ei ei….!!!

Inderdaad, ei ei als uitroep! Pasen is me een beetje ontgaan, ondanks dat iedereen al druk paaswensen rondstrooit. Duidelijk een foutje, ik was er gewoon ff niet bij, druk druk druk weetjewel terwijl er ook van alles om me heen gebeurde.
Geen seconde aan gedacht dat ik als het even kan ook de paaswens in een krankjorum filmpje verpak.
Teruggrijpen naar  een recent verleden dan maar? Vijf jaar geleden hadden we hier een ” soort pruikentijd” en kon ik de verleiding niet weerstaan om iets met een zigeunerachtige pruik te  doen….. met deze paaswens op film tot gevolg!

42 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Corja
    Mrt 28, 2016 @ 22:52:21

    Appeltje eitje dus… Heel leuk filmpje! Hoop dat de Paasdagen rustig zijn verlopen. Zet maar in je agenda: volgend jaar is het Pasen op 16 april. 🙂

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mrt 29, 2016 @ 13:12:24

      Altijd leuk om dat soort dingen te maken maar dit keer had ik geen inspiratie, dan is het fijn als je al zo’n groot archief hebt om op terug te kunnen grijpen.
      Deze paasdagen zal ik niet licht vergeten al waren ze inderdaad wel tamelijk rustig.

      Beantwoorden

  2. gewoonanneke
    Mrt 28, 2016 @ 22:32:19

    Nou voor mij was ie nieuw dus haha hij is leuk zoals altijd. Fijne Paasdagen ben ik een beetje laat mee die zijn inmiddels voorbij. Maar hoop dat het voor jullie leuke dagen waren.

    Beantwoorden

  3. tagrijn
    Mrt 28, 2016 @ 13:49:46

    Leuk om ook deze creatie van je weer eens terug te zien. O ja, fijne paasdag (de rest ervan)

    Beantwoorden

  4. cornma
    Mrt 28, 2016 @ 11:41:12

    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zag ook paaseitjes in jouw kristallen bol. :;) Zou er ook zo’n bol bestaan die gevuld is met zoute drop?
    Ik hoop dat jullie paasdagen gezellig verlopen.

    Beantwoorden

  5. Petr@
    Mrt 28, 2016 @ 10:31:49

    Leuk Riet! De tijd heft geen vat op je want ik dacht dat het een recent filmpje was 😉
    Nog een gezellige, al is het een stormachtige, tweede Paasdag!

    Beantwoorden

  6. powerpointgreetje
    Mrt 28, 2016 @ 00:25:15

    een hele mooie paasboodschap…
    Wens je een hele fijne tweede paasdag toe en voor nu een goede nachtrust, slaap lekker en tot een volgende keer,
    lieve groetjes Greetje

    Beantwoorden

  7. RenéSmurf
    Mrt 27, 2016 @ 23:52:54

    Dat is een mooie bol, vol lekkers!

    Beantwoorden

  8. Mrs. T.
    Mrt 27, 2016 @ 20:59:43

    🙂
    Ze is echt goed die waarzegster.

    Beantwoorden

  9. IngridMoorenBlogs
    Mrt 27, 2016 @ 13:04:15

    Whaha,geweldig! Fijne dagen Rietepietz….

    Beantwoorden

  10. ria
    Mrt 27, 2016 @ 12:02:23

    Heerlijk Riet en het verveelt nooit om te zien.
    Fijne dagen
    Lieve groet, Ria

    Beantwoorden

  11. Jokezelf
    Mrt 27, 2016 @ 10:39:02

    Erg leuk Riet, ik kende hem ook niet en ik kom hier toch ook al heel wat jaren. Maar dat zegt natuurlijk niets, want ik heb lang niet alles van je gelezen. Enfin, fijne Paasdagen, óók voor de eitjes, die vast allemaal een mooie bestemming zullen vinden 😉

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mrt 27, 2016 @ 11:47:19

      Ik zit me ter plekke te schamen dat ik nooit geen linkje van jou heb neergezet. Komt waarschijnlijk omdat jezelf niet héél veel logjes zet en vaker leest dan reageert. Geen probleem natuurlijk, al zou je nooit reageren maar dan wordt het voor mij meestal niet “lastig genoeg “om je steeds op te zoeken en komt die link er niet. Maar ik ga dat nu snel rechtzetten, die link komt er 😉

      Beantwoorden

  12. Regenboogvlinder
    Mrt 27, 2016 @ 10:33:58

    Al is dit ei dan 5 jaar oud… geen probleem want sowieso doen de oudjes het nog best ;-). Hartstikke leuk! Fijne Paasdagen!

    Beantwoorden

  13. Marja
    Mrt 27, 2016 @ 09:36:29

    Geweldig. Ik zag ook eitjes. Dat is wel héél toevallig.
    Fijne dagen samen.

    Beantwoorden

  14. beaunino
    Mrt 27, 2016 @ 09:33:57

    Ik vind het knap! Wat ben je toch multifunctioneel, haha!
    Hele fijne Paasdagen🐣🐥🐣🐤

    Beantwoorden

  15. Hartelijke Hot Hulk
    Mrt 27, 2016 @ 08:39:50

    Goed dat je je paasboodschap hebt herhaald.
    Ik kon hem niet.
    Maar lig nu in een ei.
    Ehhhhh deuk!

    Beantwoorden

  16. Blog Zonder Naam
    Mrt 27, 2016 @ 04:45:04

    Gossie….. Volgens mij ben ik ook met ‘de helm op geboren’. Ik zag in jou kistallen bol namelijk ook heel veel paaseitjes! Waar gezegd dus!

    Beantwoorden

  17. Leidse Glibber
    Mrt 27, 2016 @ 00:48:57

    Ben toch wel blij met dit filmpje uit de oude doos, hij is zo leuk. Ennuhhh voor ik het vergeet, ………..prettige Pasen

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mrt 27, 2016 @ 09:16:03

      Beter als niets toch? De mogelijkheden zijn voor pasen gewoon ook wat minder dan met kerst en door de steeds veranderende datum , het kan wel 6 weken schelen , ben ik er minder alert op tijdig iets te bedenken.

      Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

