richting oliebollen…

oliebollen011Althans… de meeste mensen gaan nu toch wel richting oliebollen maar…… dán moet je niet bij mij zijn.
De oliebollen die ik bak zijn écht een aanklacht tegen de mensenrechten! Je kunt er desnoods nog een leuke wedstrijd blikjes omgooien mee organiseren maar ze éten kost je ábsoluut je eigen  risico in de zorg…je bent gewaarschuwd!
Zelf eet ik geen oliebollen…alleen  de náám al, ik wil desnoods nog een poging doen “in de olie” te geraken in oudejaarsnacht maar  een oliebol nuttigen ….gétsie!

Maar oke, ik bedoel dus dat we richting jaarwisseling gaan en als ik op het blogjaar 2013 terugkijk mag ik wel héél tevreden zijn.
Gewéldig hoeveel mensen er ondertussen regelmatig meelezen, en dan ook nog niét  zuinig zijn met reacties die áltijd inhoudelijk zijn.
Vaak humorvol, soms informatief of  to the point . Ook wel eens kritisch  en ik  ben er héél trots op dat iedereen z’n eerlijke mening durft te geven óók als die duidelijk afwijkt van de mijne.
Heel bijzonder is dat iedereen altijd weer bereid is mee te gaan  in m’n gekke invallen, je had me moeten zien zitten als een spin in een web tijdens de kerstdagen wanneer we thuis waren en de stoof peertjes het wel alleen af konden.
Met nét zulke rode koontjes als de peertjes  móest ik , tijd of geen tijd, weer even snel iets bij  een nieuwe reactie schrijven. Ik kan het gewoon niet laten, het is té leuk! Die reacties vormen soms een log op zichzelf.
Vraag het Marion maar,  zij volgt altijd álle reacties  en vindt die vaak nog leuker dan het log zélf !
Dat mag aan het eind van het jaar bést eens gezegd worden want dát is jullie verdienste en eerlijk gezegd  word ik  soms bést  een beetje verlegen van  en ja…. dat meen ik héél serieus!

bedankt001

28 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Truus
    Jan 04, 2014 @ 22:57:01

    Je bent een betrokken, humorvol mens Rietepietz.
    Dat wordt overduidelijk gewaardeerd. 🙂

    Rietepietz zegt;

    En daar ben ik dan stiekem best een beetje trots op!

    Beantwoorden

  2. Rebelse Huisvrouw
    Jan 02, 2014 @ 16:41:50

    Die grote-mensen-wereld is al serieus genoeg he Rietepietz? Vind ik ook! Ik sluit me dus gewoon bij de rest aan: je hebt krankzinnige invallen waar ik echt om moet lachen en waarvan ik denk: heerlijk als je gewoon altijd zo jong van geest blijft! Een goed 2014 voor jou en Henk!

    Rietepietz zegt;

    Nou ja… ik héb er natuurlijk de leeftijd voor om al een klein beetje kinds te worden;-) Ik moet zelf altijd lachen om hoe ik Henk meestal moet overhalen “dat het leuk kan worden” maar áls hij dan om is meteen van álles zelf gaat lopen verzinnen om me te helpen! Ik moet bij hem altijd het kind “even activeren”denk i;-)

    Beantwoorden

  3. roadlaura1969
    Dec 31, 2013 @ 16:15:18

    Rietepietz ik ben blij dat ik via Emmelinda bij jouw en vele andere terecht ben gekomen.
    Je blogs staan voor zich jij en Henk een geolied *ha als we toch met olie bezig zijn* nee een stel Oliebollen bij elkaar loopt het filmen en ideeën gesmeerd incl de bloooers 😉

    Dank je dat ik hier mag komen en wens jullie nog heel veel invals rijken ideeën en een gezond en gelukkig 2014 !

    Rietepietz zegt;

    Een leuke erfenis dus van Emmelinda die zelf stiekem toch weer gestopt lijkt! En ja, ik mag graag een beetje olie op het “log’vuur gooien 😉
    Natuurlijk ben je welkomen ik blijf gewoon m’n best doen om af en toe de boel eens lekker op z’n kop te zetten…. wacht is ff … wat zeg ik nóu weer …. ideetje voor m’n nieuwjaarswens? 😉

    Beantwoorden

  4. ingridblogs
    Dec 31, 2013 @ 10:54:47

    Niks te danken 😉 Lees hier nog niet zo lang,maar ben nu al fan! Weet ook niet of ik al eens eerder bij je geweest ben en je misschien weer kwijt geraakt ben…daarom zet ik tegenwoordig iedereen waar ik lees in mijn blogrol of ze het goed vinden of niet 😉 Je blogs toveren iedere keer weer een lach op mijn gezicht!Je hebt nu ook de langste reactie van mij ever denk ik 😉 ….ik ben net als mijn blogs nog al kort van stof,maar zeker niet minder gemeend!

    Rietepietz zegt;

    En dán te bedenken dat ik nog niet eens een “fanclub” heb, moet ik eens over nadenken 😉 Heel vaag meen ik me te herinneren dat je inderdaad ooit wel eens eerder reageerde, omdat dochterlief dezelfde naam heeft valt het wel ff op als er een Inge of Ingrid reageert. Ik heb geen bezwaar tegen een linkje hoor, je staat er hier ondertussen óók bij op de linkenpagina.Ik ben daar wat minder snel mee en doe dat pas als ik het gevoel heb dat ik de “mens achter de blog”een beetje ken, anders ga ik ze door elkaar gooien Dat gaat bij de één sneller dan bij de ander en bij jou heel snel door wat je op dit moment meemaakt. Ik zal jouw “recordreactie” natuurlijk uitprinten en boven m’n bed hangen;-) maar zonder dollen, ik stel geen eisen aan reacties, kort of lang geeft helemaal niets, soms kun je met weinig woorden véél zeggen maar ook met veel woorden kan weinig gezegd worden. Ieder “z’n ding” toch? Ik ben zélf altijd héél beknopt bezig….whahahaha!

    Beantwoorden

  5. datzalwel
    Dec 30, 2013 @ 19:35:31

    Nee oliebollen bakken is ook niet mijn ding, ik zou er trouwens te weinig van eten om al die moeite te doen. Ik kan me verschuilen achter de clubs die bakken om hun financieen op peil te houden. Ik vind het hartstikke knap van je dat je elke dag weer iets weet te schrijven waarbij dan meestal ook nog een (glim) lach op mijn gezicht verschijnt. Ik wil jou en Henk een fijne jaarwisseling wensen met nog héél veel mooie logjes.
    Groetjes.

    Rietepietz zegt;

    ja klopt, ik ga voor 5 oliebollen voor Henk niet de hele keuken schoonmaken, de bakker bakt ze ook vers.
    Ik schrijf maar om de dag een logje, in de reacties beantwoorden én m’n rondje maken gaat ook aardig wat tijd zitten en zo werkt het prima tot nu toe.
    Dankjewel en ik ga er zéker m’n best voor doen , gezellige jaarwisseling jullie daar!

    Beantwoorden

  6. cornma
    Dec 30, 2013 @ 19:28:45

    De dank is voor jou. Jouw logjes weten altijd (ook in sombere tijden) een grote lach tevoorschijn te toveren. Hopelijk blijf je dit nog vele jaren doen.
    De oliebollen laat ik maar aan me voorbij gaan.:-)
    Fijne jaarwisseling en een super blogjaar gewenst.

    Rietepietz zegt;

    Tóch vind ik dat we de3 dank moeten delen, reacties voegen écht heel veel toe en motiveren mij dan weer heel erg. Bij sommige logjes loop ik me al op voorhand te verkneukelen op de reacties! Dat ben ik wél van plan maar je weet natuurlijk nóóit of ik dat waar kan maken!
    Dankjewel en eensgelijks!

    Beantwoorden

  7. ria
    Dec 30, 2013 @ 19:13:15

    Het mag gerust gezegt worden .Bedankt Rietepietz voor het genot om te lezen en zo vaak mogelijk te reageren op jou geinige grappige geweldige logjes.

    Nee dank u ,geen oliebollen, maar ik wens je een gezellige oudejaarsavond.
    Lieve groetjes, Ria

    Rietepietz zegt;

    We doen het écht allemaal samen hoor, zonder reacties is het láng zo leuk niet!Ik bewonder jou om de manier waarop je, bij alles dat je meemaakte dit jaar , tóch in contact bleef met je lezers, petje af! Ik wens je een warm maar vooral gezond 2014

    Beantwoorden

  8. riet(je)
    Dec 30, 2013 @ 19:07:57

    ’n heel goed uiteinde en ’n mooi begin……….ik blijf je volgen……..altijd creatief en gezellig, liefs riet(je)

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel , van harte hetzelfde en… natuurlijk blijf ik jou ook volgen.

    Beantwoorden

  9. minoesjka2
    Dec 30, 2013 @ 15:43:02

    Weet je, er is al genoeg chagrijn om ons alle heen, zo’n vrolijke noot van jou is daar zo;n heerlijke afwisseling op, dat het een genot voor de mensheid is, in ieder geval voor mij 😀
    Wens jou een een goede jaarwisseling

    Rietepietz zegt;

    Het is heerlijk om te horen dat er zoveel mensen plezier hebben in dat waarin ik zélf zoveel plezier heb! En het is extra leuk dat eigenlijk iedereen daar een steentje aan bij draagt!
    Ook voor jou een gezellige jaarwisseling!

    Beantwoorden

  10. Boerin Zonder Naam
    Dec 30, 2013 @ 10:07:48

    Oliebollen is ook niet mijn ding.. Niet maken en niet eten! Bij ons thuis werden appelbeignets gebakken. En nog lekkerder ananasbeignets! Vooral die laatste Jammie!
    Zelf heb er niet de tijd en de ruimte voor om een pan olie op te warmen en daar allerhande krenterige vettigheid in te braaien.
    Bij mijn grootmoeder thuis, zeg maar honderd jaar geleden. werden er voor speciale gelegenheden poffertjes gebakken. Verjaardagen, kerst, oud en nieuw: poffertjes! Ik denk er hard over om dit gebruik in ere te herstellen. En dan met dik boter en suiker.
    Wat betreft et reageren….. Tja ik zou me er iedere keer heel gemakkelijk vanaf kunnen maken door: LEUK! neer te zetten. Maar dat is niet echt mijn stijl…. Ik blog liever terug, tenzij ik weinig tijd heb….Dan MAAK ik tijd om te reageren. En…. het is graag gedaan!

    Rietepietz zegt;

    Ik ken ook mensen die juist bij verjaardagen oliebollen bakken , niet eens gek bedacht want dat is immers óók een soort nieuwjaar. Vroeger werden er honderden oliebollen gebakken in de grote gezinnen, maar toen was men nog niet zo verwend met allerlei versnaperingen die er tegenwoordig op tafel komen. Poffertjes zijn ook al niet zo mijn ding, ik eet ze nóóit!
    Ja ook jij bent altijd een aanwinst in de reacties en dat waardeer ik des te meer omdat ik weet hoe krap je vaak in de tijd zit. Dat neemt niet weg dat je bij tijdgebrek bést eens alleen maar leuk( of niet leuk) mag schrijven. Ik zie trouwens met plezier dat je tegenwoordig ook wat meer reacties op je side krijgt , dus voor jou was 2013 op dát gebied ook een goed jaar 😉

    Beantwoorden

  11. Petr@
    Dec 30, 2013 @ 09:42:44

    Riet, het is helemaal jouw verdienste! Het is actie – reactie!
    Wij lusten oliebollen en appelflappen. Heerlijk!
    Ik heb ze een keer zelf gebakken, je had me moeten zien (gelukkig had ik toen nog geen blog haha). Samen met mijn moeder, beiden met een badmuts op in de koude schuur 😉
    Ze waren wel erg lekker maar wat een gedoe!
    Fijne jaarwisseling Riet! Neem jij maar een extra borrel i.p.v. een oliebol!

    Rietepietz zegt;

    Nee hoor ,ook voor mij is het “actie en reactie”, zonder reacties zou het allemaal een stuk vlakker blijven.
    Mijn ervaringen met oliebollen bakken zouden zéker goed zijn voor een rampenlogje maar ik begin er niet meer aan, een heel stinkhuis voor wat zielige vreemd gevormde deegballen die van de olie ook al niet opknappen.
    Appelflappen lukten meestal wél maar ook dan zit je met een stinkend huis en veel vettigheid in huis dus ik begin er niet meer aan. Die extra borrel is dan weer wél een goed plan, we blijven thuis dus niemand hoeft de BOB te zijn;-)

    Beantwoorden

  12. Marion
    Dec 30, 2013 @ 09:19:13

    Bij jou hoef ik dus geen oliebollen te komen eten, ik vind ze wel lekker als er niet te veel ballast in zit. Appel flappen, zo als we ze thuis bakte, kan je nergens kopen dus die eet ik niet Hoop er, ondanks de verkoudheid, toch nog even uit te kunnen
    om boodschappen te doen.XXX

    Rietepietz zegt;

    Nee dát gaat niet lukken, soms bak ik wél appelflappen zoals jij ze vroeger vast óók bakte maar of dat er dit jaar nog van komt weet ik niet!
    Je hebt weer genoeg leesvoer in de reacties vandaag dus het is maar de vraag of je tijd hebt om er nog uit te gaan… maar het weer ziet er prima uit dus wat frisse lucht zal je vast goed doen XXX

    Beantwoorden

  13. Redstar
    Dec 30, 2013 @ 08:47:57

    Hier gaan er wel wat oliebollen in morgenavond. Het hoort erbij,. en ik werk ze een keer per jaar graag naar binnen.
    Tja, inhoudelijke reacties, die heb ik niet altijd. Het is iets om mee in overweging te nemen bij mijn grote vraagteken of ik door ga met bloggen.

    Rietepietz zegt;

    En ga gerust je gang want voor de meeste mensen horen ze er inderdaad bij. Je kunt ze natuurlijk evengoed op elke andere dag eten;-) Ik ken mensen die ze op iedere verjaardag maken omdat dát ook een vorm van nieuwjaar is, niet eens zo gek toch?
    Ik stel geen eisen aan reacties, niet iedereen is even handig in het formuleren van z’n gedachten. Ook de lengte van een reactie doet er niet zoveel toe voor me , soms kun je immers met weinig woorden heel véél zeggen.
    In het vorige logje (over onze “economische ingreep”) schrijft “Jokezelf” maar vier korte woordjes “weet Rutte het al” dan kun je me wégdragen en rolt m’n tegenreactie er zó uit!

    Beantwoorden

  14. isis45
    Dec 30, 2013 @ 06:13:50

    Je hoeft mij niet te bedanken hoor, ik lees heel graag en meestal met een grote glimlach je logjes. Dus ik bedank jou, voor je grenzeloze humor die tegenwoordig vaak ver te zoeken is.
    En oliebollen vind ik heerlijk, maar ik bak ze niet zelf want ik ben dus de enige die ze lekker vind. Ik haal ze bij onze bakker, die al eens gewonnen heeft in de AD oliebollentest.
    Alvast een prettige jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar.

    Rietepietz zegt;

    Gelukkig hoef ik geen moeite te doen, ik schrijf zoals ik ben en als daar humor aan te pas komt is dat mooi meegenomen;-) Maar tóch kan ik niet zonder m’n lezers want die inspireren me gewoon met en door hun reacties dus ik vind een bedankje wél op z’n plaats.
    Henk mag ook graag een oliebolletje wegwerken maar die haal ik wel bij de banketbakker die ze vers bakt, dat is écht beter voor z’n gezondheid dan dat ik ga bakken . Dankjewel voor de goede wensen en hetzelfde voor jou!

    Beantwoorden

  15. ♫ M e l ☺ d y ♫
    Dec 30, 2013 @ 02:17:47

    nou ja zeg……ga jij ONS bedanken? Da’s kolderiek!!!

    Hoe kan een reactie van ons nou leuk, leuker, leukst worden als JIJ niet iets achterlaat om op te reageren?????

    Kortom…..ons, nou ja mij in ieder geval, hoef je niet te bedanken! Ik bedank jou voor de vele malen dat je een glimlach op mijn gezicht toverde, dat je mij een schaterlach of een grinnik ontlokte ook al waren mijn buien nog zo somber en gedachten nog zo zwart.

    Als we toch even heel eerlijk bezig zijn wil ik je bij deze laten weten dat jouw logs me door vele momenten heen hebben getrokken in een jaar dat ik heel graag heeeeeeeeeeeel snel wil vergeten en het liefst voorgoed uit mijn geheugen zou willen wissen!!!

    Rietepietz zegt;

    Nee hoor, dat is écht geen kolder! Soms wordt het logje nog aardig uitgediept juist dóór de reacties waar ik dan weer op in kan gaan en soms zit er zóveel humor in de reacties dat ik er zelf óók weer op los kan gaan. Juist dáárom ben ik zo blij dat m’n oude logjes weer allemaal in het archief zitten want daar lees ik vrij regelmatig stukjes uit terug mét de reacties en dan lig in soms zélf in een deuk.
    Het is gewéldig om te horen dat sommige lezers (je bent niet de enige die dat schrijft) even helemaal ” uit de dip”trekken door m’n logjes , als dát geen prachtig compliment is ?

    Beantwoorden

  16. Leidse Glibber
    Dec 30, 2013 @ 01:13:31

    Foutje van je. Niet ons bedanken maar wij moeten jou bedanken voor al die leuke logs en waanzinnige invallen van je. Ik geniet er elke dag weer van.

    Rietepietz zegt;

    Dat zie ik toch anders Glibbertje, de sfeer op het log zou toch héél anders zijn zonder alle leuke reacties. Ik snap wel dat niet iedereen zich even makkelijk schrijvend kan uiten maar hiér doet iedereen z’n stinkende best en dat vind ik wel degelijk een bedankje waard!

    Beantwoorden

  17. J@n.
    Dec 30, 2013 @ 00:04:05

    Voor mij hoef je nooit verlegen te worden, want ik zie je als een over het algemeen genomen, verstandige vrouw die wel eens wat doordraaft, maar wie doet dat niet?
    Van mij mag het Riet en ik hoop nog heel lang te genieten van jou blogjes!

    Rietepietz zegt;

    Doordraven….. , wie ik…? Whahahaha… ja dat hoort er af en toe een beetje bij.
    Jij bent trouwen één van de weinig medebloggers uit m’n begintijd en ik heb jóu gevonden en niet andersom .In de begintijd zocht ik zelf nog wel eens naar leuke bloggers, tegenwoordig kan ik alles maar net bij houden en zoek ik bewust niét naar nieuwe sides en link lezers pas als ze regelmatig terug blijven komen om niet een overvol lijstje te krijgen, het moet wél leuk blijven en ik ben doodsbenauwd dat ik het niet bij zou kunnen houden zoals ik het graag doe.

    Beantwoorden

  18. Mrs. T.
    Dec 29, 2013 @ 23:04:37

    Ik vind je gewoon een (h)eerlijk mens met gevoel voor humor. Je denkt ook echt na over dingen (vaak in je logjes, maar ook in je reacties bij mij) en dat maakt dat ik ook weer over die dingen na ga denken. Er is maar een nadeel over jou wat mij betreft en dat is dat ik jouw blog veel te laat ‘ontdekt’ heb. Dus: keep up the good work!

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel….(heb ik weer rode koontjes) En ja, natuurlijk denk ik serieus na bij een reactie schrijven over een serieus onderwerp, vind ik gewoon logisch! Juist die interactie is zo leuk aan het bloggen.
    Nou ja, het is nóóit te laat hoor sinds alle WL logjes gered zijn staan ze weer allemaal in het archief;-) in totaal ruim 1100 dus mócht je je vervelen kun je altijd dáárin duiken;-)

    Beantwoorden

  19. RenéSmurf
    Dec 29, 2013 @ 23:01:42

    Ik lust wel een oliebol, het zit hem niet in de naam.
    En de loggers krijgen de lezers die ze verdienen, denk ik, dus ik moet nog beter mijn best doen, want er zijn me toch slampampers tussen de lezers, daar heb jij dus geen hinder van.

    Rietepietz zegt;

    Henk lust ze ook graag maar dan haal ik er wel een paar bij de bakker!
    Ja klopt, dat zeg ik ook altijd en mensen met “een uitgesproken mening” nodigen de “gematigde lezer”niet erg uit. Toch zie ik bij jou ook wel iets meer consideratie voor “andersdenkenden” de laatste twee jaar. Kon je vroeger nog wel eens makkelijk onnodig grof zijn is dat nu toch vaak iets genuanceerder. Maar goed, je wordt ook dit jaar 40 en bij het ouder worden leer je dat soort dingen. Lekker doorgaan zo!

    Beantwoorden

  20. powerpointgreetje
    Dec 29, 2013 @ 22:02:56

    Riet, je bent gewoon een heeeeeeeeel klein beetje prettig gestoord,
    je verhaaltjes zijn altijd aangenaam en leuk om te lezen…..
    Wens je een fijne jaarwisseling toe (nee voor mij geen oliebollen) en alle goeds voor 2014,
    groetjes Greetje

    Rietepietz zegt;

    Dat is goed om te horen,normale mensen zijn er al zovéél;-)
    Ik heb liever een appelflapje, dat is wat frisser en minder “olieachtig” …zélfs als je géén motorolie gebruikt;-)
    Ook voor jou een gezellige jaarwisseling Greetje!

    Beantwoorden

  21. Marja
    Dec 29, 2013 @ 21:36:50

    Je bent gewoon een heerlijk mens en het is een genot om jouw logjes te lezen. Er nemen veel mensen afscheid van het blogwereldje, maar beloof ons alsjeblieft dat jij ons blijft vermaken. Dikke kus uit Vlaanderen.

    Rietepietz zegt;

    Nou ik had juist het idee dat het langzaam weer iets aantrekt in logland , ik krijg éigenlijk alleen maar meer lezers en heb al een tijdje geen stoppers meer gehad.
    Ik kan het compliment retourneren, ik voel me bij jouw ook heel erg thuis, we gaan dus gewoon lekker door in het nieuwe jaar,beloofd!Een Rijswijkse knuffel ,omdat het bijna nieuwjaar is;-)

    Beantwoorden

  22. Suskeblogt
    Dec 29, 2013 @ 21:02:42

    gelukkig hoef ik niet bloot 🙂 wie weet wat voor gluurders/lezers/bloggers er dan zouden afkomen bij mij. Mijn lezers zullen me ook wel gek verklaren, maar dat maakt niets uit. Zolang ik maar geen blogger van 13 in een dozijn word en bij jou zit dat gevaar er zeker en vast NIET in !

    Rietepietz zegt;

    Nee klopt, jouw blog is ook zéker niet 13 in een dozijn en ik zeg zelf altijd “een blogger krijgt de lezers die bij hem/haar passen. Ik word regelmatig “gek, maf en gestoord genoemd en daar geniet ik van, geuzennamen toch? We kunnen nog lang genoeg “normaal”zijn!

    Beantwoorden

  23. Mirjam Kakelbont
    Dec 29, 2013 @ 20:32:04

    Mens, je bent gewoon heerlijk prettig gestoord. Iedereen komt elke keer weer naar jou toe voor de broodnodige portie humor 😀 en als trouwe bezoeker weten we precies bij wie we dat halen kunnen Rietepietz! Je zou potdorrie Pippi bijna laten verbleken… Je bent “gewoon” gezegend met een rijke fantasie en een heerlijke manier van schrijven. En dat we daar in het nieuwe jaar maar weer veel en veelvuldig van mogen genieten. Proost! Oók voor je gouwe trouwe Henk!

    Rietepietz zegt;

    Ik kan het niet ontkennen, énige gestoordheid kan ik niet verbloemen maar dat is wél een wisselwerking met m’n lezers, ik lig hier soms óók in een deuk om de reacties!
    Natuurlijk gaan we gewóón door in het nieuwe jaar al zijn er natuurlijk wel eens wat mindere logje…. om ff af te kicken dat begrijp je, ik kan me niet veroorloven m’n lezers in een lachstuip te verliezen!
    Wacht ff glas pakken …..zo….próóst hik…!

    Beantwoorden

  24. beauninoblog
    Dec 29, 2013 @ 20:31:30

    Ik lees je graag.
    Niet alleen je blogs, ook je wijze, lieve reacties op de mijne. Dank je wel Riet.
    Jij – en heel wat meer andere bloggers en blogsters- waren 1 van de goede dingen die 2013 voor mij eat mooien hebben gemaakt dan het was. X

    Rietepietz zegt;

    Zie je nou… heb je nou je zin, kan ik de competitie met het peertje weer ruim aan maar zó lief! Hartstikke fijn dat je soms een beetje troost kunt vinden bij wat ik op jouw site schrijf, hoewel ik me geen dág ouder voel dan de meeste bloggers die hier lezen is het natuurlijk wél een feit dat ik al wat meer levenswijsheid op kon doen en het is fijn om daar soms iets mee te kunnen doen!
    We hebben een kringetje mooie bloggers die elkaar niet laten zakken en steunen waar ze kunnen en daar ben ik reuze blij mee! XXX

    Beantwoorden

    • beauninoblog
      Dec 29, 2013 @ 20:32:51

      Wat mooier bedoel ik. Ongecontroleerde bewegingen, ken je dat?

      Rietepietz zegt;

      Ik schrijf zelf gecontroleerd nog heel vaak vreemde dingen, vingertje kunnen het hersenpannetje niet altijd bij houden;-)

      Beantwoorden

  25. Zus
    Dec 29, 2013 @ 20:24:39

    Riet,
    Het komt denk ik omdat jij zoveel van jezelf laat zien ,en meestal ben je zo ongecompliceerd dat wij ons thuis voelen zodat wij ons ook geven (ik wou schrijven bloot geven maar zo ver gaan we niet hoor) En dan dat heerlijke gevoel voor humor van je. Een mens kan het slechter treffen. Ik ben blij met je.En met je reageerders. Ik wens je dan ook wéér zo’n blogjaar toe of een nog beter . Liefs, kusX van Zus

    Rietepietz zegt;

    Lieve Zus nou doe je het wéér, je maakt me verlegen! Nee bloot hoeft niet hoor, dát doe ik ook niet , wát ik schrijf “ben ik inderdaad zélf” maar natuurlijk zijn er ook dingen die ik waar ik niét over schrijf, dus ik ga óók niet met “de billen bloot”!
    Volgens mij inspireren we gewoon elkáár en is dat het geheim dus laten we dáár vooral mee doorgaan! Dikke knuffel voor je!

    Beantwoorden

  26. gewoonanneke
    Dec 29, 2013 @ 20:02:51

    Zal wel komen doordat je altijd van die gekke invallen heb, heerlijk vind ik dat om te lezen. Gewoon altijd het kind in jezelf bewaren dat probeer ik ook te doen. En vaak is het van reageren en terugreageren….. weet ook niet zo werkt het denk ik wel een beetje.

    Rietepietz zegt;

    Ja het is een heerlijke uitdaging om overal weer iets op terug te kunnen zeggen en dat is het léuks natuurlijk als ik veel in de buurt van de computer ben. Als we veel werken lukt dat niet maar dan ga ik er bij thuiskomst écht voor zitten. Zo leer je ook de lezers héél goed kennen en dat vind ik leuk. M’n gekke invallen “overkomen me”en dat is meteen de reden dat ik nooit logjes in voorraad kan maken, dán heb ik tijd om na te denken en “verdwaalt”het kind 😉

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

