lamlendig

smileyIn het vorige logje schreef ik al dat ik er ook wat minder ben dan anders, maar zóveel minder…..? Ik lig dus niet in de zon, maar ik lig wél omdat het vervelende virusje van twee winters terug me wéér te pakken heeft.
Weet je d’r van dat ik even nergens lang kom, écht geen puf!

49 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Suskeblogt
    Mei 16, 2016 @ 08:42:34

    Ik ben wat achter met lezen van blogs en merk pas nu dat je gesneuveld bent. Hopelijk ben je weer wat beter maar dit ga ik op het volgde logje wel lezen.

    Beantwoorden

  2. Marja
    Mei 13, 2016 @ 21:10:07

    Sterkte en snelle beterschap.

    Beantwoorden

  3. margrietspanjaard
    Mei 13, 2016 @ 19:57:31

    Gewoon lekker aan toegeven….rusten, slapen tot het je de neus uit komt…dan ben je d’r weer 🙂 veel beterschap

    Beantwoorden

  4. Spinnetje
    Mei 13, 2016 @ 13:56:14

    Beterschap!

    Beantwoorden

  5. gewoonanneke
    Mei 13, 2016 @ 09:31:20

    Beterschap Riet. Knap maar gauw op

    Beantwoorden

  6. sweetlake
    Mei 13, 2016 @ 07:42:01

    probeer dat hooi ook nog even te laten staan he ,of haal die vork weg 😉
    xxxsweetlake

    Beantwoorden

  7. Rebelse Huisvrouw
    Mei 12, 2016 @ 17:23:48

    Ik hoop dat je gauw weer opknapt; Ik had vorige week opeens ook een heel raar virusje – snapte het niet (met dat mooie weer???) – maar toen hoorde ik dat ze vroeger altijd zeiden dat een heftige weeromslag kan leiden tot griepachtige verschijnselen. Ik was er inderdaad binnen anderhalve dag vanaf, hoop dat het bij jou ook zo gaat!

    Beantwoorden

  8. majaer
    Mei 12, 2016 @ 16:22:57

    Wat een ellende die virus, Van harte beterschap gewenst

    Beantwoorden

  9. Regenboogvlinder
    Mei 12, 2016 @ 12:52:28

    Veel beterschap Rietepietz!
    Je gaat ze vast verslaan die virussen!

    Beantwoorden

  10. Villasappho
    Mei 12, 2016 @ 11:33:11

    Teruggefloten drukke oma? Beterschap en die zon daar genieten we zelf extra van, speciaal voor jou.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 14, 2016 @ 14:18:37

      Aard van het beestje denk ik, en meestal rol ik er wel door, maar als iedereen om je heen zich met virusjes bezighoud kán het wel eens misgaan ja!
      Wat liéf dat je wat extra uurtje zon voor me pakt;-)

      Beantwoorden

  11. Tessa | 52druppels.nl
    Mei 12, 2016 @ 10:17:53

    Beterschap Riet!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 14, 2016 @ 14:16:21

      Dankjewel, en blij uit m’n buurt hé, jij moet gewoon rustig zonder hoestbuien kunnen bevallen.

      Beantwoorden

      • Tessa | 52druppels.nl
        Mei 14, 2016 @ 14:26:34

        mja, maar ik lig hier al met dezelfde ellende in bed. maar die smurf die moet ook nog mooi een paar weekjes blijven zitten

        Beantwoorden

        • rietepietz
          Mei 14, 2016 @ 14:35:02

          Oh wat vervélend, dat hoesten is al zo pijnlijk zónder een dikke buik. Ik vertrouw er gewoon op dat Smurf weet wat goed voor haar is en dat ze lekker blijft zitten. Hoop dat alles wél klaar is voor het geval smurf een eigenwijsje blijkt te zijn. Onze achterkleindochter kwam drie weken te vroeg, verder helemaal niets mis gelukkig maar ook háár moeder had toen een heftig virusje onder de leden en Amber besloot dat ze het geschud in die buik gewoon zát was.

          Beantwoorden

          • Tessa | 52druppels.nl
            Mei 14, 2016 @ 14:39:11

            oh joh! alles is klaar hoor. en ikzelf ben er eerlijk gezegd ook wel klaar mee. maar zes weken te vroeg is wel erg veel. al kwamen die van mijn zus 5 en 7 weken te vroeg en dat zijn allebei gezonde jongens geworden. dat hoesten is inderdaad pijnlijk, heb er vooral snachts last van, jij ook?

            Beantwoorden

            • rietepietz
              Mei 14, 2016 @ 15:20:02

              Ja klopt, tot gek wordens toe, zal zo maar meteen update logje maken heb nu helemáál geen stem meer, had al drie dagen een echte 06 stem;-)
              Nee y weken te vroeg liever niet, wel fijn dat het al zo opschiet, kan me wel voorstellen dat je, vooral met die warme dagen én het gehoest, er flink klaar mee bent. Evengoed geweldig dat je druppel 52 van vorig jaar zo goed gelukt is;-)

              Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 14, 2016 @ 14:19:42

      Nou het gevecht is nog in volle gang, soms win ik een beetje en soms de virusjes

      Beantwoorden

  12. Jokezelf
    Mei 12, 2016 @ 09:21:19

    Hè, wat vervelend. Zeker met dit weer. Rotvirussen zijn het die sluimeren tot ze ineens weer de kop opsteken. Beterschap!

    Beantwoorden

  13. Blog Zonder Naam
    Mei 12, 2016 @ 04:27:04

    Een week of twee geleden ook ineens hoesten en snotteren…. Ik ken dat. Maar ja, geen bedrust voor mij gewoon doorgaan! Opknappen duurt dan ook een stukje langer.
    Lekker de tijd nemen om op te knappen en geniet van de laatste zonuren. Er schijnt weer minder weer aan te komen. Beterschap!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 14, 2016 @ 14:14:25

      Voor grieperigheid maakt het meestal weinig uit hóe je het uitziekt, het moet gewoon tijd hebben. Maar het is voor jezelf natuurlijk wél prettiger als je er even bij kunt gaan liggen.

      Beantwoorden

  14. datzalwel
    Mei 12, 2016 @ 00:10:20

    Van harte beterschap, doe rustig aan deze virus schijnt héél hardnekkig te zijn. Ik heb er bijna twee maanden plezier van gehad, Een virtueel bloemetje voor wat steun.

    Beantwoorden

  15. RenéSmurf
    Mei 11, 2016 @ 23:39:01

    Van harte beterschap.

    Beantwoorden

  16. Petr@
    Mei 11, 2016 @ 23:37:37

    Wat vervelend Riet!
    Doe maar rustig aan, lekker in bed blijven.
    Beterschap!

    Beantwoorden

  17. powerpointgreetje
    Mei 11, 2016 @ 22:13:07

    van harte beterschap voor jou …

    Beantwoorden

  18. Zus
    Mei 11, 2016 @ 21:43:08

    Riet, ‘k Hou het kort, BETERSCHAP. Doe jij dat dan ook ? XXX

    Beantwoorden

  19. Marja
    Mei 11, 2016 @ 21:30:50

    Ik hoop dat je snel weer opknapt. Sterkte en beterschap!

    Beantwoorden

  20. Mrs. T.
    Mei 11, 2016 @ 21:29:51

    Bah.
    Beterschap!

    Beantwoorden

  21. ria
    Mei 11, 2016 @ 19:05:36

    Ga er maar even lekker lui tegenaan
    Beterschap
    Groetje, Ria

    Beantwoorden

  22. Hartelijke Hot Hulk
    Mei 11, 2016 @ 18:29:14

    Ik haat russen.
    Vooral virussen!
    Sterkte en beterschap.

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

