gesnapt..!

Klopt er zijn een flink aantal Roemeense zakkenrollers gesnapt maar die  zijn alláng weer “aan het werk ” nadat ze een lekker bakkie koffie gedronken hadden op het politiebureau!  De Roemeense maffia wéét wel waar het “goed  eten is”  en lijkt prima georganiseerd te zijn !
De grote baas , in dat milieu meestal de DON genoemd ,  baadt zich in weelde  maar blijft zélf op de achtergrond , meestál dan ,  want natúúrlijk is  Rietepietz  hem op het spoor gekomen ……. met de verborgen camera snapte ze DON LEVI  in de buurt van zijn woonplaats , uiteraard in de buurt van mooie  auto’s want een  DON zonder een  luxe een wagenpark  is ondenkbaar!
DON Levi

Ze lag  met de  camera  in de struiken van zijn  tuin  alwaar ze DON LEVI  ongegeneerd languit   in  zijn  persoonlijke zwembad  aantrof.  Er is ruimte genoeg voor een aantal mooie vrouwen want  een béétje  DON omringt zich met mooie vrouwen , en DON LEVI is daarop geen uitzondering!

Levi zwemt

De mooie vrouwen zijn helaas nét buiten het bereik van de camera maar de laatste foto die ik kon maken laat aan duidelijkheid niets te wensen …… DON LEVI windt de vrouwen om zijn vinger maar blijft voor justitie ongrijpbaar  ………..  hij geeft zich niét bloot !

Levi sencuur

18 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Leo's mening
    Aug 11, 2013 @ 13:42:57

    Dat kind mag je toch niet vergelijken met die Roemeense boventronies die hier de boel komen leegstelen. Arme kind zou er later getraumatiseerd door kunnen raken…:)

    Rietepietz zegt;
    Gelukkig kan hij nog niet lezen leo, vóór die tijd zal ik het logje vernietigen, beloofd;-)

    Beantwoorden

  2. Rebelse Huisvrouw
    Aug 09, 2013 @ 22:45:59

    Wat een heerlijk knulletje! Geen wonder dat hij DE Don is!

    Rietepietz zegt; De specialiteit van deze DON is “hartendief ” 😉

    Beantwoorden

  3. Mrs. T.
    Aug 09, 2013 @ 18:48:19

    Hahaha, die Don Levi die snapt hoe het zit.

    Rietepietz zegt;

    Ja dúidelijk te zien aan zijn zelfvoldane snuitwerk 😉

    Beantwoorden

  4. Suske
    Aug 09, 2013 @ 12:06:58

    dat boefje is moeilijk bij de kraag te grijpen, maar vroeg of laat moet het lukken.

    Rietepietz zegt;

    Klopt , en helpt natuurlijk niks dat hij óf een hemd zónder kraag draagt of helemaal niéts draagt! 😉

    Beantwoorden

  5. ♫ Mel☺dy ♫
    Aug 09, 2013 @ 11:20:14

    Mooiiiiiiiiiiiii tja sommige Dons zijn toch om op te vreten 😉

    (maar ehhh wat heeft deze Don op zijn rechterbeen?)

    Rietepietz zegt;

    onverbéterlijk die trek op zijn gezicht van” ik weet héus wel dat ik onweerstaanbaar ben” !
    Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat hij in een vuurgevecht gewond geraakt is maar dat is niét zo ! Het is gewoon een soort wijnvlek waar hij mee geboren is , niets verontrustends volgens de dermatoloog. We wachten af hoe dat zich verder ontwikkelt , het zóu nog kunnen verdwijnen maar dat is niet zeker.

    Beantwoorden

  6. Marion
    Aug 09, 2013 @ 08:48:32

    Kan me voorstellen dat deze don aanbeden wordt, hij is ook om op te vreten, daar ga je veel plezier aan beleven.
    XXX

    Rietepietz zegt;

    Aan élke vingen een vrouw , makkelijk zat;-) Dat gaat nog moeilijk worden als hij ooit concurrentie krijgt ,maar voorlopig genieten zowel hij als met volle teugen 😉 XXX

    Beantwoorden

  7. Boerin Zonder Naam
    Aug 09, 2013 @ 04:07:57

    Crimineel goed logje!

    Rietepietz zegt;

    Echt een scoop zouden ze in de krantenwereld zeggen;-)

    Beantwoorden

  8. Leidse Glibber
    Aug 09, 2013 @ 00:41:54

    Ik denk toch dat je de verkeerde op het spoor bent. Deze steelt niet maar is om te stelen. 🙂

    Rietepietz zegt;

    Whahaha, ik hoor hier de opa van twee andere DON’S in doorklinken , wat is dat spul crimineel léuk hé!

    Beantwoorden

  9. Hanny
    Aug 09, 2013 @ 00:26:02

    Wat een heerlijke DON! Ik smelt, maar ik val ook voor dat plukje haar op de eerste foto! Een DON om heel zuinig op te zijn.

    Rietepietz zegt;

    Gewéldig hé! het leuke is dat zijn vader óók zo’n kuifje heeft maar dán een échte , DON LEVI zit nog in de fase dat een gladde bol bij zijn imago hoort 😉

    Beantwoorden

  10. J@n.
    Aug 08, 2013 @ 23:33:23

    Kijk, met dat imago blijf je ongrijpbaar. Goed gerechercheerd rietepietz!

    Rietepietz zegt;

    Ja mij foppen ze niet en zodra ik hoor dat het georganiseerde misdaad is hou ik me niét bezig met bijvangst maar ga op zoek naar de “grote baas” 😉

    Beantwoorden

  11. Petr@
    Aug 08, 2013 @ 23:17:06

    Ach wat een lekker ding!
    Kijk hem in zijn zwembad liggen wachten op de dames!
    Een echte charmeur, die Don.

    Rietepietz zegt; De dames lagen in stille aanbidding nét aan de rand van het “riante” zwembad 😉

    Beantwoorden

  12. Zus
    Aug 08, 2013 @ 23:02:18

    Graag sluit ik me aan bij de aanbidsters.Ik wacht braaf op mijn beurt,Want dat is ie waard.Hij ziet er heer-lijk uit! Wat een brok,om zo in te bijten.En goedlachs, daar ben je als overoma toch stapel mee.(Ik bijt niet hoor 😉 )Liefs XX

    Rietepietz zegt;

    Gewoon netje aansluiten in de rij maar dat heb je al begrepen;-) je hebt helemaal gelijk natuurlijk , stápelgek zijn we op het jochie en we zien hem gelukkig regelmatig. nou ja , jij weet er álles van want je bent óók overgrootmoeder ….XXX

    Beantwoorden

  13. RenéSmurf
    Aug 08, 2013 @ 22:25:37

    Heel goed, een enorme cencuur op een plek waar een kleinere vast niet had volstaan! haha, normaal ben ik tegen cencuur maar dat geldt hierbij niet!

    Rietepietz zegt;

    Precies, ik ontneem heel graag “enge mannen”de kans zich te verlekkeren aan zo’n kleintje. Er was in dit geval zelfs niéts te zien door een speeltje dat hij “ervoor had liggen” maar toch, dit leek me beter!

    Beantwoorden

  14. datzalwel
    Aug 08, 2013 @ 20:45:07

    Ik val in herhaling!! Wat een stuk :-).
    Groetjes.

    Rietepietz zegt;

    Geneer je niet , vrijwel álle vrouwen vallen als “een blok” voor hem;-)

    Beantwoorden

  15. tagrijn
    Aug 08, 2013 @ 20:37:25

    Ik weet niet zeker, maar ik denk dat ik deze crimineel toch anders benader. Echt zo’n type dat mensen weet in te pakken.

    Rietepietz zegt;

    Je bent een scherp analyticus Tagrijn om met zó weinig informatie tot deze treffende conclusie te komen;-)

    Beantwoorden

  16. Astrid
    Aug 08, 2013 @ 20:26:07

    De Don die jij gesnapt hebt met je camera windt beslist alle vrouwen om zijn vingertjes. Hier smelten wij vrouwen toch van.

    Rietepietz zegt;

    Gelukkig dat hij zich veilig voelde in z’n zwembad zodat de bril af ging tja , en dán gaan we óm voor die ogen;-)

    Beantwoorden

  17. Marja
    Aug 08, 2013 @ 20:19:49

    Waar kan ik me melden voor een bad sessie met deze DON?

    Rietepietz zegt;

    Dácht ik het niet… álle vrouwen smelten voor hem;-)

    Beantwoorden

  18. cornma
    Aug 08, 2013 @ 19:14:05

    Oh wow! Was je niet bang gesnapt te worden? Die Dons kunnen knap gevaarlijk zijn. Hé, weet je wat je moet doen? Verkoop je verhaal aan de krant! 🙂
    Ik vind deze Don trouwens wel zeer knap en aantrekkelijk.;-)

    Rietepietz zegt;

    Ja zeker weten, ik deed het bijna (net als de DON) in m,n broek 😉 Ik ben nog in onderhandeling met de krant en de roddelpers , even zien waar het meeste geld te halen is !
    Hij wordt dan ook aanbéden door de vrouwen;-)

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

