bijna téveel

Waar begin je een logje  mee als je in korte tijd héél veel leuke dingen meemaakt…., tja het begin klinkt wel logisch natuurlijk maar  toch is dat lastig. Eigenlijk kan ik dan heel veel logjes uit het verleden gaan linken, of foto’s uit oudere logjes plaatsen zoals bijv. deze……
trouwf Riet en Henk

Precies, deze foto is  55 jaar geleden gemaakt, ik  had het er al eerder over en ook dat Henk volgende maand 80 wordt.
Om niet van het éne feest in het andere te rollen prikten we (in overleg)  een datum ergens tussen die twee mijlpalen en dát was de 17de april, vandaag dus!

Het enige minpuntje was dat onze Amerikaantjes niet aanwezig konden zijn, althans niet “in persoon”.
Een héél groot feest zat toch al niet in de planning, dat hebben we 5 jaar geleden pas gedaan maar natuurlijk werd er wel iets met de rest van de kinderen, klein en achterkleinkinderen gedaan, én we zijn reuze verwend.
Geen zorgen, daar gaan jullie natuurlijk álles over horen…. maar nu even niet want ja hé, we zijn geen 30 meer en zijn moe maar gelukkig.
Kijk zelf maar!

neusjes

 

64 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. depetvantruus
    Jun 08, 2016 @ 22:20:52

    Wat een mijlpalen, Rietepietz. Alsnog van Harte Gefeliciteerd met jullie 55 jarige huwelijk en de 80 jarige verjaardag van Henk.
    Een nieuwe televisie is natuurlijk een heel mooi cadeau maar dat dagje uit met de familie is natuurlijk het waardevolst.
    En jullie zijn misschien niet meer ‘Young’ maar wel ‘In Love’. 🙂

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Jun 09, 2016 @ 09:37:11

      Dankjewel Truus, ja het waren mooie dagen en natuurlijk zijn de dagen dat we zoveel mogelijk alles bij elkaar hebben het mooist. We zijn gelukkig nog “jong van hart”dat maakt “in love”zijn ook veel makkelijker. 😉

      Beantwoorden

  2. Melody62
    Apr 21, 2016 @ 10:58:22

    Van harte gefeliciteerd in alle opzichten !

    Wat ontzettend fijn allemaal, hartverwarmend.

    Toen jullie trouwden was ik er nog niet eens 😉 Zelfs niet in de maak *grijns*

    Maar toch ben ik stiekem wel een beetje trots dat manlief en ik jullie op afstand maar toch ook op de voet volgen… en in dec 33 jaar getrouwd zijn, wie had dat gedacht.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 21, 2016 @ 11:12:04

      Dankjewel!
      Ja grappig he, ik heb meerdere lezers die qua leeftijd meer bij m’n kinderen passen dan bij mij. Maar dat is gewoon een leuke bijkomstigheid van het loggen, daar valt leeftijd meer weg dan in het gewone leven.
      je bent in iender geval zélf ook al flink op weg, het eerste jubileum al achter de rug, gewoon rustig doorgaan;-)

      Beantwoorden

  3. Jokezelf
    Apr 20, 2016 @ 10:45:07

    Wat kan ik nog zeggen na al die reacties hierboven; van harte gefeliciteerd lijkt me het feestelijks! Wat was je een mooie bruid Riet en wat stralen jullie nog. Vooral die neusjes doen het hem natuurlijk ;-).

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 20, 2016 @ 14:05:53

      Als jonge bruid stralen is meestal niet zo moeilijk , maar dat we nog steeds stralend overkomen is toch wel heel geweldig. We hebben er ook álle reden toe , wat is er mooier dan samen oud worden na zoveel jaren samenzijn.

      Beantwoorden

  4. terrebel
    Apr 19, 2016 @ 17:26:08

    Geweldig gedaan, hoor! Op naar de volgende mijlpalen!

    Beantwoorden

  5. margrietspanjaard
    Apr 19, 2016 @ 10:12:03

    Wowww…van harte gefeliciteerd met beide mijlpalen…daar is hard voor gewerkt 🙂

    Beantwoorden

  6. Rebelse Huisvrouw
    Apr 19, 2016 @ 09:52:06

    Wat een prachtige foto! Ik zie een gelukkige man en een bijzonder charmante jonge vrouw. Mooi!

    Beantwoorden

  7. Leidse Glibber
    Apr 18, 2016 @ 23:06:50

    Gefeliciteerd en heerlijk toch dat je deze mijlpalen samen mag beleven. Leve skype dan zie je de Amerikaantjes tenminste toch nog zo nu en dan.

    Beantwoorden

  8. Zus
    Apr 18, 2016 @ 22:52:38

    Riet en Henk,
    Van harte gefeliciteerd XXX met het behalen van deze mijlpalen.
    Gewoon doorgaan dan haal je de 60 ook nog wel. Maar bijzonder blijft het.
    Wat een prachtige bruidsjurk had je En wat een leuk stel zijn jullie nog steeds.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 19, 2016 @ 08:38:56

      Dankjewel, en natuurlijk gaan we gewoon door, we hebben het veel te leuk samen.
      Kort was destijds mode aan het worden, ik zou nú toch voor zo’n mooie lange trouwjapon kiezen!

      Beantwoorden

      • Zus
        Apr 19, 2016 @ 20:18:20

        Ja, ik had maar een keer in mijn leven de kans om te stralen in het lang,dacht ik Dus ik had zo’n mooie lange prinsessenjurk aan. Ik “voelde” me er erg ja hoe zal ik het noemen, gelukkig in. Wat wil je, je trouwde vroeger maar een keer ,toch?

        Beantwoorden

  9. IngridMoorenBlogs
    Apr 18, 2016 @ 19:04:21

    Van Harte Gefeliciteerd Henk en Rietepietz….wat zijn jullie toch een mooi stel!

    Beantwoorden

  10. Mammalien
    Apr 18, 2016 @ 19:03:18

    Gefeliciteerd!!!

    En, sorry, baas boven baas, mijn ouders waren op de 17e april 65 jaar getrouwd!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 18, 2016 @ 19:08:05

      Dankjewel, en wáuw, geweldig zeg! Dan hebben wij nog 10 jaar te gaan. Ik hoop dat ze nog gezond genoeg zijn om van een (waarschijnlijk bescheiden) feestje te genieten!
      Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!

      Beantwoorden

  11. majaer
    Apr 18, 2016 @ 18:35:51

    Gefeliciteerd en nog zo fijn dat jullie samen zijn, en wens jullie nog veel geluk en gezondheid.

    Beantwoorden

  12. Mrs. Brubeck
    Apr 18, 2016 @ 16:32:28

    Een dikke proficiat, ik kan jullie alleen een goede gezondheid wensen, want het geluk straalt er al vanaf!
    En btw: wat een BEELDIGE jurk!!!
    🙂

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 18, 2016 @ 16:52:30

      Dankjewel we realiseren ons dat we geluksvogels zijn.
      In die tijd kregen lange rouwjurken een tuttig imago en in de tijd van petticoat zag je die natuurlijk ook terug in de trouwjaponnen. Omdat wij ook aan wedstrijddansen deden had ik deze laten maken om hem zonder het kanten hesje en mét wat aanpassingen voor de ballroomwedstrijden te kunnen dragen. Ik zou nú liever zo’n prachtige lange trouwjurk dragen 😉

      Beantwoorden

  13. beaunino
    Apr 18, 2016 @ 16:25:17

    Gefeliciteerd hoor, wat heerlijk dat jullie nog zo gelukkig en gezellig samen zijn. Wist je dat mijn ouders ook 7,5 jaar scheelden? Beetje hetzelfde verschil als jullie als ik me niet vergis.
    Geniet ervan (maar dat hoef ik jullie natuurlijk helemaal niet te zeggen;-)

    Beantwoorden

  14. tagrijn
    Apr 18, 2016 @ 15:05:21

    Volgens mij vieren jullie iedere dag het feest dat je nog met elkaar mag zijn.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 18, 2016 @ 15:14:25

      Dat heb je niet helemaal verkeerd gezien Tagrijn. Nadat we er 15 geleden goed met de neus op gedrukt zijn dat het zó over kan zijn realiseren wij ons heel goed dat we “van de dag” moeten genieten

      Beantwoorden

  15. datzalwel
    Apr 18, 2016 @ 14:56:17

    Goed idee om een datum te prikken. Leuke foto’s. Gelukkig hebben wij niet deze datum geprikt want helemaal in de lappen mand . Hopelijk ben ik bij onze datum later dit jaar weer de oude.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 18, 2016 @ 15:12:45

      Ja dat blijft altijd een beetje een gok Zeker bij het ouder worden is het maar afwachten of je ver vooruit kunt plannen. Ik weet dat jullie nog veel oudere broers en zussen hebben en dan gaat dat zéker meetellen. Ik ga duimen dat het voor jullie een mooi feest kan worden.

      Beantwoorden

  16. Regenboogvlinder
    Apr 18, 2016 @ 11:46:47

    Alsnog van harte gefeliciteerd! Wat een mijlpaal!
    Mooi dat jullie een leuke dag hebben gehad, rust nu eerst maar uit.
    We lezen er tzt wel over, ben benieuwd! 🙂

    Beantwoorden

  17. ria
    Apr 18, 2016 @ 10:17:58

    Gefeliciteerd, Gefeliciteerd en ik hoop dat jullie en wij nog lang van elkaar mogen genieten.
    Groetje, Ria

    Beantwoorden

  18. Petr@
    Apr 18, 2016 @ 09:12:46

    Van harte gefeliciteerd Riet!
    Wat leuk dat jullie zo verwend zijn!
    Dat zijn toch wel hele mijlpalen, 55 jaar getrouwd en 80 jaar worden!

    Beantwoorden

  19. Renesmurf
    Apr 17, 2016 @ 23:05:36

    Het is ook maar net waar je waarde aan hecht en plezier aan hebt. Ik feliciteer je overal mee, bij deze!

    Beantwoorden

  20. powerpointgreetje
    Apr 17, 2016 @ 23:03:47

    een te gekke foto, geweldig, van harte gefeliciteerd

    Beantwoorden

  21. gewoonanneke
    Apr 17, 2016 @ 21:35:13

    Van harte gefeliciteerd en nog veel gezonde en gelukkige jaren samen. En we zien vast nog wel het verslag er van.

    Beantwoorden

  22. Corja
    Apr 17, 2016 @ 21:28:21

    Van harte gefeliciteerd! Wat een mijlpalen!

    Beantwoorden

  23. Villasappho
    Apr 17, 2016 @ 21:13:38

    Gefelici en wat een lieve foto

    Beantwoorden

  24. Mrs. T.
    Apr 17, 2016 @ 21:05:38

    Gefeliciteerd!!! Wat zag je er mooi uit. Jammer dat ik de foto niet groter kan maken om ‘m wat beter te bekijken.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 17, 2016 @ 21:20:38

      Dankjewel!
      De foto had ik voor een ouder logje verkleind. Op de computer boven moet ik ‘m grote hebben, zal morgen kijken of ik ‘m kan vervangen want met deze lukt het niet.

      Beantwoorden

  25. Marja
    Apr 17, 2016 @ 21:00:31

    Geweldig! De liefde spat er vanaf.

    Beantwoorden

  26. Suskeblogt
    Apr 17, 2016 @ 20:51:23

    Oh, met mijn 56 jaren voel ik me heel erg klein en jong als ik deze foto zie. Ik was toen één jaar jong.
    Op naar het feest dus.

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

