alles dat wenselijk is….

Allereerst natuurlijk van harte een …….

Ik hoop van harte dat 2015 iedereen brengt waar hij of zij het meest behoefte aan heeft en heb ik m’n kerstlogje daar al de nodige ingrediënten voor aangedragen!
Goede voornemens heb ik niet gemaakt, dat doe ik nooit. Het is uiteindelijk “een beetje dom” om dingen waarover je niet tevreden bent verkeerd te blijven doen tot het toevallig weer een keer nieuw jaar is!Dat wil niet zeggen dát ik nooit dingen doe die ik beter zou kunnen veranderen….. het zegt alleen dat ik vind dat je op iedere willekeurige dag kunt, en moet,  stoppen met dingen die je anders wilt doen.
goede voornemensGeen goede voornemens dus bij Rietepietz en ik beloof dat ik aan het eind van 2015 niet zal zeuren  want zoals Loesje zegt …….

Hoewel ik me tijdens de jaarwisseling echt niet “laveloos zal drinken” zal ik zéker met een glas “lekkers” in de hand zitten.2015
Géén champagne, daar geef ik niets om en proosten kan met iéder drankje…  Dus ook met mijn favoriete longdrink, een flinke scheut Gin in een glas jus ‘d orange  om de smaak van van het “sjuutje” een beetje te neutraliseren!
Maar gaan jullie gerust je gang als je met champagne wilt proosten, tenzij je wél het  voornemen hebt gemaakt om geen alcohol te drinken in 2015, dan heb ik niets gezegd.
In de hoop dat we er weer fantastisch log jaar van gaan maken met z’n allen  en, nogmaals ………gelukkig nieuwjaar

25 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Rebelse Huisvrouw
    Jan 06, 2015 @ 13:02:00

    Jullie ook een goed 2015 Rietepietz!

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Rebelletje, we gaan er voor!

    Beantwoorden

  2. Marlou
    Jan 05, 2015 @ 09:45:51

    Dag lieve Riet…

    hoera!
    Ik ben er weer.
    En…
    eerst en vooral om jou een mooi en gezond nieuwjaar toe te wensen..

    Morgen lees ik je even bij!
    dagdag…
    Marlou

    Rietepietz zegt;

    Gezellig dat je weer terug bent en natuurlijk wens ik ook jouw een prachtig nieuw jaar!.

    Beantwoorden

  3. meninggever
    Jan 04, 2015 @ 14:46:01

    Mijn enige goede voornemen is dat ik ze niet maak, dus niet hoef na te komen. Voor de rest wens ik iedereen en jou in het bijzonder, het allerbeste voor dit jaar mogelijk……

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Leo en inderdaad, dat is het enige juiste goede voornemen !

    Beantwoorden

  4. jokezelf
    Jan 04, 2015 @ 12:48:51

    Ik wens jou ook een goed 2015, in een goede gezondheid en met veel geluk en liefde. Tot blogs!

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel, ik zou met een jaar als 2014 al heel tevreden zijn;-)

    Beantwoorden

  5. minoesjka2
    Jan 02, 2015 @ 15:12:57

    ik wens jou en degene waar jij om geeft al het goeds voor 2015, blijf genieten met en van elkaar 🙂

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Minoesjka, en jij vooral veel beterschap met de gebroken arm!

    Beantwoorden

  6. Paul
    Jan 02, 2015 @ 12:55:40

    Ik snap je instelling rondom goede voornemens helemaal… belachelijk om daar alleen op 1 januari mee te beginnen. Ik wens je een mooi 2015 toe.

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Paul, en zeker weten, het werkt ook voor geen meter die goede voornemens, ik ga gewoon lekker door met was ik altijd doe!

    Beantwoorden

  7. Petr@
    Jan 02, 2015 @ 12:14:43

    Een heel gelukkig en vooral gezond nieuwjaar voor jou, je man en de rest van je gezin!
    Liefs Petr@

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel, je weet zelf ondertussen meer dan ooit hoe belangrijk die gezondheid is!

    Beantwoorden

  8. cornma
    Jan 02, 2015 @ 11:17:57

    Ik ben ook niet zo van de goede voornemens, al heb ik dit jaar een heel klein voornemen gemaakt. Of het een goed voornemen is, is wat anders natuurlijk. Ik zag een afwas staan waar ik bar weinig zin in had, dus dacht ik: laat dat soort dingen vooral tot morgen wachten en maak je er verder niet druk om.
    Alcohol drink ik niet, dus proost ik met een glas water en anders met een glaasje niks.
    Gelukkig Nieuwjaar.

    Rietepietz zegt;

    Als jij er blij van wordt is het natuurlijk een góed voornemen;-) Ik heb daar trouwens óók geen moeite mee hoor, vanuit de kamer zie ik niets van de afwas en wij laten dat dus ook regelmatig staan, het loopt héus niet weg!
    met water proosten gaat prima hoor, net als bij John doe ik dan voorzichtig dat er geen spetters van mijn drankje in jouw glas komen. Om deze tijd, het is nu half 4 in de middag drink ik trouwens óók water!

    Beantwoorden

  9. redstar
    Jan 02, 2015 @ 10:12:49

    Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met 2015 als ik overal ene beetje lees hoe mensen het graag zouden willen.
    Als het nu ook allemaal uitkomt..
    Ik proost met een glaasje water als het mag 😀 want alcohol gaat er hier niet in.

    Rietepietz zegt;

    Als nou ook iedereen er maar iets voor wil doén om alles ten goede te keren. Ik weet dat jij je er zelfs voor gaat inzetten op een niveau waar het echt verschil zóu kunnen maken.
    Ik zorg dat ik niet per ongeluk met mijn drankje in je water spetter bij het toasten’-) ik drink trouwens overdag nooit anders dan water maar in de avonduurtjes is een longdrink toch een welkome “gast”.

    Beantwoorden

  10. Suskeblogt
    Jan 02, 2015 @ 10:03:02

    Ik wens iedereen een goede gezondheid en de rest moet je maar zelf invullen.
    Straks ga ik weer werken en dus zal de nieuwjaarsstemming vlug verdwenen zijn.

    Rietepietz zegt;

    Precies, maar als puntje bij paaltje komt kunnen we wénsen wat we willen, de vraag is maar of die wensen ook vervuld worden! Hier gaan we de boodschappen aanvullen en dan de kerstboel eruit gooien, ook hard werken hoor;-)

    Beantwoorden

  11. RenéSmurf
    Jan 01, 2015 @ 23:16:55

    ja, ik zou zeggen, doe vooral wat je wilt, dan doe ik dat ook! En zo komen we een heel eind!

    Rietepietz zegt;

    zolang dat kan zonder dat ánderen daar schade van ondervinden ga ik dat ook zeker doén;-)

    Beantwoorden

  12. Mrs. T.
    Jan 01, 2015 @ 18:06:17

    Een prachtig 2015 voor jou en de jouwen!

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel, we gaan er hard aan werken want niets komt vanzelf natuurlijk!

    Beantwoorden

  13. kakel
    Jan 01, 2015 @ 18:02:56

    Gelukkig nieuwjaar! Met veel gezondheid en liefde ❤

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Kakel, en neem vooral zélf ook voldoende hé!

    Beantwoorden

  14. powerpointgreetje
    Jan 01, 2015 @ 16:24:22

    wens je een goed, liefdevol maar vooral gezond 2015

    Rietepietz zegt;

    dankjewel Greetje , gezondheid is inderdaad heel belangrijk!

    Beantwoorden

  15. Marja
    Jan 01, 2015 @ 14:18:01

    Ik wens jullie een knotsgezellig, kerngezond en liefdevol 2015.

    Rietepietz zegt;

    We gaan álles doen wat in ons macht ligt om dat waar te maken, dankjewel Marja!

    Beantwoorden

  16. ♫ Mel☺dy ♫
    Jan 01, 2015 @ 11:13:41

    precies!

    Ik wens jou en de jouwen…..alles toe dat jullie jezelf wensen!

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Melody! Daar gaan we, voor zover we daar invloed op hebben, natuurlijk hard aan werken!

    Beantwoorden

  17. datzalwel
    Jan 01, 2015 @ 11:09:20

    Ik heb gisteravond rond 11 uur mijn goede voornemen gemaakt om het hele jaar braaf door te brengen.:-) Voor het hele 2015 lijkt me dat toch te veel gevraagd Dus doe ik het zoals lij het hele jaar door er iets van proberen te maken.Maar natuurlijk op de eerste plaats een heel goed nieuwjaar voor jullie.

    Rietepietz zegt;

    Whahaha, gelukkig bén jij altijd al braaf dus dat gaat je ábsoluut wel lukken. Als mensen van onze leeftijd nog niet weten hoe ze het best hun leven in kunnen richten ziet het er somber uit! We gaan dus maar gewoon dóór waar we gebleven waren denk ik;-)

    Beantwoorden

  18. gewoonanneke
    Jan 01, 2015 @ 10:58:03

    Voor jou en die je lief zijn ook Riet en op veel mooie verhalen in het nieuwe jaar, goede gezondheid…….en veel lachen.

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Anneke, aan dat lachen ga ik natuurlijk werken want lachen is gezond en daar werk ik graag aan mee;-)

    Beantwoorden

  19. Marion
    Jan 01, 2015 @ 09:41:56

    Wat een enig logje weer, jullie ook een heel gezond en plezierig 2015.
    XXX

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel en ik hoop dat we ook dit jaar weer menigmaal de winkelcentra “onveilig zullen gaan maken” ;-). XXX

    Beantwoorden

  20. Hartelijke Hot Hulk
    Jan 01, 2015 @ 09:14:46

    IK wens jou en alles wat je Lief hebt een heel gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar toe.
    En dat je er maar weer op los blogt 😉

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Hulk, daar ga ik natuurlijk hard aan werken, het begin is er en met dit eerste log in het nieuwe jaar is de kop er weer af!

    Beantwoorden

  21. Blog Zonder Naam
    Jan 01, 2015 @ 09:14:19

    Jij ook de beste wensen….
    Als 2015 net zo wordt als het begonnen is….. Dan zal ik veel de veearts nodig hebben. Gisteren de hele dag getobt met en koe die moest kalven; gisteravond gekalfd (bevallen van een flinke dochter; Saartje), maar mama-koe kan niet meer staan; zwangerschaps vergiftiging met verkeerde mineralen in het bloed. Dat kan dus nog spannend worden vandaag. En dan nog de nodige familiebezoekjes die afgelegd moeten worden….. (en ik barst van de slaap….)
    Groetjes

    Rietepietz zegt;

    Des te méér waardeer ik het dat je hier je wensen komt overbrengen i.p.v. je bed in te duiken. Ik hoop écht dat het jaar toch wat minder heftig uit zal pakken. Sterkte met de zorg voor moeder koe, ik hoop dat ze het gaat redden!

    Beantwoorden

  22. beaunino
    Jan 01, 2015 @ 08:42:11

    Gelukkig nieuwjaar Riet, Henk en Marion XXX

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Beauminootje, ook namens Henk, Marion leest hier zelf alle reacties. Zó leuk “dat ze er steeds meer bij hoort”voor m’n lezers!

    Beantwoorden

  23. Leidse Glibber
    Jan 01, 2015 @ 03:00:08

    Ook voor jullie nogmaals de beste wensen en laten we er met zijn allen een geweldig (log) jaar van maken.

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Glibbertje, gaan we natuurlijk zónder meer van uit!

    Beantwoorden

  24. J@n.
    Jan 01, 2015 @ 01:01:28

    Gelukkig nieuwjaar rietepitz!

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel J@n, dat het knakje je ook dit jaar maar mag smaken!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

