foto vergeten

Yep, hier hád een foto moeten staan maar die heb ik niet gemaakt omdat ik even niet snel genoeg reageerde.
De foto had moeten laten zien dat Henk wél snel genoeg reageerde maar daar werd hij nou juist helemaal niet blij van.
eitjeHij zou even een eitje voor door de spinazie in de pan met aardappels doen maar liet het  eitje vallen….. en wel vóór het in de pan was meegekookt, rauw dus!
In een supersnelle reactie stak hij zijn betoffelde voet uit om het ei op te vangen, en die poging slaagde wonderwel.

Maar natuurlijk bleef het ei niét heel en dus lagen de gebroken delen van de schaal óp de pantoffel terwijl het struif er langs alle kanten vanáf droop. Sorry, eer ik mezelf bij elkaar geraapt had  na een lachstuip  en  eindelijk aan de camera dacht was de arme man al druk in de weer met meters  keukenrol!
pantof.Het is een leren pantoffel en die glimt nu fantátisch.
Wacht….ik plak er maar meteen een waardevolle tip aan vast…… mocht je een keer zonder schoensmeer zitten…..? Met een rauw ei poetsen gaat óók prima, tegen verfspetters helpt het niét!

28 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. IngridMoorenBlogs
    Mei 11, 2016 @ 12:26:40

    Een goede tip Rietepietz…hahah

    Beantwoorden

  2. terrebel
    Mei 09, 2016 @ 19:19:22

    Hele goede tip, Riet! Dank je wel! 😉

    Beantwoorden

  3. tagrijn
    Mei 09, 2016 @ 16:01:37

    OK, ga ik mijn schoenen poetsen met rauw ei… Doe jij dan ondertussen de schoensmeer in de spinazie?

    Beantwoorden

  4. Regenboogvlinder
    Mei 09, 2016 @ 14:24:36

    Ik lig in een deuk, zie het helemaal voor me en ja daar zou ik dus ook echt heel erg smakelijk om moeten lachen… Enne… bedankt voor de tip! 🙂

    Beantwoorden

  5. Leidse Glibber
    Mei 09, 2016 @ 02:17:34

    Denk dat ik toch maar schoensmeer koop 🙂

    Beantwoorden

  6. RenéSmurf
    Mei 08, 2016 @ 22:50:53

    Ja, dat moet je eigenlijk overdoen voor een filmpje! Maar aan de andere kant, je schrijft zo beeldend dat ik het voor me zie.

    Beantwoorden

  7. Suskeblogt
    Mei 08, 2016 @ 19:54:34

    Leuke tip. Misschien moet je maar zo’n boekje uitgeven met dergelijke tips.

    Beantwoorden

  8. margrietspanjaard
    Mei 08, 2016 @ 17:42:08

    Ja, erg he ? Met die supersnelle reakties maak je het meestal erger 🙂

    Beantwoorden

  9. Hartelijke Hot Hulk
    Mei 08, 2016 @ 12:14:01

    🎶Als hij maar geen voetballer wordt?🎶

    Beantwoorden

  10. ria
    Mei 08, 2016 @ 11:48:07

    Zo zie je een ei hoort erbij

    Groetje en fijne zondag, Ria

    Beantwoorden

  11. Mrs. T.
    Mei 07, 2016 @ 23:23:49

    Oma weet raad! 🙂

    Beantwoorden

  12. gewoonanneke
    Mei 07, 2016 @ 23:16:29

    Haha ja goeie tip die zal ik onthouden. Kan me voorstellen dat je er eerst even hartelijk om moest lachen.

    Beantwoorden

  13. Melody62
    Mei 07, 2016 @ 20:50:20

    Wat een geweldig koppel zijn jullie toch ook hè, altijd elkaar aanvullend.. zoals het ooit bedacht is… perfect op jullie van toepassing!
    En ja die tip kende ik al… een ei is ook veel goedkoper dan die troep in een doosje en het stinkt minder erg.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 07, 2016 @ 20:54:09

      Nou ja, ik hád hem natuurlijk even kunnen helpen in plaats van gaan staan lachen, aan de ander kant hád hij me even kunnen herinneren aan een foto maken, kortom zo’n ideaal zijn we nou ook weer niet blijkbaar 😉

      Beantwoorden

  14. Marja
    Mei 07, 2016 @ 20:36:50

    Dat is met recht een snelle Henkie. Ik zou er nog een ei tegenaan gooien voor de andere toffel.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 07, 2016 @ 20:43:09

      zó stom dat ik te laat aan een foto dacht, het zag er niet úit! We hebben de toffels meteen wat nader bekeken en ze zijn nodig aan vervanging toe, er hangt een stuk zool al bijna los. Nou ja misschien plakt hij nu weer door het opgedroogde ei, dat wil wel plakken ook als ik me goed herinner.

      Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

