brief aan de zorgverzekeraar

 

Rijswijk , 17 maart, 2016                               aan zorgverzekeraar “het houten kruis”

Mijn dames/heren,

Wegens pensionering van onze huisarts hebben wij U verzocht ons een nieuwe huisarts toe te wijzen die samenwerkt met Uw zorgkantoor  zodat eventuele kosten  volgens  de polis  gedekt zijn.
Uw voorstel  om in te schrijven bij Dr. L.Evi  roept toch wat vragen op !
Wij zijn al bejaard en vinden dokter L.Evi  wat jong over komen op de foto in het artsenregister.

dr.leviOndanks zijn zeer serieuze blik  lijkt de, in onze ogen, nog piepjonge arts   nauwelijks de luiers ontgroeid en we kunnen ons niet goed voorstellen dat hij  eventuele  geriatrische   problemen adequaat zal kunnen behandelen door een gebrek aan inleving.
Het moet, zélfs met de huidige bezuinigingen in de zorg,  toch wel mogelijk zijn arts en patiënt iets beter te matchen.

In afwachting van een betere oplossing verblijf ik  met vriendelijke groet,

heer en mevrouw Rietepietz

 

 

 

52 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Trackback: antwoordbrief H.K. | van koninklijk tot knettergek
  2. meninggever
    Mrt 25, 2016 @ 11:10:40

    Benieuwd of je ook antwoord hebt gekregen van de verzekeraar….:)

    Beantwoorden

  3. cornma
    Mrt 20, 2016 @ 10:51:29

    Een dokter naar mijn hart, jong, energiek, knap en nog serieus ook. Wat kan een patiënt zich nog meer wensen?

    Beantwoorden

  4. majaer
    Mrt 19, 2016 @ 14:11:13

    Het is misschien wat jong, maar hij lijkt mij wel een hele lieve arts en hij is van harte welkom.

    Beantwoorden

  5. IngridMoorenBlogs
    Mrt 19, 2016 @ 12:41:38

    Haha……zou zomaar kunnen tegenwoordig hoor 😉

    Beantwoorden

  6. Melody62
    Mrt 19, 2016 @ 11:13:11

    Ik heb absoluut niet te klagen over mijn huisarts en ik hoop dan ook dat zij nooit met pensioen zal gaan …. (klinkt egoistisch maar zo bedoel ik t natuurlijk niet, ik gun haar haar ; rust’ als die tijd komt)

    Daarna schrijf ik me in bij jouw nieuwe 😉

    Beantwoorden

  7. Petr@
    Mrt 18, 2016 @ 21:10:32

    Riet hebben jullie ook nog een leuke jonge tandarts in de familie?
    Wij willen wisselen van tandarts 😉

    Beantwoorden

  8. terrebel
    Mrt 18, 2016 @ 20:42:00

    Als deze dokter lacht verdwijnen vele pijntjes!

    Beantwoorden

  9. Mrs. t.
    Mrt 18, 2016 @ 19:16:22

    Wat een knapperd die dokter!

    Beantwoorden

  10. Blog Zonder Naam
    Mrt 18, 2016 @ 12:53:22

    Rietz toch….. Dit is serieuze leeftijdsdicriminatie! Dat is strafbaar hoor! Als de arts in kwestie competabel gevonden wordt zou ik toch het een kans willen geven. Als deze jonge bollebooz cum laude afgestudeerd is, lijkt het me geen probleem.
    (later kun je alsnog wisselen, mits er gegronde redenen voor zijn)

    Beantwoorden

  11. rietemmen
    Mrt 18, 2016 @ 09:45:53

    hihi………..echt rietepietz op z’n best……………..ben je niet vergeten hoor……….kijk geregeld…………….liefs riet(je)

    Beantwoorden

  12. Regenboogvlinder
    Mrt 18, 2016 @ 09:34:41

    Haha, maf mens! Wat een geweldige brief.
    Ja, ik vind ook dat ze met zo’n match wel iets meer rekening kunnen houden met de leeftijd van de arts/patienten.. Giller van een foto, je bent weer lekker bezig geweest 😉

    Beantwoorden

  13. powerpointgreetje
    Mrt 18, 2016 @ 09:11:35

    geweldig…..wat een leuke foto…

    Beantwoorden

  14. John
    Mrt 18, 2016 @ 08:43:19

    Hahahaha Geweldig Riet. Echt op z’n Rietz dus.
    Ik denk met een beetje experimenteren dat het hem best wel lukt allemaal 😛

    Beantwoorden

  15. Anne Mieke Vermeulen
    Mrt 18, 2016 @ 06:29:53

    Geweldig!

    Beantwoorden

  16. Leidse Glibber
    Mrt 18, 2016 @ 00:14:45

    Ook de zorgverzekeraar moet op de kleintjes letten 😦

    Beantwoorden

  17. datzalwel
    Mrt 17, 2016 @ 23:39:37

    Geweldig Rietepietz, dat snoetje, onbetaalbaar. Hij heeft toch iets van jouw genen denk ik. Laat maar komen zo’n leuk doktertje.

    Beantwoorden

  18. RenéSmurf
    Mrt 17, 2016 @ 23:15:32

    Volgens mij kan die het prima, lees zijn rapporten maar, nog nooit een patiënt van hem iets overkomen.

    Beantwoorden

  19. beaunino
    Mrt 17, 2016 @ 22:33:40

    Hahaha, hoe kom keer weer op! Ziet er anders wel zeer veelbelovend uit voor de toekomst!

    Beantwoorden

  20. margrietspanjaard
    Mrt 17, 2016 @ 21:17:57

    Wat leuk toch dat je kleinkinderen zo inspirerend kunnen werken voor een prachtig verhaal 🙂

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mrt 17, 2016 @ 21:26:50

      En dis is dan zelfs al een áchter kleinkind, de zoon van de kleindochter die op de foto in het vorige logje de blauw/witte jurk draagt.Ik kan trouwens aan iédere foto wel een verhaal plakken, euze handig is dat voor een blogger;-)

      Beantwoorden

  21. Zus
    Mrt 17, 2016 @ 21:16:46

    Zoooo dat is nog eens een leuk koppie. En wat makkelijk een dokter in de familie! Als hij goed is over een jaar of 25 kom ik voor een second opinie 😉 haha

    Beantwoorden

  22. Kakel
    Mrt 17, 2016 @ 20:55:05

    Het houten kruis, haha! Zo iemand kan je nog eens tussen de benen vatten. Och, och, wat zeg ik nu weer (-: Levi kijkt wel heel serieus, zo ken ik hem helemaal niet. Laat hem voorlopig maar genieten van het leven!
    Lieve groet (zwaai, zwaai, Marion)

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Mrt 17, 2016 @ 21:15:54

      Nou ja, wij zijn bij het zilveren kruis verzekerd dus wat scheelt het;-)
      Marion heeft op dit moment een échte dokter nodig, ze zwaait dus even niet terug, ligt voor de tweede keer in korte tijd in het ziekenhuis met longproblemen. Het gaat helaas net heel goed met haar. maar ik breng jouw groeten over zodra ze weer iets opknapt.

      Beantwoorden

  23. Marja
    Mrt 17, 2016 @ 20:43:42

    Gossie, wat kijkt hij serieus. Ik zou hem toch nog een tweede kans geven, hoor.

    Beantwoorden

  24. ria
    Mrt 17, 2016 @ 20:42:27

    Prachtig

    lieve groetjes, Ria

    Beantwoorden

  25. gewoonanneke
    Mrt 17, 2016 @ 20:42:21

    Volgens mij voordat jullie last krijgen van geriatrische problemen is hij al afgestudeerd is 😄😄. Wat een leuke foto

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

