motivatie

lui

24 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. ingridblogs
    Feb 12, 2014 @ 11:58:41

    Ik ook…..

    Rietepietz zegt;

    We zuleln er allebei de kans niet toe krijgen denk ik 馃槈

    Beantwoorden

  2. jokezelf
    Feb 09, 2014 @ 20:10:05

    Geinig tegeltje

    Rietepietz zegt;

    Dat vond ik ook, ik hou wel van dat soort absurde uitspraken;-)

    Beantwoorden

  3. `Rebelse Huisvrouw
    Feb 07, 2014 @ 19:41:25

    Ja, heerlijk om zo af en toe zo extreem gemotiveerd te zijn!

    Rietepietz zegt;

    Best wel jammer dat ik er meestal het geduld niet voor heb!

    Beantwoorden

  4. Hartelijke Hot Hulk
    Feb 07, 2014 @ 10:45:47

    Rietz, geloof me?
    Je zal AL het werk moeten doen, wat ik heb laten liggen!

    Rietepietz zegt;

    Nou liever niet hoor, 贸f het moet leuk werk zijn want d谩t ervaar ik niet als “werk”;-)

    Beantwoorden

  5. John
    Feb 07, 2014 @ 09:55:27

    馃榾
    luister dan lekker naar je motivatie Riet..
    Ik zou het wel doen als ik jou was. 馃檪
    Geniet er van h猫!

    Rietepietz zegt;

    Ik ben al blij als ik mag “werken” i.p.v. de huishoudelijke zooi voor m’n rekening te nemen. En toch wordt van een vrouw die geen baan buiten de deur heeft maar in haar gezin werkt vaak gezegd dat ze “niets doet”!

    Beantwoorden

  6. Leo's mening
    Feb 07, 2014 @ 09:52:49

    Jij??? Niets doen??? Is toch niet besmettelijk mag ik hopen???

    Rietepietz zegt;

    Niet bang zijn, van wat ik niets doen noem wordt menigeen nog hartstikke moe;-)

    Beantwoorden

  7. Albert y Mara fotoblog
    Feb 07, 2014 @ 01:41:33

    Dit tegeltje past precies in mijn leven, sinds ik in december 2012 gestopt ben met werken. Mijn beroep is nu levensgenieter. “om niets te doen” verander ik graag in “om te genieten”.
    Deze keer een hartelijke groet van mij, Mara

    Rietepietz zegt;

    Ach niets doen is ook bijna iobnmogelijk, er blijven toch altijd dingen over die m贸eten en helaas zijn d谩t vaak de minst leuke dingen! Maar ja, het is toch wel prettig als er steeds weer schone kleding uit de kast gerukt kan worden,om maar een voorbeeld te noemen;-)

    Beantwoorden

  8. Marja
    Feb 06, 2014 @ 22:24:03

    Een en al herkenning. Althans wat huishouding betreft. Het bloggen kan ik niet laten.

    Rietepietz zegt;

    We zouden zussen kunnen zijn, hoewel….. mijn zussen zijn of waren nou juist w茅l huishoudelijke miepjes;-)

    Beantwoorden

  9. beauninoblog
    Feb 06, 2014 @ 21:31:55

    Haha Riet, je hebt het al druk zat om al je medeblogsters een hart onder de riem te steken Xxx

    Rietepietz zegt;

    Nou dat heeft iedereen op z’n tijd wel eens nodig, heerlijk dat dat ook een beetje werkt in het log wereldje! het is gelukkig niet all茅茅n maar “voor jezelf” bezig zijn! Bovendien is het z贸 knap van mensen als jij en Ingrid om je verhaal z贸 indringend te vertellen maar er toch altijd ook een glimlach in weet te stoppen!

    Beantwoorden

  10. tagrijn
    Feb 06, 2014 @ 20:43:00

    Die extreme motivatie lijkt me bij jou toch niet zo heel vaak voor te komen.

    Rietepietz zegt;

    Klopt, je hebt me door! Ik vond het gewoon een leuke kreet en dan wil ik b茅st een “lui”logje maken hoor;-)

    Beantwoorden

  11. Mrs. T.
    Feb 06, 2014 @ 18:50:10

    Hahaha, die is goed!

    Rietepietz zegt;

    Dat vond ik nou 贸贸k;-)

    Beantwoorden

  12. roadlaura1969
    Feb 06, 2014 @ 16:46:15

    Hahaha die spreuk geldt normaal bij mij..maar ben momenteel op dreef “nog” 馃槈

    Hoe dan ook zeker weten dat je nu vlijtig met iets bezig bent of het nu hier is…puzzelen. .drukkerij. ..vriendin …bezig ben je -:P

    Rietepietz zegt;

    Nou er zijn best dingen waar ik lui in ben maar je hebt gewoon helemaal gelijk, vandaag met Marion op stap geweest , morgen mogen we weer werken 馃槈

    Beantwoorden

  13. Zus
    Feb 06, 2014 @ 12:54:28

    Geweldig ik doe met je mee!! XXX

    Rietepietz zegt;

    Moet kunnen hoor, zo af en toe moet even de druk van de ketel;-)XXX

    Beantwoorden

  14. 鈾 M e l 鈽 d y 鈾
    Feb 06, 2014 @ 12:25:06

    hmmmmm lukt d谩t jou w茅l ?????
    Waarom kost het mij nou zoveel moeite om dat zonder meer te geloven????

    Niet dat ik zou willen (durven) beweren dat jij hier een potje zit te liegen natuurlijk maar toch 馃槈

    Rietepietz zegt;

    oeps betrapt…., maar zonder dollen, ik was w茅l te lui om het logje te schrijven dat ik eigenlijk in m’n hoofd had en tja, als je dan deze prachtige spreuk tegenkomt is de verleiding wel h茅茅l groot om ‘m te gebruiken;-)

    Beantwoorden

    • 鈾 M e l 鈽 d y 鈾
      Feb 09, 2014 @ 19:38:09

      Het zij je vergeven…. omdat je zo’n bijzonder, lief en leuk mens bent!

      Enne daarbij…. je zou wel hartstikke stapel knotsknetter gek zijn om een gouden kans te negeren als die zich plompverloren in je schoot laat vallen.

      Rietepietz zegt;

      1000 dank voor de vergiffenis;-)

      Beantwoorden

  15. Marion
    Feb 06, 2014 @ 09:40:12

    Lekker eens een dagje niets doen is goed voor de mens. tot straks.
    XXX

    Rietepietz zegt;

    Niet dat we nou helemaal niks gedaan hebben vandaag natuurlijk maar het w谩s weer een topdag XXX

    Beantwoorden

  16. Blog Zonder Naam
    Feb 06, 2014 @ 04:34:59

    Ik het de bedoeling dat we nu ook niet reageren? Hoef je ook niet te lezen en terug te schrijven…..

    Rietepietz zegt;

    Nou z贸 extreem gemotiveerd ben ik nou ook weer niet! dan had ik de reactiemogelijkheid wel afgesloten;-) Maar toch is zo’n logje dat in een minuut te maken valt soms wel een zegen.We hebben een behoorlijk drukke tijd achter de rug en pas d谩n word je moe blijkt maar weer.

    Beantwoorden

  17. J@n.
    Feb 05, 2014 @ 23:48:40

    Laatst las ik dat nietsdoen een hele belangrijke bezigheid is voor de geest, om weer op te laden voor het actieve leven.

    Rietepietz zegt;

    Niets doen en lui zijn kun je volgens mij ook niet over 茅茅n kam scheren. Ik kan best lui zijn in dingen waar ik een hekel aan heb maar verder kan ik een verrekt bezig bijtje zijn;-)

    Beantwoorden

  18. datzalwel
    Feb 05, 2014 @ 23:35:02

    Je bent zeker niet lui…. je hebt zelfs dit blogje twee keer gestuurd :-). Je hebt het wel goed verwoord en ik ben het helemaal met je eens.
    Groetjes.

    Rietepietz zegt;

    Ja klopt, er gebeurde wat veeemde dingen dus heb ik het logje maar in de prullenbak gekieperd en opnieuw gemaakt .Dat zal ik met een flinke tekst natuurlijk niet zo snel doen maar in dit geval was d谩t de snelste manier.Ik vond de kreet z贸 leuk dat ik er iets mee wilde doen;-)

    Beantwoorden

  19. Leidse Glibber
    Feb 05, 2014 @ 22:50:44

    Kijk dat is nu nog eens een mooie instelling, ben alleen bang dat hij voor ons niet op gaat.

    Rietepietz zegt;

    Nou ja, je hebt lui 茅n je hebt lui! Ik kan b茅st wel wat dingen voor me uit schuiven ,ook een vorm van luiheid;-)

    Beantwoorden

  20. Ren茅Smurf
    Feb 05, 2014 @ 22:08:27

    Er is niks mis met af en toe even een pas op de plaats.

    Rietepietz zegt;

    Klopt, dat is zelfs broodnodig zo af en toe!

    Beantwoorden

  21. Mirjam Kakelbont
    Feb 05, 2014 @ 21:36:14

    Oftewel: maling hebben aan de rest. Ik kan het niet anders dan het volledig met je eens te zijn 馃榾 Trouwens h茅茅l erg knap om helemaal niets te doen, dat valt om de donder nog niet mee!
    liefs Kakel

    Rietepietz zegt;

    Klopt, ik doe ook niet helemaal niks maar even een makkelijk logje kwam goed van pas na een “retedrukke”tijd 馃槈

    Beantwoorden

  22. Petr@
    Feb 05, 2014 @ 21:35:22

    Ja zo kun je het ook bekijken haha.
    Af en toe luieren op z’n tijd is heel goed voor een mens!

    Rietepietz zegt;

    Ik vond ‘m wel leuk, en het kwam me goed uit om even een snel logje te maken;-)

    Beantwoorden

  23. wolfgangpowerpoint.wordpress.com/
    Feb 05, 2014 @ 21:15:44

    Mit meinen wenigen Kenntnissen, kann ich das verstehen. Du bist gut. Liebe Gr眉脽e, Wolfgang.

    Rietepietz zegt;

    Ach ik dol natuurlijk maar een beetje, maar toch dankjewel!

    Beantwoorden

Rietepietz is g茅k op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

