk niet erg aardig. 😉
    Ondanks dat je aan de beterende hand bent, van harte beterschap!

    Beantwoorden

  8. ria
    Mei 15, 2016 @ 16:37:35

    Ha dat is fijn om te lezen. Het komt allemaal weer goed hoor .Beetje geduld nog.
    Beterschap hoor.
    groetje, Ria

    Beantwoorden

  9. Melody
    Mei 15, 2016 @ 14:50:43

    tis maar goed dat wij niet samen een agenda vol met optredens hebben want als duo zouden we wellicht geen (of juist wel) succes boeken…. blaffend tussen de woorden door die er toch al niet goed uitkomen…..

    enne steek mij maar aan hoor, kan er ook nog wel bij….. voelt mijn longontsteking zich niet meer zo alleen 😉

    Beantwoorden

  10. gewoonanneke
    Mei 15, 2016 @ 13:25:33

    Doe rustig aan joh en beterschap verder. Je foto ziet er weer leuk uit. Lastig je stem te moeten missen…..

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 15, 2016 @ 13:35:58

      Is al een eerder gebruikte foto, op het moment zie ik er toch wat minder florissant uit;-) maar lastig is, zeker omdat Henk doof is en fluisteren dus niet verstaat. Veel schrijven dus.

      Beantwoorden

  11. majaer
    Mei 15, 2016 @ 12:25:45

    Gelukkig dat het weer beter gaat met je, maar doe het rustig aan hoor niets moet.

    Beantwoorden

  12. datzalwel
    Mei 15, 2016 @ 12:04:08

    Gelukkig is het ergste voorbij, maar ik weet it ervaring dat de moeheid nog
    wéken kan duren dus nog even rustig aan, je bent weer op de goede weg terug.

    Beantwoorden

  13. margrietspanjaard
    Mei 15, 2016 @ 09:01:24

    Fijn, dat e.e.a. weer de goede kant op gaat en een dagje niet praten ??? Gelukkig kun je ook op andere manieren communiceren…..:-)

    Beantwoorden

  14. Leidse Glibber
    Mei 15, 2016 @ 02:21:43

    Als we met zijn allen zoeken moet je stem zo weer teruggevonden zijn. Tot die tijd alvast beterschap.

    Beantwoorden

  15. Desire
    Mei 14, 2016 @ 20:28:36

    Jeu … wat een toestanden! Gelukkig weer aan de beterende hand. Maar euh … dat mondkapje hou je nog wel even op hè? 😉

    Beantwoorden

  16. powerpointgreetje
    Mei 14, 2016 @ 18:14:17

    fijn dat je alweer een beetje opgeknapt bent……mooie pinksterdagen toegewenst

    Beantwoorden

  17. Tessa | 52druppels.nl
    Mei 14, 2016 @ 17:17:57

    oh shit, ik had geen mondkapje op. misschien heb ik jou wel aangestoken

    Beantwoorden

  18. Hartelijke Hot Hulk
    Mei 14, 2016 @ 17:10:06

    Nou, je bent een paar dingen kwijt maar gelukkig niet je HUMOR!

    Beantwoorden

  19. Marja
    Mei 14, 2016 @ 16:29:49

    Ach, arme ziel. Toch fijn om hier weer een berichtje van je te kunnen lezen. Hou vol en krijg maar snel je eetlust weer terug.
    Helende groetjes uit Vlaanderen.

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

