een mooi 2014

Nee  natuurlijk ga ik niet achterblijven met goede wensen voor het nieuwe jaar.
Zoals ik in het vorige logje al zei 2013 was een mooi log jaar en  van de reacties die daarop kwamen ben ik nóg een beetje “ondersteboven”!
Ik ga het natuurlijk nog persoonlijk in een filmpje zeggen maar  schrijf het hier óók nog even op, behalve een mooi nieuw blogjaar  iedereen…..

VAN HARTE EEN  VOORSPOEDIG

GEZOND

EN GELUKKIG

2014

waar ik  nog  kracht  en warmte aan toevoeg voor hen waarvan ik weet dat ze dat zeker  kunnen gebruiken!

29 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Albert y Mara fotoblog
    Jan 08, 2014 @ 02:51:33

    Door omstandigheden wat later een reactie. Niet minder gemeend. De beste wensen Riet voor 2014. Grappige film. Elk jaar lukt het je weer om iets koninklijks tot knettergek te brengen. Voor ons hebben wij het hoofdstuk Rijswijk achter ons gelaten. Doet ons wel een beetje verdriet, dat begrijp je vast wel.
    Misschien toch nog eens een kopje koffie met z’n viertjes bij Carpe Diem?
    Wie weet. Lieve groeten van ons en veel gezondheid toegewenst voor jou èn Henk in het jaar 2014.

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel voor de goede wensen en ik schrok van “wij hebben het hoofdstuk Rijswijk achter ons gelaten” en dacht heel even dat de moeder van Albert overleden was. Een snelle blik op jullie blog leerde echter dat zij niet meer in Rijswijk woont! Maar jullie kunnen haar dus gelukkig nog steeds bezoeken al zul je daar een ander reisje voor moeten maken dan jullie gewend waren. Een vreemd begin van het nieuwe jaar voor jullie denk ik maar dat zal wel wennen.

    Beantwoorden

  2. Truus
    Jan 04, 2014 @ 22:49:00

    Whahaha, lekker gek mens ben je toch. 🙂
    Ook voor jou en Henk de beste wensen Rietepietz. Dat het net zo’n mooi jaar mag worden als 2013. 🙂

    Rietepietz zegt;

    Dat hoop ik óók, want 2013 was voor ons zeker geen slecht jaar al zagen we in dat jaar onze Amerikaantjes niet hier …. maar dit komen ze weer …als dát geen goed begin is!

    Beantwoorden

  3. Rebelse Huisvrouw
    Jan 02, 2014 @ 16:44:24

    Haha, krankzinnig!

    Rietepietz zegt;

    ja wéét je toch… het genie zijn grenst aan waanzin;-)

    Beantwoorden

  4. minoesjka2
    Jan 02, 2014 @ 12:53:42

    Hahahahaa …….. nou, van dit filmpje raak ik ook helemaal ondersteboven 🙂
    Jullie ook een heel fijn, gelukkig en gezond 2014

    Rietepietz zegt;

    Misschien moet ik maar een langere stok maken zodat we er met z’n allen kunne hangen;-) Dankjewel voor je goede wensen!

    Beantwoorden

  5. jokezelf
    Jan 02, 2014 @ 12:25:58

    Hahaha, gek mens. Jij ook van harte gefeliciteerd met het nieuwe jaar. Dat het je maar veel goeds mag brengen.

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel en eh… gek zijn is bést lekker hoor;-)
    Het nieuw jaar gaat in ieder geval iets leuks brengen in april, het is nu zeker dat dan “onze Amerikaantjes”naar Nederland komen…ben ik wéér ondersteboven van natuurlijk;-)

    Beantwoorden

  6. Leo's mening
    Jan 02, 2014 @ 08:47:53

    Malloot! Blijf zo Rietz en zorg dat je altijd je humor houdt en anderen daarmee plezier doet. Het zal dan ook in 2014 een genoegen zijn om hier te komen lezen en reageren…..Meer dan verdiend imago……

    Rietepietz zegt;

    Nou malloot…!!!! Ik zou eerder zeggen HELD om zo ondersteboven te hangen;-) Het gekke is dat ik iedere keer wéér denk “nu kan ik écht niets geks meer verzinnen” en dan loop ik weer tegen iets aan….of ik lees een regeltje en dan flits er weer een (volgens Henk onuitvoerbaar) idee door m’n koppie ….tja en dan zitten jullie er weer mee;-)

    Beantwoorden

  7. Leidse Glibber
    Jan 02, 2014 @ 02:06:04

    Heerlijk je zet gelijk het jaar alweer op zijn kop. Lieve Riet en Henk de beste wensen voor 2014 en zeker weten dat we elkaar dit jaar weer gaan zien.

    Rietepietz zegt;

    Ik kan toch niet metéén in het nieuwe jaar al oud en bezadigd worden;-)
    Wij zullen in ieder geval in april regelmatig in Leiden te vinden zijn.Zoonlief is al druk aan het regelen voor z’n onderdak daar!

    Beantwoorden

  8. Mirjam Kakelbont
    Jan 01, 2014 @ 20:24:57

    Hoeveel gekker kan het bij jou nog worden? Ik wacht het gewoon rustig af. Als je weer met beide voetjes op de grond staat, geef ik je twee dikke smakkerds met de allerstevigste wensen voor 2014. Voor jou en allen die je lief zijn natuurlijk.
    Liefs, Kakel

    Rietepietz zegt;

    Nou dáár kom ik natuurlijk onmiddellijk voor overeind …. dankjewel!
    Maar eh… jij hangt dus óók al nooit even lekker zó?

    Beantwoorden

  9. gewoonanneke
    Jan 01, 2014 @ 19:42:59

    Lees nog niet zo lang op je blog maar wel met veel plezier….. Laat het kind in je inderdaad nooit weggaan. Ik wens jij en die je lief zijn een warm, gezond en fijn 2014 toe.

    Rietepietz zegt;

    Dat is wederzijds, zo af en toe lijkt er even een sneeuwbal door logland te rollen die links en rechts ineens nieuwe lezers mee laten rollen en dat pakt altijd leuk uit omdat je natuuurlijk niet gaat reageren op een site waar je helemaal niets mee hebt.
    Dankjewel voor je goede wensen !

    Beantwoorden

  10. Tham
    Jan 01, 2014 @ 19:38:26

    Wahhhahahaha/ ik was zo ondersteboven van je dat ik op gelijke voet naast je hong. 🙂 Lieve Rietz.. jij zal nooit normaal worden dus die wens hou ik maar voor me. Blijf gezond samen met Henk, ook dit jaar weer, dan gaat de rest vanzelf.

    Rietepietz zegt;

    Hoi Thammy… wat een leuk begin van het jaar om jou weer eens tegen te komen… nog steeds niét aan het bloggen geslagen? Gezellig zo even naast elkaar hangend bij te kletsen, je hebt toch hoop ik wel een blik geworpen op de kerst logjes…die zijn vast óók wel aan je besteed;-)
    Het moet ondertussen al aardig uitdunnen in je huishouding ,zal wel wennen zijn na zo’n “volle bak”. Zó leuk dat je toch weer eens binnenvalt,ik mis m’n loggers uit een vorig WL leven toch nog regelmatig.Maak er een mooi jaar van Tham!

    Beantwoorden

    • Tham
      Jan 02, 2014 @ 21:24:42

      Wat jij blijkbaar niet merkt is dat elk blog wat jij erop zet meteen bij mij op mail binnenkomt. Gewoon abonneetje ben ik he 🙂 Ik lees je dus trouw. en blijf elke keer om je lachen. t Is geen wonder dat jij blogt en ik niet hoor. haha ik zit op Facebook met de andere bloggers en nietmeerbloggers. En dat is mijn tweede thuis geworden.. beetje dan. De ThamFam breidt zich uit.. er komt weer een nieuwe spruit. nog 3 pubers thuis. Maar als ook die de deur uit gaan komen ze weer twee aan twee terug. De boom wordt hoe langer hoe dikker dus.. t huis te klein.. en Tham blijft zo mooi onder de mensen 🙂 Zo.. je bent weer een beetje bij gebept Rietz.. Weet dat je op de voet gevolgd wordt maar laat je niet belemmeren.. want je blijft een inspiratiebron. k Haal je nml heel vaak op.. ook al hang je nu op je kop. Dikke knuf voor al je malligheid.

      Rietepietz zegt;

      Ha leuk om even bijgepraat te worden door je. Ik kan wél zien wie me volgt maar ja, dat wil niet zeggen dat men de mailtje ook léést , die kun je óók deleten;-) Maar leuk dat je op de hoogte blijft van mijn wel en wee. je hebt dus gezien dat ook hier de boom dikker wordt en wel met een nieuwe generatie ,een achterkleinkind! Zóóóó leuk;-)
      Met facebook heb ik hélemaal niets dus dáár ga je me niet vinden;-)

      Beantwoorden

  11. Aukje van Rossen
    Jan 01, 2014 @ 19:15:25

    Gek M E N S C H !!!!!

    Rietepietz zegt;

    Hoe bedoel je…. doe jij nooit dit soort dingen? 😉
    Whahaha, gek is lekker hoor!

    Beantwoorden

  12. riet(je)
    Jan 01, 2014 @ 18:42:21

    hihi, wat ’n leuk filmpje weer! we blijven genieten van jou leuke filmpjes en verhalen, ’n heel mooi 20141 LIEFS RIET(JE)

    Rietepietz zegt;

    De eerste van het jaar;-) ik hoop dat de gekke ideetjes ook dit jaar blijven komen , dankjewel voor de goede wensen!

    Beantwoorden

  13. Mrs. T.
    Jan 01, 2014 @ 18:24:49

    Hahaha, en weer die glimlach gelukt. Al was het zeker niet de eerste vandaag hoor. Geweldig filmpje weer en een heel mooi 2014 voor jou en de jouwen.

    Rietepietz zegt;

    Die gaat bij de verzameling glimlachjes;-) Dankjewel ,we gaan er aan werken want niéts gaat vanzelf natuurlijk;-)

    Beantwoorden

  14. roadlaura1969
    Jan 01, 2014 @ 12:47:56

    Nou jaaa dit is natuurlijk een wens daar raak ik onderste boven van …Dank je wel Rietepietz en Henk ook voor jullie de beste wensen nu in 2014 en vooral veel gezondheid en geluk. ..dat plezier kan al niet meer stuk 😉

    Ik ga nu met een grijns verder……:-D

    Rietepietz zegt;

    Kom er maar gerust lekker naast hangen. mag ook met grijns, hoe vaker hoe beter;-)

    Beantwoorden

  15. Redstar
    Jan 01, 2014 @ 10:05:07

    Jullie natuurlijk ook de allerbeste wensen voor dit komende jaar, maar eigenlijk wens ik iedereen al het goeds toe elke dag van hun leven.
    Ik kijk al uit naar het filmpje!

    Rietepietz zegt;

    Zo is het maar net, het heeft wel iets om dat in de nacht van oud op nieuw en dag erna weer eens uit te spreken maar daarná zou het van mij eigenlijk niet moeten!
    Het filmpje moet je ondertussen toch wel tegengekomen zijn 😉

    Beantwoorden

  16. Marja
    Jan 01, 2014 @ 09:16:25

    Blijf vooral heerlijk gek doen. Ik wens je een prachtig, gezond en humorvol 2014.

    Rietepietz zegt;

    Daar ga ik zéker m’n best voor doen en helemaal van harte hoor;-)

    Beantwoorden

  17. Boerin Zonder Naam
    Jan 01, 2014 @ 09:09:23

    Ja ja……Het jaar is nauwelijks begonnen en zet de boel alweer op z’n kop……
    Was die cactus naast je er ook zo ondersteboven van?

    Rietepietz zegt;

    Om het jaar maar even goed te beginnen hé, een mens moet wát als ie niet “gewoon “wil zijn;-)
    De cactus strekt zich uit van de vloer tot het plafond dus die kán niet draaien ,al zou hij willen!

    Beantwoorden

  18. J@n.
    Jan 01, 2014 @ 01:46:39

    Voor mij hoef je niet ondersteboven te zijn, ik wens je een heel voorspoedig 2014!!!

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel J@n , daar ben ik dan weer ondersteboven van…. en dus sta ik nu weer recht;-)

    Beantwoorden

  19. ♫ M e l ☺ d y ♫
    Jan 01, 2014 @ 00:52:11

    Hilarisch weer, zo langzamerhand verbaast me niets meer bij het hier binnenstappen want ik weet inmiddels hoe ongebreideld en fantasievol jouw brein is….ik benijd je erom.

    Maar toch./…wil ik ook even een heel hartelijk dankwoord richten aan die lieve man van je, je boft met ‘m. Het is een zegen iemand te hebben die voor elk geintje van zijn geliefde in is 😉

    Jij bent een topper, zondermeer, maar hij ook!

    x

    Rietepietz zegt;

    En je gelooft het niet …. om 11 uur in de ochtend had ik nog geen idéé wat ik ging doen, vreemde bovenkamer heb ik denk ik;-)

    Ja dát realiseer ik me heel goed hoor, Henk is een kanjer en zonder hem zou het leven een stuk minder leuk zijn!

    Beantwoorden

    • ♫ M e l ☺ d y ♫
      Jan 02, 2014 @ 18:45:53

      Ik heb het genoegen gehad om nog meer blogsters te mogen ontmoeten als ook hun echtgenoten…… Jij boft, net als ik, maar gelukkig kan ik je melden dat er meer blogsters zijn die zo’n rots naast zich weten!
      Dat zien….en en alles merken…..maakt mij altijd heel erg blij!

      Oh enne wat die bovenkamer betreft…… kik denk dat de jouwe gewoon heel goed werkt omdat het regelmatig doorbloed wordt met zuurstofrijk bloed, vaker dan bij ons die minder vaak ondersteboven zijn *grinnik*

      Rietepietz zegt;

      Gek genoeg heeft Henk verder totáál geen interesse in mijn blog, hij kijkt liever TV maar in dit soort gevallen lukt het me altijd hem ervoor te interesseren! Hij snapt gewoon niéts van een computer en wil dat ook zo houden;-)
      Verhip já… zover had ik nog niet nagedacht dát zal het wel zijn;-)

      Beantwoorden

  20. RenéSmurf
    Dec 31, 2013 @ 22:39:24

    hoho, hier trek ik even een grens! Dit is te gevaarlijk, wilt u dit nooit meer doen! Pas op hoor.

    Rietepietz zegt;

    Nou ik héb het overleefd hoor, je moet in je leven toch álles een keer geprobeerd hebben en alles van twee kanten bekijken;-)

    Beantwoorden

  21. Hartelijke Hot Hulk
    Dec 31, 2013 @ 20:51:26

    Gelukkig wist ik dat ik op jou blog was beland, want ik schrok een beetje van een halve boerka/bandietenkop.
    Maar gelukkig kroop je tevoorschijn en ik herkende je stem.
    Nou, je kan mij weer uitdeuken crazyleukmeisje!

    Fijne jaarwisseling en dat jij samen met Henk enorm gelukkig zullen zijn in 2014.

    Rietepietz zegt;

    Grappig, toevallig zei Henk ook zoiets;-) Aggossie…jaag ik je weer op onkosten, ik hoop dat je goed verzekerd bent;-)
    Daar blijven we aan werken Hulkie want zelfs als je al zo lang getrouwd bent als wij mag je geluk niet vanzelfsprekend vinden!

    Beantwoorden

  22. Marion
    Dec 31, 2013 @ 20:15:59

    Van het zelfde, hoe heb je dit nou weer gedaan, je zit ook altijd vol ideeën hé en ik
    daar nog lang van te kunnen genieten.
    XXX

    Rietepietz zegt;

    Als ik zeg een handstandje tegen de muur…. geloof je me dan? Whahahaha, dat kan ik inderdaad niet eens meer 😉 Gewoon…en gekke inval! XXX

    Beantwoorden

    • Marion
      Dec 31, 2013 @ 20:18:47

      Dat moet natuurlijk, ik hoop, zijn.:-)

      Rietepietz zegt;

      O ja, normaal snap ik dat wel natuurlijk maar ja…. nu ik zo ondersteboven hang stroomt m’n bloed naar m’n hoofd;-)

      Beantwoorden

  23. hanscke
    Dec 31, 2013 @ 19:50:16

    Ik zit al weer te schuddebuiken van het lachen. Geweldig. Tot volgend jaar za’k maar zeggen, of zoals de uitdrukking van deze tijd is (misschien wel was omdat het al weer achterhaald is) LATER!

    Rietepietz zegt;

    Ik hoop dat er niets van z’n plaats is geschud;-) Maar na het nieuwe jaar keert de rust weer terug,dan is het wachten weer op de paasdagen voor gekke filmpjes;-) Gelukkig zal “normaal”worden er toch niet helemaal inzitten!

    Beantwoorden

  24. datzalwel
    Dec 31, 2013 @ 18:48:23

    Hier ben ik helemaal ondersteboven van :-), geniet er van vanavond en een mooie sprong naar 2014.
    Groetjes.

    Rietepietz zegt;

    Kom er lekker naast hangen dan;-) We gaan het gezellig maken, ongetwijfeld nét als jullie !

    Beantwoorden

  25. Astrid
    Dec 31, 2013 @ 18:45:10

    Al reageer ik niet op elk log wat je schrijft, probeer ik ze wel altijd te lezen.
    Ik vind dat je een grenzeloze fantasie hebt die je heel vaak op een creatieve manier aan je bloglezers weet over te brengen. Riet ik geniet hier echt van en zal in het komende jaar je weer trouw bezoeken.
    Voor Henk en jou ook een fijne jaarwisseling en een fantastisch 2014 🙂

    Rietepietz zegt;

    Altijd leuk om weer iets van je te horen in een reactie en natuurlijk móet er niets,dat weet je! Dankjewel voor het compliment , ik word gewoon verlegen van alle complimentjes nou ja , je ziet het , ik ben er ondersteboven van!;-)

    Beantwoorden

  26. Suskeblogt
    Dec 31, 2013 @ 17:57:48

    volgend jaar de bloopers hoe je weer op de grond terecht kwam ? 🙂
    Voor jou en Henk ook een gelukkig 2014 gewenst en laat de logjes maar verder tot ons komen !

    Rietepietz zegt;

    Dit filmpje ging merkwáárdig vlot dus náuwelijks bloopers!
    Is vást een goed voorteken voor 2014. Dankjewel!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

