flutlogje!

Ppffft… grote gebeurtenissen werpen hun schaduw vooruit….. en dat onze Amerikaantjes komen is natuurlijk een grote gebeurtenis. Het is zó zaterdag  en er wordt niet alleen wat gepoetst en geboend, zodra ze hier zijn wil ik natuurlijk zo min mogelijk doen , maar ook in de drukkerij wordt  geanticipeerd op onze afwezigheid.
Kortom, we werken ons een slag in het rond en lopen een beetje achter de staart aan!
cartoon-grootouders-Voeg daarbij dat men half Rijswijk overhoop haalt, ondertussen zijn de omleggingen “omgelegd wegens werkzaamheden” zodat éven van huis wegrijden of juist naar huis terug rijden allemaal meer tijd vraagt dan normaal!
Flut logje dus, eigenlijk alleen maar om te zeggen dat de komende tijd vast wat minder regelmatig  ben met m’n bezoekje én logjes…. weet je d’r van hé!

 

27 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Leidse Glibber
    Apr 10, 2014 @ 23:47:00

    Off topic, mochten ze of jullie hem tegenkomen op de markt , groetjes van mij doen en dan komt het wel goed 🙂

    Rietepietz zegt;

    Daar zullen we aan denken;-)

    Beantwoorden

  2. ♫ M e l ☺ d y ♫
    Apr 10, 2014 @ 23:06:01

    weet je? Op alles is altijd een uitzondering!
    Zo ook hier…. ik heb een gruwelijke hekel aan alles dat met ‘flut’ begint… behalve als het van jou afkomstig is 😉

    Doe gewoon wat je kan wanneer je het kan en dan is het goed!

    Ohja, voor ik het vergeet……………veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier en vergeet neit in alle drukte optimaal te genieten!

    Rietepietz zegt;

    Ik hang gewoon een beetje de lurker uit tot zaterdag;-)
    Blijf ik een beetje bij met lezen maar is het tóch wat minder druk. ik ben ook nog met wat (***) leuke dingen bezig die nogal tijd vragen dus vandaar. In ieder geval was vandaag voor lopig de laatste werkdag ….ppppfffttt, we hebben ‘m nog even van jetje gegeven!

    Beantwoorden

  3. kakel
    Apr 10, 2014 @ 21:13:17

    Laat je niet gek maken door alle drukte. Neem de tijd voor wat echt belangrijk is in je leven. Je echte vrienden van Blogland begrijpen toch dat het Echte Leven soms even voor nieuwe logjes gaat? Geniet van en maak tijd voor elkaar!
    Liefs van Kakel en de groetjes aan Marion @->-

    Rietepietz zegt;

    Nee hoor, daarom gooi ik het bloggen ff op een laag pitje,gelukkig begrijpt iedereen het wel en dat wéét ik. Marion moet me óók 1 donderdag missen maar dat heeft ze er graag voor over;-)

    Beantwoorden

  4. tagrijn
    Apr 10, 2014 @ 20:59:49

    Neem de tijd voor je bezoek. Hang een bordje op je blog: wegens instortingsgevaar tijdelijk gesloten. Veel plezier met de Amerikaantjes!

    Rietepietz zegt;

    Whahaha, dat vind ik wel een héle goeie! Morgen nog een dag hard werken maar dán gaan we los;-)

    Beantwoorden

  5. minoesjka2
    Apr 10, 2014 @ 17:14:03

    Die voorbereidende werkzaamheden voor de Amerikaantjes er zijn zou ik ook doen hoor ……… want des te meer valt er strakjes te genieten 🙂

    Rietepietz zegt;

    Ze logeren in een hotel gelukkig dus ik hoed het huis niet “te verbouwen’.Maar om onze werkgever niet in de problemen te brengen moeten we wel even stevig aanpakken deze week. Voeg daarbij dat ik ook thuis volgende week niet veel doen en je snapt wat ik bedoel;-)

    Beantwoorden

  6. Wieneke
    Apr 10, 2014 @ 17:10:31

    Geeft niks, hoor. Wij redden ons wel 🙂 Het is een hele goede reden om bloggesproken rustig aan te doen. En verder dus ook niet te veel rennen en draven, anders lig je er straks amechtig bij terwijl het bezoek er is. Dat moeten we niet hebben! Veel plezier gewenst alvast.

    Rietepietz zegt;

    het is even niet anders, dat rennen en vliegen is nodig om volgende week vrij te maken. Maar daarom zet ik nu even het loggen op een laag pitje zodat ik toch ook even wat rust in kan bouwen.

    Beantwoorden

  7. hanscke
    Apr 10, 2014 @ 16:46:01

    Heel veel plezier de komende week. En ik hoor wel hoe het in het gemeentemuseum van Den Haag is gegaan, als je er tenminste hebt kunnen komen met al die wegomleggingen waar jij last van hebt.

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel en dat gaat wel goed komen denk ik, de wegomleggingen bij het gemeente museum zijn gelukkig verleden tijd, hier in de buurt is het nog wel roerig maar men moet natuurlijk wel zorgen dat we eruit kunnen,het duurt alleen vaak wat langer om te komen waar we zijn willen;-)

    Beantwoorden

  8. Aat de Zwijger
    Apr 09, 2014 @ 23:46:27

    “Goede raad” die te laat komt !
    Was je niet met Henk(Op 5 april.) getrouwd, dan had jullie Ruud (Wij woonden toen op het Weigeliaplein.) ons behang niet kunnen bevuilen met Nivea,-die kleine had z’n ouders in het vliegtuig niet ondergekotst en jullie hadden niet te kampen met al die drukte !! Zeg nou eens eerlijk, dat wil je toch allemaal niet missen !?

    Rietepietz zegt;

    Ja die goede raad komt dan 53 jaar te laat;-) maar je hébt natuurlijk wel gelijk.Er had een schát aan log onderwerpen blijven liggen wanneer we niet voor nageslacht gezorgd hadden!

    Beantwoorden

  9. Zus
    Apr 09, 2014 @ 23:16:44

    Gaat het zaterdag gebeuren? Geniet er van en laat de boel de boel maar,dat komt naderhand weer wel.Veel plezier met ze ! XXX

    Rietepietz zegt;

    Ja de boel staat hier op “scherp”,dat snap je!
    het is ff flink vooruit werken om straks de handen vrij te hebben, maar dat hebben we er wel voor overXXX

    Beantwoorden

  10. Rebelse Huisvrouw
    Apr 09, 2014 @ 22:21:36

    Vooral heel veel genieten – dat loggen komt wel weer, we vergeten je heus niet!

    Rietepietz zegt;

    Gaan we zéker doen, en ik vergeet natuurlijk ook m’n logmaatjes niet hoor.

    Beantwoorden

  11. isis45
    Apr 09, 2014 @ 11:26:10

    Geniet maar lekker van je Amerikaantjes en we lezen wel weer wanneer je daar weer aan toe bent.

    Rietepietz zegt;

    Het wordt zéker genieten en waarschijnlijklaat ik jullie later ook een beetje meegenieten;-)

    Beantwoorden

  12. Marion
    Apr 09, 2014 @ 09:28:58

    Nog even en dan is het zover, ik kan wel zeggen doe rustig aan maar ben bang dat dat niet werkt.
    XXX

    Rietepietz zegt;

    dat heb je wel goed gezien, ik wil toch zoveel mogelijk zorgen dat we niet gemist worden op het werk dus dan ik het ff doorpakken.Geeft niks want daarmee draait wél de tijd lekker door en is het gauw zaterdag. Gelukkig kan ik wél morgen gewoon met jou op stap XXX

    Beantwoorden

  13. John
    Apr 09, 2014 @ 09:16:13

    Tja, als je visite krijgt heb je andere dingen aan je hoofd dan even bij John op zijn weblog kijken 😛 veel plezier Riet

    Rietepietz zegt;

    Nou ik zal vást nog wel af en toe een rondje maken, ze logeren niet huis dus dat scheelt héél veel drukte. Ze zullen óók wel eens een dag zonder ons op stap zijn. Dankjewel dat gaat helemaal goed komen!

    Beantwoorden

  14. Marja
    Apr 09, 2014 @ 09:09:36

    Nu nog even sterkte met alle drukte en dan ….. genieten met emmers!

    Rietepietz zegt;

    Dat zijn we zéker van plan, nog even tweee dagen verstand op nul en dán gaan we er voor!

    Beantwoorden

  15. Suskeblogt
    Apr 09, 2014 @ 08:18:53

    geniet nu maar van hun bezoek. Loggen is nu niet het voornaamste.

    Rietepietz zegt;

    Nee niet het allerbelangrijkste als het met de kinderen vergelijk maar ik zou het toch zéker niet graag missen.Ik popel dan altijd wel om weer alles op te schrijven wat we dn weer allemaal meemaken.Een béétje gestoord ben ik wel geloof ik;-)

    Beantwoorden

  16. Blog Zonder Naam
    Apr 09, 2014 @ 04:39:30

    Ik ken het…… en ik snap het! Als binnenkort bij ons het “oogstseizoen begint” zullen er bij mij waarschijnlijk wel logjes verschijnen (met vaste dagen en thema’s kun je namelijk wel vooruitwerken) maar reageren op andere logs wordt dan moeilijk. Ik kan namelijk niet computeren en trekker rijden tegelijk. Ik snap dus dat visite entertainen en blogbouwen moeilijk samengaat. Fijn dagen toegewenst met de (klein-)kinderen.

    Rietepietz zegt;

    Lijkt me inderdaad niet handig om op de trekker op je telefoon(waarop het wél zou kunnen) te gaan gaan zitten bloggen, dan ga je héél vreemde patronen in de gewassen trekken;-)
    Maar natuurlijk moet het bloggen nu even wijken voore de familiebanden en ik weet zeker dat iedereen dat wel begrijpt. Dankje wel,gaat vast helemaal goed komen.

    Beantwoorden

  17. Albert y Mara fotoblog
    Apr 08, 2014 @ 23:54:32

    Tijdens het verblijf van “jouw” Amerikaantjes, gewoon even een Log-Pauze inlassen. Of je dat kan betwijfel ik 😉 en als ze vertrokken zijn geef je een verslag. Loggen is geen must, neem af en toe eens rust. Salu2 Albert
    P.S. In laatste log kan je onze kleinzoon en kleindochter zien.

    Rietepietz zegt;

    Er zullen zeker pauze vallen maar omdat we juist in die tijd van alles meemaken is het wel leuk om zo af en toe tóch alvast een logje te maken, leuk om later weer terug te lezen.Mijn log is voor mij ook wel een beetje “dagboek”.
    Die kom ik zeker tegen op m’n rondje, altijd leuk om te zien hoe hard ze weer gegroeid zijn.

    Beantwoorden

  18. beauninoblog
    Apr 08, 2014 @ 23:45:55

    Wat een heerlijk vooruitzicht Riet.
    De ‘schade’ op je blog jasje vast wel weer in als ze weer weg zijn.

    Rietepietz zegt;

    Ja feestje hoor, hier moet altijd álles voor wijken want het gebeurd niet héél vaak! De schade zal wel meevallen denk ik, ze logeren nietbij ons thuis(daar hebben we de ruimte voor als ze met z’n 4en komen) dus dan wordt m’n lappie niet steeds ingepikt door Sebastian;-)

    Beantwoorden

  19. powerpointgreetje
    Apr 08, 2014 @ 23:29:23

    geniet van de mooie dagen die je te wachten staan, veel plezier toegewenst

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Greetje, we gaan er zéker een gezellige week van maken.

    Beantwoorden

  20. RenéSmurf
    Apr 08, 2014 @ 23:17:32

    ja, je kan het maar beter weten dan niet weten, en we weten allemaal dat het zomerseizoen altijd een laag pitje is.

    Rietepietz zegt;

    Klopt, bij veel blogger gaat het loggen op een laag pitje in de zomermaanden, bij mij meestal niet dus waarschuw ik maar even;-)

    Beantwoorden

  21. Leidse Glibber
    Apr 08, 2014 @ 23:17:05

    Ja het worden drukke dagen voor jullie. Denk dat ik je ergens volgende week nog wel even tegenkom om handje te schudden 🙂

    Rietepietz zegt;

    Dat zou héél gezellig zijn, maar dan kan er wat mij betreft ook wel een “big hug” af hoor! Is er in Leiden trouwens nog een “lekkere” chinees?

    Beantwoorden

  22. J@n.
    Apr 08, 2014 @ 23:16:54

    Bij jullie ook de boel zo overhoop?
    Bij ons ook al, gelukkig komen er hier niet binnenkort Amerikaantjes op bezoek. 😉

    Rietepietz zegt;

    Het is al een half jaar dik ellende , het één is nog niet dichtgegooid of het ander ligt alweer open. Gék worden we er van,vorige week lagen er drie plekken tegelijk open, niét normaal!

    Beantwoorden

  23. gewoonanneke
    Apr 08, 2014 @ 23:06:56

    Gelijk heb je hoor, ga er maar lekker van genieten, zo vaak zie je ze niet in het “echie”.. Veel plezier.

    Rietepietz zegt;

    Nee niet héél vaak, gemiddeld zo een keer in de anderhalf jaar maar het is nogal wisselvallig. Skype is mooi meegenomen naar natúúrlijk gaat er niet boven “in het echt samenzijn”, dankjewel!

    Beantwoorden

  24. gewoonhanny
    Apr 08, 2014 @ 23:02:33

    Ik verwacht ook niet anders van je. Je bezoek gaat te allen tijde voor. Werk je niet helemaal uit de naad, anders ben je uitgeteld als ze komen.
    Heel veel plezier!

    Rietepietz zegt;

    Hard werken heeft wél het voordeel dat de tijd om vliegt, maar inderdaad, ik ben op dit moment eigenlijk wel een beetje moe maar dat gaat wel goed komen hoor, en met dat plezier ook, dankjewel!

    Beantwoorden

  25. datzalwel
    Apr 08, 2014 @ 22:48:28

    Het word je vergeven hoor Rietepietz :-). Heerlijk om je verre familie weer een tijdje zo dichtbij te hebben, ik kan me voorstellen dat je de uren telt.
    Groetjes.

    Rietepietz zegt;

    Ik denk dat iedereen het ook zó wel begrepen zou hebben,maar omdat ik meestal nogal vast in het ritme zit dan toch maar even melden.
    het is maar goed dat we het op het werk zo druk hebben ,dan draait de tijd wel:-)

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

