gesnapt…?

Het is een beroep hé, paparazzi fotograaf. Net als redacteur  van een “roddelblad”, ook een beroep waar een goed belegde boterham mee te verdienen is.  Nou behoren  Henk en ik gelukkig niét tot de doelgroep van deze twee, een beetje langs het randje balancerende,  beroepen.

De foto’s van de sixtyparty vorige week heb ik eens bekeken met het oog van  de roddelblad redacteur op mogelijkheden , en jawél hoor, Henk zou écht  “hangen’ wanneer hij een BNner was! Over de waarheid maakt men zich meestal weinig zorgen, je kunt beweren wát je maar wilt mits je er een vraagteken achter zet. Dan bewéér je niets, maar je vraagt je iets áf en dat is heel iets anders natuurlijk.

Dus,  of Henk  nou écht iets heeft met die beeldschone vriendin van onze kleinzoon boeit niemand, maar de suggestie is gewekt.  Op zoek naar de verkleedkist op zolder kwamen we ook nog twee grote koffers tegen die geen hond nog gebruikt, dat de rits niet helemaal top meer is zorgt dat ze bij het groot vuil kunnen …. káásje natuurlijk voor de voor de deur liggende paparazzi …. nou ja kijk zelf maar wat een roddelblad dáár van kan maken !

prihenkie

59 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Rebelse Huisvrouw
    Apr 29, 2015 @ 18:54:44

    Het leukste vind ik altijd dat jouw Henk altijd zo braaf meewerkt, heerlijk!!!

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 29, 2015 @ 18:58:43

      Nou in dit geval was er niet heel véél medewerking nodig, hij moest even stil staan voor de foto met de koffer. Voor een feestje verkleden vindt hij gelukkig nooit een probleem! Verder moet ik hem er aan de (kroes) haren bij slepen om op m’n log te kijken dus éigenlijk weet hij niet wat ik uitspook als ik niks zeg;-)

      Beantwoorden

  2. meninggever
    Apr 29, 2015 @ 16:09:50

    Zo’n mooie dame in mini is natuurlijk niet te versmaden, ook al verkeer je zelf in je sixties…..Het resultaat van al dat vermaak zal zeker vergelijkbaar zijn, al zouden mijn koffers meer lijken op containers vrees ik…

    Beantwoorden

  3. Regenboogvlinder
    Apr 27, 2015 @ 18:03:43

    Hé deze heb ik even gemist hoor… was een paar daagjes op pad, dus nog even inhalen. Hoeft niet natuurlijk, maar van sommigen wil ik niks missen ;-).
    Die Henk, nu snap ik het ook allemaal beter… Gelukkig dat hij zijn gezonde verstand weer heeft gevonden.. 😉

    Beantwoorden

  4. Paul
    Apr 27, 2015 @ 15:15:41

    Dit ziet er inderdaad sappig uit, Riet. Ik hoop dat er geen familieleden meelezen hier? Anders gaat het misschien nog viral.

    Beantwoorden

  5. gewoonanneke
    Apr 26, 2015 @ 23:08:27

    Heel geloofwaardig hoor, zeker. Die Henk met zijn weelderige pruik voelde zich vast weer een jonge vent haha…… Moest denken dat ik ooit een keer voor een geboorte en speciale krant gemaakt had speciaal voor hun. Met mijn eigen krant als format. Je hebt me wel weer op een idee gebracht, moet nog iets maken voor iemand die 80 wordt. Kan ik ook weer eens zoiets doen. Dank je ……;) En Henk al weer terug zeker ???

    Beantwoorden

  6. Petr@
    Apr 26, 2015 @ 15:02:16

    Arme Riet, goed dat je hem de deur hebt gewezen, dat is zijn verdiende loon! 😉
    Hilarisch Riet, leuk en creatief gedaan!

    Beantwoorden

  7. Marion
    Apr 26, 2015 @ 14:50:35

    Er zijn kapers op de kust, kijk maar uit:-)

    Beantwoorden

  8. elsjeveth
    Apr 26, 2015 @ 13:37:31

    ha ha wat een geweldig item. Schaamteloos leuk neergezet.

    Beantwoorden

  9. lisoverseks
    Apr 26, 2015 @ 12:37:38

    Potverdorie, ligt ie al in de winkel?
    Ik móet het weten.

    Het bewijs dat je echt heus waar geen digibeet bent?
    Xxx

    Beantwoorden

  10. cornma
    Apr 26, 2015 @ 12:36:37

    Als het zo vet gedrukt op de voorpagina staat, met de foto’s als “bewijs”, dan moet het wel waar zijn. Riet, ik krijg (bijna) medelijden met je. Die Henk toch, ouwe snoeper!

    Beantwoorden

  11. John
    Apr 26, 2015 @ 10:44:47

    Als het op de cover staat is het waar! Ongelooflijk. Ik had dit niet verwacht, maar nu ik het zo lees…
    Ik heb met je te doen Riet. Ik hoop dat je dit een beetje te bovenkomt.
    Het lachen dan 😀

    Beantwoorden

  12. J@n.
    Apr 26, 2015 @ 10:29:15

    Zo zie je maar weer, dat zelfs Henk niet te vertrouwen is. Wie had dat nou gedacht? 😉

    Beantwoorden

  13. marjak
    Apr 26, 2015 @ 09:07:10

    Hoe verzin je het! Je hebt duidelijk je roeping gemist…;-))

    Beantwoorden

  14. Leidse Glibber
    Apr 26, 2015 @ 00:24:55

    Weer een echte Rietepietz blog, zit hier weer te genieten.

    Beantwoorden

  15. kakel
    Apr 25, 2015 @ 22:58:46

    Hahaha! Die foto van Henk met zijn koffers. Hij staat er nog bij te lachen ook! Ik loop altijd met een grote boog om dergelijke roddelblaadjes heen, maar als ik deze in het schap had zien liggen, had ik niet geaarzeld en ‘m gekocht. Echt een bewaarnummer.
    Liefs Kakel

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 26, 2015 @ 08:44:16

      De mens is toch vaak wat sensatiebelust, na de pakkende koppen leest men al bevooroordeeld verder, dat is eigenlijk het grootste kwaad waar ze toe aan zetten.
      Wanneer mensen wat béter zouden lezen liep het allemaal zo’n vaart niet.

      Beantwoorden

  16. datzalwel
    Apr 25, 2015 @ 21:55:32

    Hilarisch!! Helaas voor een groot deel van de werkwijze waarheid.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 25, 2015 @ 22:02:57

      Daar heb je gelijk in, vooral tegenwoordig , met alle mobieltjes die van alles kunnen, ben je vrij wild voor dit soort reporters! Ze kennen precies de mazen in de wet en helaas nemen mensen heel makkelijk dit soort kreten voor waar aan zónder het vraagteken te zien.

      Beantwoorden

  17. powerpointgreetje
    Apr 25, 2015 @ 21:04:26

    ECHT heel leuk….gewoon te gek dit!!!!
    Fijn weekend voor jullie.

    Beantwoorden

  18. IngridMoorenBlogs
    Apr 25, 2015 @ 20:07:06

    Haha…leuk gedaan weer Rietepietz!

    Beantwoorden

  19. Harrij Smit
    Apr 25, 2015 @ 19:45:53

    hahaha – wat een schuinsmarcheerder 🙂 Heerlijk stukje huisvlijt!

    Beantwoorden

  20. Mrs. T.
    Apr 25, 2015 @ 19:42:45

    🙂

    Beantwoorden

  21. Marja
    Apr 25, 2015 @ 18:44:36

    Ik vind dat nieuwe kapsel van Henk helemaal te gek en jouw blonde lokken mogen er ook zijn. Wauw, zo tof. Ik was even helemaal terug in de tijd.
    Heb je de limerick over jezelf al gelezen? Kijk even bij Harrij.

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 25, 2015 @ 18:51:06

      Ik vond de lange donkere pruik beter staan bij Henk maar die hadden we uitgeleend;-)
      Oéps, zag vanmorgen dat hij nog in de verhuismodus stond! Maar ik ga kijken of er paparazzi aan te pas gekomen is;-)

      Beantwoorden

  22. Suskeblogt
    Apr 25, 2015 @ 18:24:20

    hopelijk lezen we het allemaal op deze blog ! 🙂

    Beantwoorden

  23. ♫ Mel☺dy ♫
    Apr 25, 2015 @ 18:19:22

    Schaterlach … wat ben je toch een prachtig exemplaar van het ras mens
    Wat zou de wereld er toch anders uitzien als er meer waren zoals jij !!

    En ja de media …. Schaamteloos (toevallig…. Toeval bestaat niet, …. Heb ik een half uur geleden mijn limerick klaargezet voor morgen…)

    Beantwoorden

    • rietepietz
      Apr 25, 2015 @ 18:30:26

      Ik snap dan weer niet dat mensen dat voor “zoete koek nemen. Maar de bladen verkopen nog steeds goed op de “sensationele” voorpagina’s !
      Ik ben benieuwd naar de limerick. Ik werk nooit zover vooruit dus heb nét voor het eten die pagina in psp zitten knutselen. Als ik een gek plannetje moet ik er diréct mee aan de slag, als ik erover ná ga denken gaat het altijd fout;-)

      Beantwoorden

      • Melody
        Apr 26, 2015 @ 14:16:48

        nee dat snap ik ook niet….. sterker nog, ben er trots op dat ik dat niet snap want het onderscheid mij van dat soort mensen die teren op andermans ellende.

        Ik werk altijd in het voren waar dat kan, net als jij….zodra ik iets in mijn hoofd heb werk ik het uit…. en bij veel dingen op mijn log kan dat dus ook 😉

        Beantwoorden

        • rietepietz
          Apr 26, 2015 @ 15:56:53

          Gewoon té weinig verstand om het daarvoor te gebruiken die mensen. Het blad aart er wél bij!

          Ik maak zelden dingen vooruit, alleen foto’s van momenten waarvan ik denk dat ik er misschien ooit iets mee kan. Bij zo’n foto komt dan vaak het idee vanzelf we en dan is het zó gemaakt l;-)

          Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

