jong geleerd…

Alles moet geleerd worden hé, óók je neus snuiten en een zakdoek gebruiken.
Dat valt nog helemaal niet mee maar Levi lijkt het onder de knie te hebben…… lijkt zeg ik toch 🙂
Hij heeft ook alvast een beroepskeuze test gedaan…… hij kan maar het beste komediant worden is de uitslag….. hoe kómen ze d’r op!

22 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Rebelse Huisvrouw
    Dec 01, 2014 @ 15:08:44

    Haha, wat een mannetje!

    Rietepietz zegt;

    Ik vrees dat we moeten gaan leren niet te lachen, meneer begint te snappen wanneer hij lollig is;-)

    Beantwoorden

  2. Blog Zonder Naam
    Nov 30, 2014 @ 14:48:06

    Nou, dat verdient een extra pressentje van de sint!
    (Ik kwam de laatste tijd nogal vaak tijd te kort sorry)

    Rietepietz zegt;

    Sint gaat hem zéker niet vergeten;-)
    Dat wéét ik toch en dat geeft niks hoor, maar zo’n kort logje is dan wel lekker hé;-)

    Beantwoorden

  3. Leidse Glibber
    Nov 30, 2014 @ 02:40:58

    Off topic. als je een middagje komt buurten zou ik je aanraden even te wachten tot na 12 december als de ijsbaan en de kerstmarkt op het water van de Nieuwe Rijn liggen dat ziet er echt prachtig uit.

    Rietepietz zegt;

    Daar heb je hélemaal gelijk in, bedankt voor de tip.

    Beantwoorden

  4. cornma
    Nov 29, 2014 @ 19:54:28

    Haha, echt een supertalent. Is ie al ingeschreven voor de x factor?😂😂

    Rietepietz zegt;

    SSttt… niet verder vertellen, hij zit in de finale!

    Beantwoorden

  5. Mrs. T.
    Nov 29, 2014 @ 18:07:53

    Leuk manneke!

    Rietepietz zegt;

    Ik bén natuurlijk bevooroordeeld maar ik ben het roerend met je eens;-)

    Beantwoorden

  6. ingridblogs
    Nov 29, 2014 @ 17:55:56

    Haha…lekker jong!

    Rietepietz zegt;

    Om óp te vreten weet ik uit eigen ervaring!

    Beantwoorden

  7. ♫ Mel☺dy ♫
    Nov 29, 2014 @ 16:32:43

    Er is tot op dit filmpje nooit een beter bewijs geleverd van het feit dat waar talent niet gemaakt kan worden, noch aangekocht maar aangeboren is!!

    Rietepietz zegt;

    Dat dacht ik óók;-) Wat een portret hé!

    Beantwoorden

  8. powerpointgreetje
    Nov 29, 2014 @ 16:21:32

    wat leuk, een echte kei…..
    fijn weekend voor jou

    Rietepietz zegt;

    Een klein hartenbrekertje hé!

    Beantwoorden

  9. RenéSmurf
    Nov 29, 2014 @ 13:13:03

    jaja, het lijkt in elk geval wel ergens op! ha!

    Rietepietz zegt;

    Ja dat wel, maar het enig nut heeft betwijfel ik, behalve z’n oma vreselijk laten lachen dan.

    Beantwoorden

  10. Marion
    Nov 29, 2014 @ 09:23:24

    Wat een grapjurk hé.
    XXX

    Rietepietz zegt;

    Het gevaar is dat hij zelf door gaat krijgen hoe lollig hij is, maar ja, als z’n zus geboren is krijgt hij natuurlijk concurrentie en dat kan geen kwaad.XXX

    Beantwoorden

  11. John
    Nov 29, 2014 @ 09:13:39

    Ja dat doet hij goed 😀
    Hij doet het beter dan sommige volwassenen 😀

    Rietepietz zegt;

    Toch betwijfel ik of er iets in die zakdoek komt op deze manier, maar het mag nog wel even zo van mij, grote pret natuurlijk.

    Beantwoorden

  12. gewoonhanny
    Nov 28, 2014 @ 23:51:31

    Heerlijk joch! Weet iedereen goed te vermaken.

    Rietepietz zegt;

    Ja de éérste van een nieuwe generatie krijgt meestal méér aandacht dan goed is, maar ja, blijf maar ernstig bij zoiets!

    Beantwoorden

  13. J@n.
    Nov 28, 2014 @ 23:41:05

    Net zijn oma.

    Rietepietz zegt;

    Maar die haar neus écht snuiten hoor;-)

    Beantwoorden

  14. Leidse Glibber
    Nov 28, 2014 @ 23:38:07

    Heerlijk filmpje en al doende leert men.

    Rietepietz zegt;

    Voor het moment is het meer humor dan nuttig bezig zijn,maar ik behelp me gráág!

    Beantwoorden

  15. Corja
    Nov 28, 2014 @ 23:17:32

    Heerlijk! Met dit filmpje in zijn portfolio wordt hij direct toegelaten op de toneelschool!

    Rietepietz zegt;

    Zo vreselijk aanstekelijk hé die kleintjes!Ik kan er niet naar kijken zónder in de lacht te schieten!

    Beantwoorden

  16. datzalwel
    Nov 28, 2014 @ 23:04:57

    Met pretoogjes en al, heerlijk.

    Rietepietz zegt;

    Levi is gewoon een “pretletter” blijf maar eens ernstig bij zo’n kind, dat lukte dochterlief dan ook écht niet!

    Beantwoorden

  17. Marja
    Nov 28, 2014 @ 21:50:47

    Hij trekt nu al volle zalen.

    Rietepietz zegt;

    Nou ja, de voorstelling is dan ook gratis;-)

    Beantwoorden

  18. gewoonanneke
    Nov 28, 2014 @ 20:38:13

    Hij wordt vast een ster haha 😉

    Rietepietz zegt;

    Nou voor “bepaalde mensen” is hij al een ster durf ik te wedden.

    Beantwoorden

  19. kakel
    Nov 28, 2014 @ 20:37:42

    Wat is het toch een heerlijk kind! Vast als komiek geboren 😉

    Rietepietz zegt;

    Blijf maar eens ernstig bij zo’n portret, dat lukt je zélfs niet na 5 slapeloze nachten denk ik 😉

    Beantwoorden

  20. Suskeblogt
    Nov 28, 2014 @ 19:35:50

    Dat wordt later een komisch talent. 🙂

    Rietepietz zegt;

    Volgens mij hoeven we niet eens op later te wachten;-)

    Beantwoorden

  21. ria
    Nov 28, 2014 @ 19:31:12

    Levi weet in elk geval iedereen aan het lachen te krijgen. Zo grappig

    groetjes, Ria

    Rietepietz zegt;

    Z’n oma (onze dochter) lag in een deuk, misschien niet héél pedagogisch maar wél heel plezierig;-)

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

