eindelijk duidelijkheid

Goh…… tja ik wist het niet,  éigenlijk dacht ik altijd dat ik maar wat aan rommel,
Maar nu las ik toch wat ik hier in  m’n logjes écht doe …….

 

you don't spreuk

Of zou ze het niet tegen mij hebben denk je, maar tegen  jou!

 

 

 

 

39 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Suskeblogt
    Mei 08, 2016 @ 19:58:13

    Mijn mening verkondig ik maar zelden in mijn blogs. Zeker niet over actua en politiek. Soms heb ik de neiging om zoiets te schrijven, maar ik begin er nooit aan.

    Beantwoorden

  2. Regenboogvlinder
    Mei 06, 2016 @ 09:08:51

    Denk je niet dat dat voor velen geldt? Al denken we allemaal van niet, we geven toch graag onze meningen en adviezen… en zolang dat niet kwetsend is maar met een kwinkslag of met veel meelevendheid en/of liefde is dat ook geen enkel punt. ;-). Ik bedoel als we schrijven en reageren… Offe snap ik hem niet?

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 06, 2016 @ 13:21:27

      Ja zeker wel, en dat is ook prima zolang het gaat over zaken waar je uit eigen ervaring over praat. Een mening hebben over álles dat er in de wereld gebeurt is ondoenlijk maar tóch zijn er regelmatig mensen die niet gehinderd door eigen ervaring wel even anderen willen vertellen hoe het allemaal in elkaar steekt en bijval eisen.
      Maar natuurlijk, wij bloggers vrágen ook eigenlijk om interactie en dat is alleen maar leuk. Altijd goed toch om je mening aan anderen te kunnen toetsen.

      Beantwoorden

  3. meninggever
    Mei 05, 2016 @ 10:06:19

    Geldt voor veel bloggers. Bij jou is de afwisseling en de gulle glimlach het onderscheidend vermogen…..:)

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 05, 2016 @ 14:13:37

      Dankjewel, leuk kompliment.
      De afwisseling zal veroorzaakt worden omdat ik nooit vooruit denk “waar ik het over ga hebben”, daar kan een kleinigheid in m’n omgeving al verantwoordelijk voor zijn;-)

      Beantwoorden

  4. Melody62
    Mei 04, 2016 @ 17:08:57

    blijf jij alsjeblieft ‘altijd iets te zeggen hebben’

    Beantwoorden

  5. IngridMoorenBlogs
    Mei 04, 2016 @ 16:10:02

    Zal het? Ik ben ook maar weer begonnen,maar voor hoe lang….bloggen dan hè,verwar het niet met schrijven. https://ingridmoorenblog.wordpress.com/

    Beantwoorden

  6. Mrs. Brubeck
    Mei 04, 2016 @ 13:15:40

    Ik heb hem helemaal en vind het een wijsheid 🙂

    Beantwoorden

  7. Leidse Glibber
    Mei 04, 2016 @ 01:11:51

    Dat is duidelijk voor jou 🙂

    Beantwoorden

  8. terrebel
    Mei 03, 2016 @ 23:58:10

    Elk vogeltje zingt zoals-ie gebekt is. En zo hoort het. Vind ik. Blijf jij maar lekker schrijven wat en hoe je schrijft hoor, Riet! Dat maakt jou uniek!

    Beantwoorden

  9. RenéSmurf
    Mei 03, 2016 @ 22:31:57

    Of je nou iets wilt zeggen of iets te zeggen hebt, is wat mij betreft om het even, want ik wil ook weer graag iets te lezen hebben.

    Beantwoorden

  10. beaunino
    Mei 03, 2016 @ 22:23:18

    Ik vind het een mooi compliment èn een mooi voornemen in één. Of een berisping, het is maar net hoe je de klemtoon legt. Pfff….verwarrend hoor Riet, hier kunnen we toch niets mee haha

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mei 04, 2016 @ 18:29:37

      En ook nog eens lastig omdat uit het Engels vertalen toch nooit écht oplevert wat de schrijver precies bedoelde .
      We kunnen tenslotte ook véél praten en weinig zeggen. Ik moet ineens aan m’n denken wanneer ik ook wel eens iets wilde zeggen, zijn antwoord was gewoonlijk”je hebt niet te zeggen”. Dat had toch weer een héél andere lading;-)

      Beantwoorden

  11. gewoonanneke
    Mei 03, 2016 @ 22:01:19

    Volgens mij zijn beide bij jou van toepassing. Soms maak je zo een grappig, leuk, gezellig praatje en soms gaat het ook echt om belangrijke dingen…. Dat maakt het lezen van je blog zo leuk.

    Beantwoorden

  12. Zus
    Mei 03, 2016 @ 21:42:59

    Nou, vind het meer klinken als compliment ! Je zegt toch niet zomaar wat, je hebt echt leuke verhalen!

    Beantwoorden

  13. ria
    Mei 03, 2016 @ 21:02:42

    Laat het maar even bezinken 🙂

    groetje Ria

    Beantwoorden

  14. Marja
    Mei 03, 2016 @ 20:12:00

    Tja … wat moet ik daar nou op zeggen? Ik vind het ook een tikje verwarrend.

    Beantwoorden

  15. Hartelijke Hot Hulk
    Mei 03, 2016 @ 19:59:01

    Doe aub eens even normaal?
    Ik raak hier helemaal van in een Hartelijke Hulkenknoop.

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

