ze jeuken….

Natuurlijk begrijp ik hélemaal dat al mijn lezertjes snákken naar een nieuw logje ….. wat heeft het leven zonder Rietepietz logjes nou nog  aan  toegevoegde waarden!!!!!   Oke…. ik strijk wel weer met de hand over m’n hart  en sluit de oude laptop met “dubbel toetsenbord” wel weer aan en sleur ‘m op schoot. Ik wil het niet op m’n geweten hebben dat de halve mensheid in een depressie schiet zonder z’n “portie Rietepietz” .
Het is  voor menigeen tóch al lastig om positief te blijven als de blaadjes vallen.

toetsjesNiet dat ik zélf nou zo vrolijk was de laatste weken hoor. als ik , behalve van virussen en ontstekingen,  érgens  doodziek van kan worden is het van laptop die dingen doet die ik niet gevraagd heb…..en dan al helemaal als het m’n eigen schuld is.
Ik had nog nét een nieuwe laptop gekocht voor ik ging kwakkelen en zodra ik weer een beetje op de been was zou ik de boel wel even installeren……. !
Als je nou érgens een fris hoofd voor nodig hebt is het wel de internetjungle, maar goed,  de eerste (pakweg 75)  obstakels kon ik nog netjes ontwijken. uitéindelijk vind ik alle inlog-en ww gegevens  terug  zonder ongelukken te maken.

Normaal ben ik redelijk waakzaam maar met een duf hoofd  blijk ik  tóch iets binnengehaald te hebben waardoor er “vanzelf” andere site’s  openen als ik m’n logje open…*##***.  Het lappie terugzetten naar een eerder herstelpunt haalt niets uit, lappie gaat gewoon z’n eigen gang en zit dus blijkbaar nu zélf in de lappenmand ….. en dán heb ik het even helemaal gehád en keek een tijdje alleen iedere dag even op de pc boven!
En zó zorgden jullie hartverwarmende reacties ervoor dat de vingetoppies   weer beginnen te jeuken en ik de oude zooi maar weer tevoorschijn heb gehaald…….en nu ga ik als de bliksem een rondje maken!

26 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Rebelse Huisvrouw
    Nov 02, 2014 @ 23:12:00

    Ik had net al gezien dat je terug was natuurlijk maar toch wou ik het nog even kwijt: goed dat je er weer bent!

    Rietepietz zegt;

    Dat blijft fijn om te horen dus dankjewel.

    Beantwoorden

  2. hanscke
    Okt 30, 2014 @ 15:22:34

    Ook ik heb je gemist. Mooi dat je er weer bent, ook al is het dan met oud spul

    Rietepietz zegt;

    Het voelt bést wel goed dat ik gemist werd! En als er iémand liever op z’n de oude vertrouwde spullen blijft rammen ben ik het wel, maar ja, echt handig is het niet zo’n dubbel toetsenbord maar ik ben weer even gered.

    Beantwoorden

  3. gewoonanneke
    Okt 30, 2014 @ 00:01:21

    Nou natuurlijk hebben we je allemaal gemist blij dat het wat beter gaat en ach die computer komt ook vast wel goed. Fijn weer terug te zijn.

    Rietepietz zegt,

    Het heeft allemaal lang genoeg geduurd ,hoogste tijd om weer wat van me te laten horen;-)

    Beantwoorden

  4. Zus
    Okt 28, 2014 @ 21:04:44

    Ha Riet,
    Blij te zien dat het weer beter gaat. Nu je lappie nog, succes ermee.XXX

    Rietepietz zegt;

    Ja ik voel me inderdaad weer een stuk energieker dus het loggen gaat weer prima!
    De blaasontsteking blijft lastig doen, heb nog geen uitslag van de kweek.
    Ik heb waarschijnlijk nu gevonden waar het probleem op lappie zit, nu nog weten hoe ik dat op kan lossen;-(

    Beantwoorden

  5. kakel
    Okt 28, 2014 @ 21:00:23

    Ik ben al ZO blij dat ik weer iets van je hoor. Gelukkig dat het aan je laptop ligt en niet aan jouw of Henks gezondheid. Ik begon me zachtjes al zorgen te maken…
    Hang in there!
    Liefs Kakel

    Rietepietz zegt;

    Nou bij mij “rammelt” er hier en daar nog wel iets maar niets waardoor ik niet zou kunnen loggen. Gelukkig werkt de oude lap nog en ondertussen hoop ik het probleem te vinden op de nieuwe!Geen zorgen meer dus 😉

    Beantwoorden

  6. VoorHetBlogGezet
    Okt 28, 2014 @ 18:59:21

    Heee onze Rietepietz…ook ik ben een slechte blogger de laatste tijd maar gelukkig val jij wel in mijn mailbox. xxx

    Rietepietz zegt;

    Hé, gezellig weer iets van je te horen want het is inderdaad wel héél stil op jouw site!
    Je hebt zélfs geen updates meer over je voet gezet, alles ondertussen weer oke?

    Beantwoorden

  7. ingridblogs
    Okt 28, 2014 @ 17:37:59

    Het stinkt hier Rietepietz hahha.Fijn dat je er weer bent!

    Rietepietz zegt;

    eh…. stinken…? Ik ruik niéts hoor, misschien ben ik nog een beetje verkouden;-)

    Beantwoorden

  8. Petr@
    Okt 28, 2014 @ 15:34:11

    Gelukkig weer een teken van leven van Rietepietz!
    Je werd node gemist Riet, daar moet je toch wel een opkikker van krijgen! 😉
    Sterkte met de laptop!

    Rietepietz zegt;

    je hebt hélemaal gelijk, als het even allemaal tegen zit glij je héél makkelijk af naar “dat nieuwe logje kómt nog wel een keer” maar de lieve reacties hebben er écht voor gezorgd dat ik dan toch maar weer met de oude lapper aan de slag ging. Het is bést fijn om zo’n trouwe lezerskring te hebben.

    Beantwoorden

  9. spontanity2
    Okt 28, 2014 @ 10:03:38

    Ben ik even blij met een pc nerd in de familie 🙂 Succes!

    Rietepietz zegt;

    Daar kan ik ook zó jaloers op zijn…. maar ik gun het je wel hoor;-)

    Beantwoorden

  10. John
    Okt 28, 2014 @ 09:31:40

    Oei Riet, dat klinkt weer niet best. Als je nu in de buurt woonde kwam ik de boel even schoonmaken voor je en de boel zo goed als dicht spijkeren.
    Een laptop of computer war wat ongewenst opstaat is namelijk nooit leuk.
    Hopelijk los je het snel op.

    Rietepietz zegt;

    Ik zou inderdaad blij zijn met jou als buurman;-) Maar ik moet even geduld hebben, de vriend van onze kleindochter is er ook aardig handig in maar het stelletje is nog druk doende na een verhuizing.
    Gelukkig werkt de oude nog al is het een beetje onhandig met dat extra toetsenbord.

    Beantwoorden

  11. Marion
    Okt 28, 2014 @ 09:17:13

    Gelukkig, daar ben je weer. Hoop voor jou dat je kleindochter even tijd gaat vinden.
    XXX

    Rietepietz zegt;

    Dat hoop ik ook , maar omdat ik gezegd heb dat het géén haast heeft( daar meen ik natuurlijk niets van) wil ik geen druk uitoefenen. Maar zó werkt het ook nog wel even. XXX

    Beantwoorden

  12. Paul
    Okt 27, 2014 @ 23:58:47

    Het zit momenteel niet mee dus! Toch fijn dat je nog even een teken van leven geeft. En met de zin om weer te loggen komt het vanzelf wel weer goed.

    Rietepietz zegt;

    Ja ik ga het gewoon maar weer oppakken, bloggen is ondertussen toch een wezenlijk deel van m’n leven en als ik dáár geen zin in heb is er echt even iets mis met me!

    Beantwoorden

  13. RenéSmurf
    Okt 27, 2014 @ 23:50:34

    ja, het moet fijn werken en lekker gaan, en niet aldoor maar voor vreemde gewaarwordingen zorgen. Maar ja, zo gaat het wel altijd.

    Rietepietz zegt;

    Nieuwe computers zorgen vrijwel altijd voor ellende, ik wou dat die spullen 25 jaar lang mee zouden kunnen. Als ik nét overal goed mee overweg kan komen ze weer met veranderingen.

    Beantwoorden

  14. J@n.
    Okt 27, 2014 @ 23:29:44

    Ik herken het helemaal rietepietz en zeker nu ik zelf een beetje uit die lappenmand aan het kruipen ben, maar gelukkig heb ik m’n lappie weer aan de gang gekregen na een poetsbeurt van mijn liefste.

    Rietepietz zegt;

    Nou ben ik toch nieuwsgierig wié Joke gepoetst heeft, jou of je lappie;-) Ik hoop dat je snel weer de oude bent en niet zo’n lange nasleep hebt van de grieperigheid!

    Beantwoorden

  15. gewoonhanny
    Okt 27, 2014 @ 23:06:37

    Je spitsvondigheid heeft niet geleden onder het virus. Je logje is bijna weer Rietepietz op zijn best. En, hoe moedeloos je misschien ook wordt, het gaat je lukken om de nieuwe computer weer helemaal aan jouw wensen aan te passen. Succes!

    Rietepietz zegt;

    Precies… moedeloosheid is het juiste woord. Ik weet ook zéker dat als er helemaal geen reacties hadden gestaan ik gewacht zou hebben met het loggen hervatten totdat de boel weer in orde was.
    Maar juist die reacties, terwijl ik zélf niets doe, motiveerde me enorm om dan maar weer de oude zooi aan te sluiten!

    Beantwoorden

  16. Leidse Glibber
    Okt 27, 2014 @ 22:56:26

    Gelukkig daar ben je weer. En ja ik herken dit, afgelopen voorjaar niewuwe pc gekocht en gelijk ging alles fout en heb ik nog twee maanden op mijn oude pc gewerkt. Ben nu nog steeds foto’s van mei en juni kwijt echt balen zoiets.

    Rietepietz zegt;

    Dat kan ik me nog herinneren ja, zó vervelend dat nieuwe spullen vaak zoveel ellende meebrengen. Nou ging het aanvankelijk prima en ik had eigenlijk al alles voor elkaar maar blijkbaar is één onbewaakt ogenblik met een duf hoofd is genoeg om de fout in te gaan;-(

    Beantwoorden

  17. ♫ Mel☺dy ♫
    Okt 27, 2014 @ 21:43:43

    Jahaaaaaaaaaaaa ze is er weer…………..slingers ophangen, de longen leegblazen zodat de ballonnen vanzelf gaan zweven…..

    Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Rietepietz zegt;

    Whahaha, er zatzeker helium in de ballonnen want ik zie at je héél hoog piepstemmetje hebt…..;-)

    Beantwoorden

  18. Corja
    Okt 27, 2014 @ 20:36:16

    Rustig aan weer gaan opbouwen. En het blijkt dat het op je oude laptop nog prima bloggen is, gelukkig!

    Rietepietz zegt;

    Nou het is wel onhandig werken maar dat móet dan maar even. Jeukende vingertoppen is óók niet alles uiteindelijk;-)

    Beantwoorden

  19. powerpointgreetje
    Okt 27, 2014 @ 18:35:43

    Welkom terug Riet, heel fijn dat je weer bent opgeknapt, houden zo……

    Rietepietz zegt;

    Gelukkig wel ja, ik ga zéker m’n best doen om fit te blijven want dat gekwakkel is érrug vervelend.

    Beantwoorden

  20. Christel
    Okt 27, 2014 @ 18:28:21

    Hier ben je weer…. We lezen allicht gauw meer.

    Rietepietz zegt;

    Het is wél m’n bedoeling om de draad weer helemaal op te pakken,het heeft lang genoeg geduurd eer ik weer fit was. Nou m’n nieuwe lappie nog uit “de lappenmand”maar tot die tijd gebruik ik dan de oude maar.

    Beantwoorden

  21. ria
    Okt 27, 2014 @ 18:00:51

    Je bent er weer helemaal bovenop gelukkig.en hebt aan humor niet ingeboet .Mijn lappie geeft ook de nodige problemen die wel weer telkens worden opgelost, maar het blijft vervelend.;-)
    groetjes, Ria

    Rietepietz zegt;

    Nou ik heb gelukkig weer energie, de blaasontsteking is nog steeds niet over maar daar wordt aan gewerkt. M’n nieuwe lappie moet nog ff geduld hebben , dat is wel jammer want het gedoe met dat losse toetsenbord erbij is reuze onhandig.

    Beantwoorden

  22. Suskeblogt
    Okt 27, 2014 @ 17:40:11

    Welkom terug Riet. Nu moet ik geen pillen meer nemen omdat ik anders heel de tijd wakker lig te woelen met de vraag waarom je verdwenen was. De kater die dan op mij ligt te slapen had er problemen mee.

    Rietepietz zegt;

    Wat héb ik je aangedaan…..ik krijg ter plekke een schuldcomplex , sorry en ik zal m’n leven natuurlijk beteren 😉

    Beantwoorden

  23. riet(je)
    Okt 27, 2014 @ 16:45:23

    hai Riet, fijn dat je weer bent opgeknapt en dat je lezers weer kunnen genieten! lastig hé zo;n nieuwe laptop, ff iemand bijhalen die het zo in orde heeft……..bij mij doet de man van mijn nichtje dat altijd………hele fijne week, liefs van mij

    Rietepietz zegt;

    De vriend van onze jongste kleindochter wil er wel even naar kijken maar omdat ze net hun nieuwe huisje betrokken hebben (op een uur rijden afstand) komt het er even niet van en ik wil ze niet opjutten.Gelukkig werkt de oude nog al is het reuze onhandig.

    Beantwoorden

  24. beauninoblog
    Okt 27, 2014 @ 16:02:04

    Fijn dat jij er in ieder geval weer bent Riet.

    Rietepietz zegt;

    Dat vind ik zelf eigenlijk ook wel;-) ik ben al druk aan het bijlezen in mijn linkenlijstje!

    Beantwoorden

  25. Blog Zonder Naam
    Okt 27, 2014 @ 14:21:31

    Hoi hoi hoi ……..ze surft weer ergens over de digitale snelweg! Welliswaar met een duo-parashut om de nodige vrij vallen te breken, maar……als Rietz gas geeft dan gaat ze er ook voor!!
    Welkom terug!!

    Rietepietz zegt;

    Dit is zo’n gevalletje”als het niet gaat zoals het moet…moet het maar zoals het gaat”. Ik hoop dat m’n nieuwe lappie snel uit z’n coma gehaald kan worden.

    Beantwoorden

  26. Marja
    Okt 27, 2014 @ 14:15:22

    Hoera, daar ben je weer. Pak van m’n hart.

    Rietepietz zegt;

    Gelukkig ging het logbloed weer bruisend stromen! Je zakt heel makkelijk weg als je een tijdje niet logt. Gelukkig zijn jullie er allemaal als de kippen bij om me “bij de les” te houden!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

