“after”party

Hij werd  80 en dat werd uitbundig gevierd. Helaas  is zijn vrouw hem  acht jaar geleden ontvallen en het gemis is nog  sterk, zeker op zo’n dag.
Hij mist haar zorgende instelling meer dan ooit nu de ziekte van Parkinson steeds meer z’n meest vervelende  kant laat zien, het vermoeiende gebibber  dat de eenvoudigste handelingen moeilijk maakt.
Maar toch, 80 jaar worden is niet niks en dat wilde hij vieren met  familie en vrienden, hij had er zin in.
En het wérd een práchtige avond waar hij van begin tot eind  genoot, van de gesprekken…., de muziek… en vooral de aandacht.

Als 80 jarige heb je niet heel veel wensen meer die te vervullen zijn, maar  als liefhebber van het levenslied zou hij graag met een paar familieleden naar die éne musical gaan in Amsterdam.
De gasten wéten dat, er wordt gul gegeven in de vorm van geld of theaterbonnen …. dat theateruitje   uit komt wel goed….. zou je denken!
Hij blijft slapen bij z’n dochter want bij zo’n feestje hoort natuurlijk óók een drankje en de korte rit op de snelweg die hij naar huis zou moeten maken kan beter  de andere morgen gemaakt worden….., en zo geschiede!

Thuis aangekomen  haalt hij zorgvuldig ook het tasje met de ándere cadeautjes uit de auto en,  daardoor  extra belemmert  in z’n bibberige bewegingen,  lukt het maar niet de sleutel  in het slot te steken.
Uit het niets staat er een behulpzame meneer achter hem, “zal hij even helpen met de sleutel”?  Onze tachtigjarige is blij met de hulp en als de deur open is en de behulpzame meneer om  wat klein geld voor de parkeermeter vraagt is hij maar al te blij de man een paar Euro in de hand te kunnen drukken.

De behulpzame meneer vind het blijkbaar te weinig , hij  grist  de portemonnee uit de handen van  de man die hij zo behulpzaam had benaderd  en verdwijnt nét zo snel als hij opdook…….

Volkomen over z’n toeren rijdt de 80 jarige naar het politiebureau waar men z’n kinderen belt  om hem bij te staan……….
De paar honderd verjaardags Euro’s  die met de portemonnee verloren gingen  zijn niet het allerergste,

Erger is ;
Dat de mooie herinneringen die hij aan de fantastische avond had nu overschaduwd worden door angst na  de daad van deze lafbek!

Nog erger is:
Dat hij nog blij moet zijn dát hij z’n portemonnee te voorschijn haalde  omdat anders vrijwel zéker  deze lafbek mee naar binnen was gegaan en er misschien wel klappen waren gevallen!

Maar het állerergste is :
Dat een hulpbehoevende bejaarde man nu niémand meer zal durven vertrouwen, en dat terwijl hij steeds vaker hulp zal nodig hebben. Ook  behulpzame  mensen zónder bijbedoelingen (en die zijn er gelukkig óók) zal hij niet meer durven te vertrouwen, in Nederland is het slachtoffer immers altijd de stommeling die erom vraagt?

De  overheid   hamert alleen maar op   “beveiliging” of ” zorgen dat er niets te halen is”,  en pampert  dit soort tuig lekker verder , gevangenissen worden gesloten en opsporing heeft géén prioriteit !
Wie niet van andermans spullen af kan blijven is gewoon   ….FOUT en moet gestraft worden,  al die beveiliging zou niet nódig  zijn als criminele uit de samenleving  verwijderd en opgesloten worden.
Bij de huidige inzichten zullen de  meest kwetsbare mensen  de tol betalen en steeds vaker het slachtoffer worden van tuig dat even makkelijk  wil scoren.!
Mensen zoals mijn zwager,  wiens mooie 80 ste verjaardagsfeest  door deze verschrikkelijke “after”party een heel verdrietig staartje  met verstrekkende gevolgen kreeg !

28 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. ria
    Jul 05, 2014 @ 19:05:58

    De straffen zijn inderdaad veel te soft. vingers afhakken als ze jatten en kop er af als ze moorden. Jongeren één kans meteen de laatste.

    groetjes, Ria

    Rietepietz zegt;

    je straffen zijn wel héél rigoureus maar na zóiets ben ik geneigd ze te onderschrijven!

    Beantwoorden

  2. Albert y Mara fotoblog
    Jul 04, 2014 @ 23:43:47

    Zowel Albert als ik werden er triest van toen we deze log van je lazen. Wat een tuig bestaat er op de wereld. Of ze gestraft worden betwijfel ik vaak in Nederland. De inpack op deze 80 jarige man zal veel groter zijn dan al het geld dat hij kwijt is. Ik heb echt met hem te doen.
    Groetjes Mara

    Rietepietz zegt;

    Ja precies, het vertrouwen in “de behulpzame mens” wordt geschaad en dat is véél malen erger dan het verlies aan geld. Bestraft wordt dat tuig zélden omdat ce opsporing geen prioriteit heeft en móchten ze tegen de lamp lopen staan er advocaten klaar om uit te leggen dat het écht de schuld van het slachtoffer zélf is!

    Beantwoorden

  3. Mirjam Kakelbont
    Jul 04, 2014 @ 19:35:44

    Vreselijk, en dan mag je ook niet voor eigen rechter spelen. Je zou zo’n smerige lafbek toch zijn hersens inslaan! En/of allebei zijn poten breken. Zulk tuig van de richel is een gevaar voor de maatschappij. Het ergst is inderdaad wat je beschrijft: een schaduw over de fijne dag, en nooit meer ècht iemand kunnen vertrouwen…
    Ik zou totaal ongeschikt zijn als advocaat. Openbaar aanklager ligt me beter 😉

    Rietepietz zegt;

    Ga maar gauw solliciteren want wat er nú aan rechters zit kan wel wat tegenstand gebruiken, de rechters zijn meestal véél te soft en alleen maar bezig zélf te scoren. Het is schokkend om zoiets mee te maken op die leeftijd en m’n zwager was dan ook erg overstuur!Het gaat nu weer iets beter met hem.

    Beantwoorden

  4. gewoonanneke
    Jul 03, 2014 @ 22:57:09

    Dit is echt heel erg. Hebben mensen nergens respect meer voor. Ongelooflijk hoor.
    Wat waardeloos voor zo’n man, straks durft ie helemaal niets meer, dat is toch triest.

    Rietepietz zegt;

    Héél verdrietig hé, als je op klaarlichte dag al niet veilig bent…. wanneer dan nog wél!En dan onder het mom van húlp aanbieden, afschúwelijk!

    Beantwoorden

  5. minoesjka2
    Jul 03, 2014 @ 20:51:34

    En het trieste is, dat ik dit soort verhalen veel vaker hoor …… 😦 Zo laf, om de kwetsbare mens te pakken!! Hoop oprecht dat jou zwager deze afther party kan verwerken, en als nog echt kan gaan genieten van die musical in Amsterdam.

    Rietepietz zegt;

    ja helaas, en het is zo voorspelbaar natuurlijk dat dit soort tuig de zwakste in de samenleving op zal zoeken wanneer banken en winkeliers meer moeten beveiligen zónder dat het beleid om criminele op te pakken verscherpt wordt.Het gaat nog véél erger worden want ouderen moeten óók al langer zelfstandig blijven wonen.
    Met de musical komt het wel goed gelukkig dat weet ik zeker.

    Beantwoorden

  6. riet(je)
    Jul 03, 2014 @ 19:30:59

    oh, wat erg dat hem zoiets is overkomen! en dat op zijn leeftijd………..geen woorden voor……….ik hoop dat hij eroverheen komt……..alvast fijn weekend, liefs riet(je)

    Rietepietz zegt;

    Ja verschrikkelijk, ook lastiger te verwerken naar mate je ouder wordt.
    Ik hoop dat hij er toch óók een fijn weekend van kan maken, en jij ook natuurlijk.

    Beantwoorden

  7. Petr@
    Jul 03, 2014 @ 11:22:52

    Wat een hufter!!
    Onvoorstelbaar als je dit op je geweten wilt hebben, maar dat heeft die zak waarschijnlijk niet.

    Rietepietz zegt;

    Overduidelijk géén geweten nee want anders dóe je zoiets niet! Ik kan wel een paar dingen bedenken die ik de hufter toewens!

    Beantwoorden

  8. meninggever
    Jul 03, 2014 @ 11:10:24

    De ellende is dat we het schorem en het geteisem steeds meer de ruimte geven in een overbezorgde maatschappij waar we lange tenen zien als een ernstige kwaal en mensen die klagen over de verloedering van de samenleving als racisten. Mensen van deze generatie als het lijdend voorwerp snappen dat niet. Die stammen nog uit een tijd dat de deur open kon worden gelaten, de auto van het slot en de buren gewoon te vertrouwen. Helaas, is niet meer zo en komt als het aan die halfzachte bestuurders van ons ligt, ook nooit meer terug. Omdat men bang is voor de lange tenendragers, bang voor de verwijters en dus maar kiest voor een beleid van horen, zien en vooral zwijgen. Heel veel zwijgen…

    Rietepietz zegt;

    helaas ik moet het met je eens zijn, geteisem wordt beschermd ,inderdaad meestal om niet op zere tenen te trappen van organisaties die het (te) goed voor hebben met dit soort tuig. Volkomen blind voor het feit een steeds harder groeiende groep tuig het verdomd om te leven naar wat ze met eerlijk werken kunnen verdienen. Ze gappen het liever van wie wél z’n leven lang hard gewerkt heeft en nu niet krachtig genoeg meer is om z’n bezit te beschermen.

    Beantwoorden

  9. ingridblogs
    Jul 03, 2014 @ 08:46:52

    Wat een schoft! Je kan echt niemand meer vertrouwen,heel triest…..

    Rietepietz zegt;

    En dan moeten ouderen van onze overheid nog langer zelfstandig blijven wonen…. dat is práchtig als het kan maar dan moeten ze wél eerst zorgen dat dit soort tuig geen gevaar vormt voor ouderen.

    Beantwoorden

  10. Margo
    Jul 02, 2014 @ 19:57:39

    Tjonge, jonge, jonge!! Wat een lamlul. Sorry voor het woord, maar ik wil de varkens niet beledigen met een vergelijking. Heel veel sterkte voor je zwager!

    Rietepietz zegt;

    Nou eerlijk gezegd kan de naam voor zo’n minkukel me niet grof genoeg zijn, en inderdaad, een varken is een véél te nuttig dier om als scheldwoord te gebruiken. Over het algemeen ben ik wel voor ABN maar in dit geval kijk ik niet op *lul* meer of minder hoor!

    Beantwoorden

  11. Astrid
    Jul 02, 2014 @ 19:12:45

    Tuig van de richel is het wat zulke dingen doet.
    Met tranen in mijn ogen heb ik je relaas gelezen daar het mij erg aangreep, waarschijnlijk doordat mijn man begin juni ook 80 is geworden en aan dezelfde ziekte lijdt. Wij hebben het met de kinderen gevierd en hebben er hele fijne herinneringen aan.
    Wat er nu met je zwager is gebeurt zal hem ook wel een zeer bittere smaak in de mond hebben achtergelaten, wat toch eigenlijk een zoete herinnering had moeten zijn. Ik wens hem onbekender wijze heel veel sterkte en hoop voor hem dat hij niet ál het vertrouwen in de mensheid is kwijt geraakt.

    Rietepietz zegt;

    Het is schokkend hé, dat er mensen zijn die voor dit soort laffe dingen niet terugdeinzen.Vooral omdat hij (nog) helemaal in z’n uppie woont en dus altijd weer alleen die deur open moet maken.Je weet zelf wel dat parkinson ongenadig snel en hard kan toeslaan en ik heb bewondering voor mijn zwager hoe hij zich er doorheen heeft geslagen na de dood van mijn zusje. Ik wens jou ook sterkte want ook Parkinson hoort bij de ziektes die “je niet alleen hebt” , het heeft óók grote gevolgen voor de partner.

    Beantwoorden

  12. gewoonhanny
    Jul 02, 2014 @ 15:52:31

    Wat een tuig bestaat er toch. Een hulpbehoevende man bestelen. Hoe laag kun je zinken. Ik word er niet goed van.

    Rietepietz zegt;

    Ja en dan nog door het aanbieden van húlp, je zou dat gajes met blote handen wurgen. Gelukkig trog jij écht behulpzame mensen dat is goed om te horen want je zou hartstikke depressie worden van dit soort gebeurtenissen.

    Beantwoorden

  13. Melody
    Jul 02, 2014 @ 15:00:25

    moordneigingen krijg ik van dit soort verhalen…..
    eigen rechter spelen mag niet maar ik snap het steeds beter dat er mensen zijn die dat wel gaan doen!
    Het is werkelijk te zot voor woorden wat er hier gedaan, en meer nog, nagelaten wordt!

    Sterkte met je zwager, en mocht je een potje starten om hem alsnog naar de musical te laten gaan, laat het me maar weten, ik doneer dan wel een paar euro mee!!

    Rietepietz zegt;

    Nee klopt, eigen rechter spelen mag niet maar …. diefstal mag óók niet en wie het probeert zal ik, indien mogelijk, raken waar het pijn doet.

    Je bent een schat, gelukkig zaten de theaterbonnen die hij heeft gekregen niet in zijn portemonnee dus het uitje komt wel goed.Het deel dat mij bekent is dekt al zijn kaartje en van krap één begeleider. Hij is gelukkig niet alleen van een AOW afhankelijk en bovendien zijn er al wat mensen familie en vrienden zó geraakt door wat er gebeurde dat er al spontaan wat geld is bijeengebracht. Maar toch bedankt voor het lieve aanbod.

    Beantwoorden

    • Melody
      Jul 03, 2014 @ 13:29:15

      ohhh gelukkig, pak van mijn hart!

      Rietepietz zegt;

      Gaat goed komen hoor, als er écht geld te weinig zou zijn zou ik het ontbrekende bedrag zeker aan vullen , daar hoeve we gelukkig niets voor te laten.

      Beantwoorden

  14. Wieneke
    Jul 02, 2014 @ 14:04:26

    Och, Riet, ik zit dit verhaal met tranen in de ogen te lezen. Wat ontzéttend laag! En je zwager is het enige slachtoffer niet, want met de regelmaat van de klok lees en hoor ik dit soort berichten. Dieper kun je wat mij betreft niet zinken als je kwetsbare mensen zo te grazen neemt. Laffer kan niet. Inderdaad, het had nóg erger kunnen zijn, want dit soort tuig kijkt niet op een mishandeling meer of minder.
    Er komt gegarandeerd een tijd dat de burger het zelf gaat opknappen omdat politie en overheid niets doet. Als je toch te weten kunt komen wie de klootzak is dan zou hij wel eens een bezoekje van een paar stevige jongens kunnen krijgen. Dat soort dingen. Ik geloof dat ze het eigen richting noemen.

    Rietepietz zegt;

    Ja vooral de manier waaróp het gebeurde is ten hemel schreiend. Ik moet er niet aan dénken wat er had kunnen gebeuren als dat varken mee naar binnen was gegaan om naar buit te zoeken. Hier is geen énkele verontschuldiging voor dit is gewoon misselijk makend LAF. Het sterkt me ook in m’n overtuiging dat mocht ik ooit in aanraking komen met schorem dat kwaad wil doen ik iédere kans zal benutten om van me af te bijten. Daar wil ik best voor “brommen”als het moet!

    Beantwoorden

  15. datzalwel
    Jul 02, 2014 @ 12:57:17

    Gevangenissen soberder?? Vorige week nog werd de minister teruggefloten omdat hij een héél klein beetje luxe minder wilde hebben. Je moet je fiets in je eigen garage afsluiten en ook deze afsluiten liefst met dubbele sloten. Je kunt een politie certificaat krijgen als je de ( duurste ) goede sloten op alle ingangen van je huis hebt. En owee als je jezelf durft te verdedigen en de inbreker of wat dan ook te hard aanpakt. Politie zal oook wel gedemotiveerd raken als veroordeling na een schrijffoutje niet doorgaat.. Ook drugs aanpakken kan hier niet. Integraal helm ophouden als je afstapt mag hier niet wel nikab. Geloofs vrijheid moet er natuurlijk zijn maar niet ten koste van alles. En zo mopperen we nog een tijdje door.

    Rietepietz zegt; p> je kunt in Nederland beter “crimineel” dan oud en ziek! Voor dit soort tuig staan de hulptroepen klaar áls ze al een keer gepakt worden en dan blijken ze veelal recidivist te zijn, na “foei stoute jongen “aangehoord te hebben gaan ze drie uur schoffelen en klaar is kees. Advocaten staan klaar en zie als slachtoffer maar hulp te krijgen.Politiemensen raken inderdaad gedemotiveerd weet ik van een mij bekende brigadier!Ze mogen niets want de crimineel heeft rechten, het slachtoffer blijkbaar niet.

    Beantwoorden

  16. Blog Zonder Naam
    Jul 02, 2014 @ 01:47:38

    Het gebeurt…… De kranten staan er vol van! Maar wat ik me afvraag, was er niemand bereid met de man mee te gaan om hem veilig thuis te brengen? 80 jaar en Parkinson…. Dan zou ik de jarige niet eens alleen naar huis laten gaan. Hoe kwik en fief ze ook zijn (of lijken), even mee om na zo’n enerverende dag zeker te zijn dat iemand met Parkinson de sleutel in het slot kan krijgen, even napraten van de afgelopen dag, misschien een bakkie koffie nog doen…. Je hoort zoveel rare verhalen (zoals deze) tegenwoordig. Ook hier op het platteland.
    Maar het is gebeurt, en de nasmaak is wrang….. voor iedereen.
    Ik hoop dat de dader door de bliksem getroffen wordt, want op dit soort handelen en het benadelen van de zwakkere medemens zo de ‘doodstraf’ moeten staan!!

    Rietepietz zegt;

    In feite stel je hier, hetzelfde als de overheid, het slachtoffer en zijn omgeving verantwoordelijk…. en dat zou niét moeten. De criminéél is aansprakelijk en dit soort laffe overvallen komen steeds vaker voor. Natúúrlijk is mijn zwager de avond na het feestje bij z’n dochter thuis goed opgevangen en was er een gezellige nazit. Maar ouderen staan (misschien niet altijd terecht)toch op hun zelfstandigheid en de andere morgen reed hij dus zelf naar huis, op klaarlichte dag zou dat toch moeten kunnen.
    De overheid is ook druk doende om ouderen tot op hoge leeftijd zelfstandig te laten zijn of dat nu wél of niet kan. Tegenwoordig blijven kinderen, en men heeft er niet zoals vroeger 10 of 12 maar meestal niet meer dan 2, niet “om de hoek wonen” zodat je als ouder weinig vangnet hebt.

    Beantwoorden

  17. J@n.
    Jul 02, 2014 @ 00:49:57

    Puur verschrikkelijk!
    Het is de natuur, de zwakste zal betalen, maar daar moest een mens toch boven staan. Echter de overheid bevorderd het nog, want die doet hetzelfde, jagen achter de zwaksten.

    Rietepietz zegt;

    Het wordt inderdaad in de hand gewerkt doordat banken en bedrijven steeds meer beveiligen. Er wordt valse veiligheid voorgespiegeld want doordat er niets gedaan wordt aan de “de crimineel uitschakelen” verschuift die alleen maar zijn werkterrein naar “het makkelijke slachtoffer”

    Beantwoorden

  18. Leidse Glibber
    Jul 01, 2014 @ 23:26:48

    Ik kan hier zo kwaad om worden, ik blijf erbij een een ieder die de ander geestelijk of lichamelijk geweld aan doet moet keihard gestraft worden. Je zwager zal hier geestelijk enorm door geknakt zijn. Wens hem sterkte en ik hoop dat hij zijn vertrouwen in de mens toch nog terug kan vinden.

    Rietepietz zegt;

    Maar alwéér wordt er gevangenispersoneel ontslagen, alsof er niét heel veel gespuis rondloopt dat beter vast kan zitten. maak dan ge “nor”weer echt de “nor” als er bezuinigd moet worden. Gooi dat tuig met 6 man op een cel en laat ze hard werken, laat straf ook echt straf zijn i.p.v. een bijna luxe vakantie.

    Beantwoorden

  19. beauninoblog
    Jul 01, 2014 @ 22:23:20

    He bah! En ik las net de blog van Suske. Wat een contrast.
    Hier word ik ook zo boos en verdrietig van. Lafbek!

    Rietepietz zegt;

    Diefstal deugt natuurlijk al helemaal niet maar op déze manier laten mensen zich wel hun állerlaagste kant zien, ik gun zo iemand het állerslechtste dan kun je wel van me aannemen.

    Beantwoorden

  20. RenéSmurf
    Jul 01, 2014 @ 22:21:49

    Ja, en als de straffen zwaarder worden lost alles op, tuurlijk, daar ligt het aan. En de overheid moet elke hoek in de gaten houden, dan gebeuren nooit meer zulke dingen.

    En iemand van 80 alleen over straat laten gaan moet gewoon wel kunnen natuurlijk, niemand heeft het recht om iets van een ander af te pakken, en degene die dat wel doet doet dat omdat hij al bij zijn daad aan de straf denkt.

    Rietepietz zegt;

    Feit is toch dat iemand die gevangen zit dit soort ellende niet kan veroorzaken, feit is dat de overheid én de rechterlijke macht voor de makkelijkste weg kiest en het slachtoffer vaak schofferen. Natúúrlijk moet iederéén veilig op straat kunnen zijn en natúúrlijk weten smeerlappen als deze dief dat de pakkans héél laag is en dat, móchten ze onverhoopt tóch opgepakt worden ze er met hoogstens wat uurtjes dienstverlening af komen.

    Beantwoorden

  21. Mrs. T.
    Jul 01, 2014 @ 21:37:16

    Gatverdamme wat een lage streek. Ik kan hier ook zo verschrikkelijk boos van worden!

    Rietepietz zegt;

    En wanneer zo iemand “een koekje van eigen deeg krijgt” is Leiden in last , je zou er stapelgek van worden!

    Beantwoorden

  22. Marja
    Jul 01, 2014 @ 21:21:00

    Ik begrijp je woede helemaal. Zulke gewetenloze schurken moesten ze aan de schandpaal nagelen. Ik kom dan wel met rotte eieren en tomaten gooien. Arme zwager. Zijn vertrouwen is voorgoed naar de haaien.

    Rietepietz zegt;

    Wat een béésten zijn dat soort mensen hé! Geen greintje mededogen maar alleen gericht op “scoren”, en dan wel op zo’n vreselijk laffe manier bij een oude zieke man. Ik kom wel helpen met die rotte eieren maar pas op ,in Nederland mogen alléén criminelen dingen doen die tegen de wet zijn, fatsoenlijke mensen worden makkelijk opgepakt als ze zich verdedigen.

    Beantwoorden

  23. Suskeblogt
    Jul 01, 2014 @ 20:11:52

    Als ik zoiets lees overvalt woede mij; Jammer genoeg bestaat er veel kans dat die smeerlap nooit gevat zal worden. Geen woorden hiervoor !

    Rietepietz zegt;

    Daar ben ik bang voor en inderdaad, ik wordt er óók neidig om en zou zo’n stuk schorriemorrie met liefde een lesje leren.

    Beantwoorden

  24. Marion
    Jul 01, 2014 @ 20:00:42

    Dat vind ik nog het ergste, dat je niemand meer durft te vertrouwen want er zijn
    nog zat mensen die wel te vertrouwen zijn.
    XXX

    Rietepietz zegt;

    Dat is ook héél erg, de manier waarop ik jou heb leren kennen is eigenlijk óók al gevaarlijk, via internet worden oudere mensen vaak onder het mom van vriendelijke hulp ongemerkt behoorlijk getild.Gelukkig maar dat jij mensen kennis hebt!XXX

    Beantwoorden

  25. powerpointgreetje
    Jul 01, 2014 @ 19:52:56

    In en intriest, in welke wereld leven wij????
    Dit vraag ik me zo vaak af, waar moet dat in hemelsnaam heen?

    Rietepietz zegt;

    Het is het gevolg van jarenlang de andere kant op kijken door sommige partijen , en mensen zielig maken die het helemaal niet zijn. GGgrrr…..

    Beantwoorden

  26. Rebelse Huisvrouw
    Jul 01, 2014 @ 19:43:17

    Och, wat is dit toch weer vreselijk. We leven in een afgrijselijke wereld op dit moment vind ik. Dit kan toch niet? Het ergste vind ik dat zelfs ALS ze dit varken (ja, sorry, maar ik kan geen ander woord voor zo iemand bedenken) te pakken krijgen, ze weinig tot niets zullen doen. Dat is het meest frustrerende. Bah. Veel sterkte voor je zwager.

    Rietepietz zegt;

    Klopt, mochten ze dit varken (eigenlijk moet ik me nu verontschuldigen bij de varkens) te pakken krijgen,wat niet heel waarschijnlijk is, krijgt hij gratis een advocaat die de mazen in het net voor hem opzoekt! Advocaten lijken soms even groot tuig in hun jacht op succes!

    Beantwoorden

  27. marjak
    Jul 01, 2014 @ 19:33:36

    Wat afgrijselijk gemeen! Ik krijg soms wurgneigingen als ik dit soort verhalen hoor. Veel sterkte voor je zwager!

    Rietepietz zegt;

    Vertel mij wat, ik zou ‘m maar wát graag z’n nek omdraaien!
    En die hele softe hap die dit soort tuig maar blijft beschermen idem dito!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

