véél meer geluk dan….

Kijk dit zijn dan de perfecte dagen voor  Henk en mij , heerlijk zonnetje, géén schoolvakantie én geen weekend!
Ideaal weer om even lekker naar Kijkduin te tuffen en aldáár de voortgang van het aanstormende strandleven te inspecteren.
schelpenWe voelen ons een beetje buitenbeentjes want iedereen loopt met  één of meer honden die eigenlijk niet uitgelaten hóeft te worden ….dát zijn ze overduidelijk al, ze rollebollen over elkaar van de gekkigheid.
Er liggen véél schelpen dus het is maar goed dat ik niet op blote voeten loop. Maar éven op de jassen in het zand zitten moet kunnen, de wangetjes uiteraard richting zon gekeerd.
Na een eerder logje weet ik dat eigenlijk iederéén wel even de zee wil horen ruisen en dat kan  ik natuurlijk bést even regelen, camera in het zand op een metertje van de zee al weet ik niet helemaal zeker of het opkomend of afnemend tij is……. het blijkt opkomend tij ……en dan is een metertje helemaal niéts blijkt al gauw.
Nou ja, ik ben niet helemáál gek en had het koordje  natuurlijk in m’n hand!

Duidelijk een gevalletje “meer geluk dan wijsheid” hoor ik iemand mompelen….nou maak je borst dan maar nat, het kan áltijd erger bij Rietepietz die even later met een open jas over het strand loopt te fladderen!
Héérlijk, geen  tas aan de schouder en alleen de hoogstnodige spullen bij me in de jas, een portemonnee, camera, telefoon en pakje zakdoeken. We maken een lekkere tippel richting de zon en klauteren na een klein half uurtje tegen een duintrap op om de terugweg via de duinen te doen!

Halverwege gaat  m’n telefoon over en ik meld me met een jolig “halloóóótje”, zonder bril kan ik niet zien wie er belt maar slechts een enkeling heeft m’n mobile nummer dus het móet wel een bekende zijn…..
Dat is het niet, een vrouwenstem  noemt haar naam en vraagt met wie ze spreekt, ik noem mijn naam en dan volgt een zucht van opluchting…..en ze zegt;  “gelukkig, dan moet ik U hebben want ik heb Uw portemonnee gevonden!”
Het rode kleurtje dat  naar m’n wangen schiet heeft niéts met de zon van doen, ik schrik me rót en voel naar m’n binnenzak waar de portemonnee zóu moeten zitten….. maar daar inderdaad niét meer is!

De mevrouw legt uit dat ze bij een strandpaviljoen zit en daar op me blijft wachten. Het gezapige wandeltempo verandert op slag in een stevig marstempo  en we speuren  het strand af naar de paarse parasols waar de mevrouw het over had. Na 10 minuten bereikten we het juiste strandpaviljoen maar ik zie niemand die met mijn portemonnee in de hoogte aandacht zit te trekken. In de hoop dat ze niet haar ID verborgen heeft zoek ik haar oproep terug en bel!
knip1Even later heb ik mijn éigenste portemonnee in m’n handen…… De mevrouw had hem in het zand zien liggen en aanvankelijk voor een mooie steen aangezien.
Ze verontschuldigd zich dat ze, op zoek naar een mogelijk telefoonnummer,  in de afspraakkaartjes heeft zitten spitten waar ik haar natuurlijk alléén maar dankbaar voor ben.
De mevrouw had 4 weken geleden zélf haar portemonnee verloren én terug gekregen en was blij dat ze nu mij gelukkig kon maken.knip
Ik maak de knip snel open, nee natuurlijk niét om te zien of alles erin zit want dat geloof ik zonder meer, maar om het briefje van €20,– dat er in moet zitten aan de mevrouw te overhandigen om de rekening van de koffie te voldoen én nog een lekkere punt bij het tweede bakkie te nemen!
Later blijkt inderdaad álles er nog in te zitten, óók m’n “reserve honderdje” dat altijd achter de rits zit. Nee géén pinpas, wéét je toch, ik pin niet!

29 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. hanscke
    Mrt 16, 2014 @ 17:16:54

    Goh, daar zat dus best wel veel geld in.

    Rietepietz zegt;

    Omdat ik niet pin heb ik inderdaad wel altijd wat meer geld bij dan tegenwoordig “normaal” is.Maar toch had ik nóg erger gevonden om de andere spulletjes als rijbewijs, zorgpas, afspraakkaartjes en wat foto’s kwijt te raken.
    Ooit is dat uit huis gestolen en dat is echt véél erger dan wat kwijtraken.

    Beantwoorden

  2. isis45
    Mrt 16, 2014 @ 12:25:38

    Een hele fijne a dag had zo in een bak ellende kunnen eindigen, maar gelukkig was daar die eerlijke mevrouw. Ze zijn er nog gelukkig.

    Rietepietz zegt;

    Ja zó snel kan dat gaan! Ik gunde die mevrouw dan ook méér dan van harte haar versnapering op het terrasje ,ik hoop dat ze er van genoten heeft!

    Beantwoorden

  3. Leo's mening
    Mrt 16, 2014 @ 10:46:46

    Dit zijn van die dingen die in angstige dromen voor komen. Waar je altijd voor oplet, maar die je dan toch overkomen. Wat een schrik. En wat een mazzel dat er nog eerlijke mensen als deze dame bestaan zeg….

    Rietepietz zegt;

    En dan moet ik helaas zeggen dat het dit keer écht nonchalance van mezelf was ,dat maakt het dés te erger!Ik had dit keer dus misschien éigenlijk meer geluk dan ik verdiende maar daar ben ik wél onwijs blij mee natuurlijk!

    Beantwoorden

  4. minoesjka2
    Mrt 14, 2014 @ 18:11:49

    Zo zie je, zo’n heerlijke stranddag had zo maar kunnen veranderen in een dag die veel nasleep zou hebben …… aangifte, pasjes blokkeren, nieuwe aanvragen enz.
    Wat fijn dat er dan dus nog gewoon eerlijke mensen zijn hé?

    Rietepietz zegt;

    Ik moet er niet aan dénken…. en dan heb ik nog vrijwel géén pasjes.Alleen m’n rijbewijs en de zorgpas waar ik achterheen zou moeten. Pinnen kan niet met mijn pas en die heb ik dus alleen bij me als ik naar de bank ga,die lag dus gewoon thuis.
    Maar zeker heerlijk dat ik een eerlijk mens trof die mijn spullen vond!

    Beantwoorden

  5. Wieneke
    Mrt 14, 2014 @ 15:49:29

    Weet je, het maakt zo gelukkig dat je a. toch niet al dat gez**k hebt met de kwijte dingen in je portemonnee en dat er b. nog eerlijke nette mensen zijn, die de moeite nemen om je op te sporen. Wij hadden laatst zoiets met een telefoontje, dat we konden laten afhalen door de eigenares. Die was ook zo blij.
    Jouw mevrouw wist nog hoe blij zij was toen een eerlijkerd haar beurs vond en teruggaf. What goes around, comes around! Nog steeds.

    Rietepietz zegt;

    Inderdaad, ik had me gelukkig niet héél druk hoeven maken over het kwijtgeraakte geld maar m’n rijbewijs vervangen had wél een heel gedoe geweest, En m’n afspraakkaartjes,kapper,pedicure , zorgpas en dat soort dingen geven allemaal een hoop gedoe. Ik heb inderdaad ook al eens iets terug kunnen bezorgen en dat geeft veel voldoening. Een logje erover maken trouwens óók want alleen maar negatieve dingen melden gaat ook vervelen toch?

    Beantwoorden

  6. cornma
    Mrt 14, 2014 @ 11:17:48

    Wie goed doet, goed ontmoet. In dit geval kun je het omdraaien: wie goed ontmoet, doet goed. Deze mevrouw deelde haar goede ervaring met jou en jij doet het een volgende keer weer bij een ander. Op die manier blijven er toch nog heel veel goede mensen in onze samenleving. Mooi toch?

    Rietepietz zegt;

    Gelukkig stond ik óók al niet helemaal “blanco”, ik had zelf óók al eens gezorgd dat iemand een verloren portemonnee terug kreeg.Het komt gelukkig nog steeds vaak voor. Wél jammer dat er altijd wel lieden zijn die zich ongevraagd toegang verschaffen tot je huis en dáár dan het nodige pikken, ook dát is ons als eens gebeurd.

    Beantwoorden

  7. roadlaura1969
    Mrt 13, 2014 @ 22:03:32

    Wat heerlijk dat er ook eerlijke mensen bestaan ,scheelt een hoop rompslomp als je ID kaart erin zit en rijbewijs.

    En je was optijd met het water, wat gaat dat rap he 😉

    Rietepietz zegt;

    Nou best wel een feestje zelfs;-) Inderdaad zat m’n rijbewijs er ook in én m’n zorgverzekeringspas. gelukkig geen bankpas want ook dát geeft veel rompslomp, al kunnen ze er niet mee pinnen dan nog moet ik toch de boel blokkeren want in verkeerde handen kun je maar nooit weten, met al m’n gegevens bij de hand
    Het hád misschien net geod gegaan met de camera maar dat vond ik toch iets té riskant, wel jammer, had best leuk geweest om het water aan te zien komen.

    Beantwoorden

  8. Mrs. T.
    Mrt 13, 2014 @ 21:18:25

    wow, goed zeg!

    Rietepietz zegt;

    Nou zeg maar gerust gewéldig!;-)

    Beantwoorden

  9. kakel
    Mrt 13, 2014 @ 21:12:37

    Je zou eens moeten weten hoe vaak ik al overal tassen met inhoud heb gevonden. In paskamertjes in de Bijenkorf, C & A, in de trein, de metro. Alles gaf ik uiteraard keurig af. Was het een beloning voor mijn eerlijke gedrag dat Man zijn portemonnee was afgegeven bij een eettent in de stad? We zullen het nooit te weten komen, maar fijn was het wel.
    Heerlijk Rietepietz, dat er in deze tijd nog eerlijke mensen zijn!

    Rietepietz zegt;

    Ja fijn hé, en daar maak ik dan ook graag een logje over.
    Ik heb zelf ook al eens een portemonnee “thuisgebracht” en dat geeft echt een goed gevoel.
    Ik denk dat mijn lezers zonder uitzondering eerlijke mensen zijn ,dat kan gewoon niet anders!

    Beantwoorden

  10. tagrijn
    Mrt 13, 2014 @ 21:03:21

    Wat een mazzelmeid ben jij! Het bevestigt wel weer mijn mening dat er veel meer eerlijke dan oneerlijke mensen zijn. Dat was wel een appelpunt waard,

    Rietepietz zegt;

    Dát realiseer ik me héél goed!Hoe de verhoudingen liggen eerlijk/niet eerlijk kan ik niet zo beoordelen maar laten we maar hópen van van wel!
    In ieder geval wil ik het wél graag dit gunstige signaal laten horen.
    Ik hoop dat die mevrouw inderdaad gemuld heeft van de koffie met appelpunt, “dik” verdiend;-)

    Beantwoorden

  11. ♫ M e l ☺ d y ♫
    Mrt 13, 2014 @ 12:42:42

    Zulke bijzondere ontmoetingen geven de burger moed en hebben de macht het geschaadde vertrouwen in de medemens een beetje te herstellen. \Ik weet dat uit eigen ervaring 😉

    Mooi dame, erg mooi dat het jullie ook gegund was!

    Rietepietz zegt;

    Dat is ook de reden dat ik er een logje tegenaan gooi, dit mag bést gehoord worden bij alle negativiteit van tegenwoordig!En ik mag zéker niet klagen want ik kreeg óók al eens m’n hele tas terug. Gelukkig kon ik zelf ook al eens iemand blij maken met een gevonden portemonnee!

    Beantwoorden

    • Melody
      Mrt 14, 2014 @ 13:54:00

      Of jij gelijk hebt!

      Jaren terug stond ik bij de supermarkt op de parkeerplaats mijn boodschappen in te pakken toen de auto naast mij wegreed met de handtas boven op het dak, die er (vanzelfsprekend) afkukelde… Ik heb toen ook de tas opgeraapt en erin geneusd om een adres te vinden, en kon zodoende even later die mevrouw heel blij maken 😉

      Rietepietz zegt;

      Grappig , dat is ongeveer hoe het toen met mijn tas ging, op het dak gezet om even de handen vrij te hebben, stom natuurlijk want ik had hem beter in de auto kunnen zetten.

      Beantwoorden

  12. ingridblogs
    Mrt 13, 2014 @ 11:18:57

    Wat een geluk! en wat zijn er nog veel eerlijke mensen,mijn zoon heeft ook al twee keer een verloren portemonnee terug gekregen.Daar houden we ons maar aan vast……………

    Rietepietz zegt;

    Ja gelukkig zijn er nog best veel eerlijke mensen maar als de helft eerlijk is zijn er toch óók best veel niét eerlijke mensen! Het vreemde is dat mensen die zélf weinig hebben vaak eerder geneigd zijn naar de eigenaar op zoek te gaan, die hebben waarschijnlijk meer inlevingsvermogen wat het verlies kán betekenen!

    Beantwoorden

  13. Suskeblogt
    Mrt 13, 2014 @ 09:44:59

    ja er bestaan nog eerlijke mensen maar ze worden soms de dupe van hun eerlijkheid. Zo ken ik iemand die ooit een portemonnee vond en er mee naar de politie trok. Achteraf moest hij verantwoorden waar het geld gebleven was want volgens de eigenaar zat er een flinke som in.
    Je zou voor minder alles laten voor wat het is en doen of je neus bloedt als je iets ziet liggen.
    Eind goed al goed dus in dit geval voor jou ! 🙂

    Rietepietz zegt;

    Ai… dat is afschuwelijk. Dan heeft waarschijnlijk al eerder een ander de portemonnee gevonden en het geld eruit gehaald. Lijkt me vréselijk om als eerlijk mens dan zo gewantrouwd te worden. Maar het klopt, er lopen helaas toch héél veel mensen rond die niét 100% eerlijk zijn. Gelukkig was deze mevrouw eerlijk en heb ik mijn waardering voor haar actie beloond zoals het hoort, dat is wel het minste dat ik kon doen!

    Beantwoorden

  14. marjak
    Mrt 13, 2014 @ 09:29:58

    Mooi verhaal en dubbel geluk voor jou! Camera gered van de verdrinkingsdood en jouw portemonnee terug met inhoud.
    Geweldig toch, dat er nog eerlijke vinders zijn. Een mens twijfelt daar wel eens aan, als je alle list en bedrog verhalen in het nieuws hoort.

    Rietepietz zegt;

    De camera zou zéker niet opknappen van een zoutbadje maar ik hield er wél rekening mee dat ik ‘m metéén aan het koordje omhoog kon trekken. Het hád misschien nét goed gegaan maar die gok heb ik toch maar niet genomen;-)
    Ja slecht nieuws schijnt “lekkerder”te schrijven (of te lezen) dan goed nieuws, daarom vond ik dit logje fijn om te maken, goed nieuws mag bést gehoord worden.

    Beantwoorden

  15. beauninoblog
    Mrt 13, 2014 @ 09:06:44

    Altijd schrikken zoiets. Gelukkig eind goed, al goed. En gelukkig zijn de eerlijke ‘vinders’ nog altijd in de meerderheid. Wel schrikken zeg!

    Rietepietz zegt;

    Nou zeg dát wel, ik schrok me rot maar gelukkig had ik ‘m nog niet gemist dan had ik natuurlijk véél meer in de stress gezeten. Aan de andere kant is het natuurlijk “maar geld” en zijn er ergere dingen, als het verlies van de portemonnee met inhoud jóu nu eindelijk eens van ziekenhuizen en artsen had kunnen verlossen had ik het er graag voor over gehad,maar zo werkt het helaas niet. Ik ben dus reuze blij met deze goudeerlijke mevrouw en zo zijn er gelukkig nog velen.

    Beantwoorden

  16. John
    Mrt 13, 2014 @ 08:02:25

    Er bestaan nog bergen eerlijke mensen. Maar toch is het vertrouwen van veel mensen aangetast.
    Jij hebt je knip weer terug, en daar ben je natuurlijk dankbaar voor. Terecht.
    Het ruizen van de zee. Ik hoor het iedere dag, en als ik in bed lig kan ik het als de wind goed staat altijd horen.

    Rietepietz zegt;

    Gelukkig wél ja en ik vond ook dat ik dat maar eens onder de aandacht moest brengen nu ik daarmee te maken kreeg. Ik mag graag mopperen op het “criminele spul” maar meld nog véél liever het goede nieuws.
    Je bent een mazzelaar, lijkt me héérlijk om met het geruis van de zee in slaap te vallen. Moet vroeg in de morgen nóg prettiger wakker worden zijn met de zee én de vogels!

    Beantwoorden

  17. Blog Zonder Naam
    Mrt 13, 2014 @ 04:40:06

    Je hebt dan misschien geen hond bij je, je zou Henk aan het lijntjenkunnen houden en even met hem op het strand dollen. Doe ik ook altijnd met mijn man als we naar het strand gaan.
    Dit logje bewijst maar weer eens dat er ook nog eerlijke mensen zijn in dit land en niet alleen maar schurken die ook andermans geld uit zijn.

    Rietepietz zegt;

    Ik heb Henk al járen aan het lijntje;-) Maar inderdaad , we zeggen wel eens “wie laat er bij ons nou wie uit” want in je uppie ga je toch minder snel een wandeling maken.
    Nou ja,het klopt natuurlijk niet maar toch vind ik mensen die niet proberen gevonden spullen terug te geven toch iets minder schurk dan mensen die er op uit zijn je van je spullen te ontdoen. Evengoed is het geweldig dat er nog veel mensen zijn die de moeite wél doen. Ik deed het zelf ooit ook al eens en de blijdschap van iemand die z’n spullen terugkrijgt is al een beloning op zich!

    Beantwoorden

  18. gewoonhanny
    Mrt 13, 2014 @ 00:20:34

    Heerlijk die aanrollende golven. Dankjewel voor het filmpje. Jammer dat je de geur van zon, zee en zand niet kunt vangen en doorsturen. 😉
    Je hebt behoorlijk mazzel gehad met die eerlijke vindster. Fantastisch dat er toch ook zulke mensen bestaan.

    Rietepietz zegt;

    Ja lekker hé, ik kan er uren naar zitten kijken (al doe ik dat nooit) want het is áltijd anders.Nóg lekkerder om die golven over je heen te laten spoelen maar dát moet toch nog even wachten.
    Zeker weten dat ik behoorlijk geluk had, Ik vond ook dat ze écht recht had op “vindersloon” want alleen een nieuw rijbewijs regelen had veel tijd en geld gekost. De mevrouw was dan weer blij verrast dat ik er zo over dacht.

    Beantwoorden

  19. Rebelse Huisvrouw
    Mrt 12, 2014 @ 23:46:34

    Wat een geluk en wat fijn dat er nog zulke eerlijke mensen zijn. Je zou het haast niet geloven als je de kranten leest tegenwoordig maar ze bestaan dus tóch!

    Rietepietz zegt;

    Ja zéker wel hoor, mócht je een protemonnee willen verliezen doe het dan bij mij in de buurt, ik ga zéker zoeken of ik de eigenaar kan vinden (en héb dat ooit al eens gedaan)
    Met briefjes geld vinden is dat een stuk lastiger als je het niet ziét verliezen is het niet meer aan een eigenaar te koppelen.

    Beantwoorden

  20. J@n.
    Mrt 12, 2014 @ 23:39:19

    Nee zeg, wat heb jij een geluk!
    Er zijn dus nog wel eerlijke mensen.
    Als je de pers moet geloven is het wel een uitzondering.
    Ik ben heel blij voor je dat het goed is gegaan Rietz, Gefeliciteerd!
    In het vervolg wat beter oppassen.

    Rietepietz zegt;

    Ik ben ook zielsgelukkig met deze mevrouw, echt een stommiteit om met die open wapperende jas te lopen met dit soort spul in de binnenzak die een klein beetje schuin zit.
    Ja Henk heeft dagwerk om me in het gareel te houden, je hoort hem op het filmpje ook roepen dat het mis gaat (of zoiets) want hij stond aldoor al te manen dat ik fout bezig met die camera in het zand. Hij heeft zich daarna ook over m’n portemonnee ontfermd, zijn binnenzak gaat wél loodrecht naar beneden en hij heeft nog geen behoefte aan open jassen;-)

    Beantwoorden

  21. Terrebel
    Mrt 12, 2014 @ 23:33:49

    En gelukkig vormen dat soort mensen de meerderheid op deze prachtige planeet! Mocht je weer naar het strand gaan, kijk dan of je de Strandbeesten van Theo Jansen ziet. Vandaag zag ik er eentje op een conferentie…zeker de moeite waard!

    (Off topic: nee hoor, je bent zeker niet gek want een deel van het blog dat je vandaag bij mij las was per abuis eerder gepubliceerd. Zie je: ‘algemene’ stukjes schrijf ik soms van te voren. Vandaar dus. ;-))

    Rietepietz zegt;

    Nou dát kan ik niet zo beoordelen, ik hoor in ieder geval vaker het tegendeel van slachtoffers. Maar misschien is goed nieuws brengen minder in, ik vond het in ieder geval fijn dat ik dit goede nieuws kan brengen en dat dóe ik dan ook.

    Gelukkig dat alles oke is in de bovenkamer ,dacht al dat ik het dan wel ergens anders gelezen zou hebben omdat er niet bij stond dat het al gepubliceerd was. Met m’n geheugen is dus niet mis;-)

    Beantwoorden

  22. Leidse Glibber
    Mrt 12, 2014 @ 23:28:13

    Fijn he dat er nog eerlijke mensen bestaan, alhoewel steeds zeldzamer.

    Rietepietz zegt;

    O ze zijn er zeker nog al is de verhouding wel/ niet onder “de jeugd” omgekeerd aan die bij de ouderen volgens mij. Ook dit was een echtpaar van ruim boven de 50

    Beantwoorden

  23. RenéSmurf
    Mrt 12, 2014 @ 22:14:52

    Wat een avontuur zeg, ik dacht na het filmpje dat het niet spannender kon, maar ja hoor, dat is je weer gelukt! Honderd is wel veel overigens, pinnen of niet.

    Rietepietz zegt;

    Het oóu voor mij natuurlijk véél spannerder geweest zijn als ik de portemonnee al gemist had, nu was die al gevonden vóór ik ‘m miste en was het “alleen maar” schrikken dat kon gebeuren. Juist omdat ik niet pin wil ik wél altijd wat “extra”geld op zak hebben, gewoon zoals vroeger.En het grappig is dat het nu veiliger is dan vroeger omdat niemand verwácht dat je geld op zak hebt.

    Beantwoorden

  24. Marja
    Mrt 12, 2014 @ 20:34:07

    Wat een tof mens. Gelukkig zijn ze er nog. Je zeegeluiden klinken ook geweldig. Fijn dat ik van hieruit gewoon even met jou mee mag naar het strand. Wij hebben vandaag een beginnetje gemaakt om de voortuin van ongenode plantjes te ontdoen. Veel zon en heel veel onkruid.

    Rietepietz zegt;

    Ze was samen met haar man en ik ben ze onwijs dankbaar, dat snap je! Lekker hé even naar die ruisende golven kijken en luisteren.
    Maar jullie zijn dan weer heel nuttig bezig geweest, dapper hoor, ik moet er niet aan dénken en ben nog niet verder gekomen dat los blad weghalen. Maar ja, wij hebben maar een heel kleine stadstuin! Water maakt nog véél meer onkruid dus laat de zon maar schijnen zou ik zeggen!

    Beantwoorden

  25. Marion
    Mrt 12, 2014 @ 20:11:06

    Gelukkig dat er nog eerlijke mensen zijn.
    XXX

    Rietepietz zegt;

    Ik wist zelfs wel dát ze bestaan, en best nog veel hoor!
    Maar zodra je het een paar keer slecht treft ben je geneigd iederéén te wantrouwen. Ze was blij verrast met m’n waardering , is het dubbel ens dwars waard natuurlijk want m’n rijbewijs zat er óók in en als ik dát kwijt ben is dat dik ellende. Morgen mooi weer … tot morgenXXX

    Beantwoorden

  26. Petr@
    Mrt 12, 2014 @ 20:01:34

    Wat een gelukkie Riet dat juist deze vrouw hem vond!
    Ik was vanmorgen ook op het strand, het was heerlijk!
    Heb je zelf ook nog een appelpuntje genomen op de goede afloop?

    Rietepietz zegt;

    Ja gewéldig hé, en zo toevallig dat zij zelf óók kortgeleden een goede ervaring had. Zo kun je een negatieve spiraal misschien wel doorbreken.
    Nee, wij hadden zelf de zinnen gezet op een heerlijke kop kippensoep, men serveert daar een ouderwetse kippensoep, mét echte kip en dikke vermicelli , we hebben gesmuld!

    Beantwoorden

  27. Zus
    Mrt 12, 2014 @ 19:53:31

    Zo dat is nog eens boffen, een leuke middag en een eerlijke vinder ontmoeten dat is toch bijzonder deze dagen. XXX

    Rietepietz zegt;

    Hoi… wat fijn je weer hier te zien, ik hoop dat je óók van het mooie weer kon genieten! Je hebt gelijk, wij hadden een dag met een gouden randje, het is zó fijn om te zien dat er nog eerlijke mensen zijn.

    Beantwoorden

  28. datzalwel
    Mrt 12, 2014 @ 18:54:22

    Wat heerlijk als je zo iets leest en je geloof in de mensen weer stijgt. Fijn voor jou en fijn voor die mevr die haar goede daad zeer zeker gedaan heeft. En zo op stap gaan met z’n tweetjes is dan weer het voordeel van gepensioneerd zijn hé 🙂
    Groetjes.

    Rietepietz zegt;

    Ja fijn hé, zo helemaal blij dat ze mij blij kon maken!
    Ik wist zelfs niet dát mijn telefoonnummer erin zat maar er bleek nog een oud visitekaartje van mezelf in te zitten.
    Precies, dáárom laten wij mooie weekenden aan ons voorbij gaan, dan is het overal zó druk!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

